Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-30@10:23:01 GMT

پروازهای فرانسه و پاکستان از سر گرفته شد

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۳۹۹۸۹

پروازهای فرانسه و پاکستان از سر گرفته شد

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور ی از رفع تعلیق پروازهای فرانسه و پاکستان به ایران خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمدحسن ذیبخش اظهارداشت: براساس تصمیمات وزارت بهداشت در خصوص پروتکل های مراقبت بهداشتی مرزی در مسافرت های هوایی، کشورهای فرانسه و پاکستان از فهرست کشورهای ویژه خارج شد.

وی با بیان اینکه شرایط پذیرش مسافران ورودی از کشور فرانسه ارائه گواهی معتبر و دریافت هر دو دوز واکسن کروناست، افزود: از امروز پروازها از/به کشور فرانسه و پاکستان مجددا برقرار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ذیبخش با بیان اینکه در حال حاضر محدودیت پروازی به 39 کشور وجود دارد، تصریح کرد: پرواز از مبدا و مقصد کشورهایی که در لیست شرایط ویژه قرار دارند ممنوع بوده و کشورهایی که در لیست کشورهای پرخطر قرار دارند ملزم به انجام تست مجدد در ایران و رعایت الزامات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هستند.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری اظهارداشت: کشورهای هند، بوتسوانی، برزیل، جمهوری چک، عراق، استونی، ایرلند، لسوتو، مالاوی، موازمبیک، اسلواکی، آفریقای جنوبی و زامبیا در لیست کشورهای با شرایط ویژه دارای واریانت انگلیسی قرار دارند.

وی تصریح کرد: همچنین کشورهای فرانسه، پاکستان، آلبانی، آندورا، بحرین، بولیوی، بوسنی و هرزگوین، کلمبیا، مصر، اکوادور، مجارستان، اردن، کوزوو، لتونی، لبنان، مالت، مولداوی، مونتگرو، مقدونیه شمالی، فلسطین، سنت لوسیا، صربستان، سیشل، اسلوانی، سوئد، سوریه، تانزانیا و امارات متحده عربی در لیست کشورهای پرخطر با بروز بالای بیماری قرار دارند.

ذیبخش افزود: عدم منع تردد مستلزم ارائه تست PCR منفی با اعتبار 96 ساعته در مبدا و انجام تست مجدد پس از ورود به کشور برای مسافران بالای 8سال در کشورهای پر خطر است و تردد در سایر کشورها با الزام ارائه تست PCR منفی با اعتبار 96 ساعته در مبدا و انجام مراقبت های سندرومیک پس از ورود به کشور و انجام تست مجدد در صورت نیاز بلامانع است.

به گفته وی، ارائه تست PCR فقط در آزمایشگاه های مورد تایید وزارت امورخارجه ایران در کشورهای مبدا دارای اعتبار است.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: فرانسه و پاکستان قرار دارند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۹۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،به نقل از خانه ملت، جعفر قادری با اشاره به سفر رئیس جمهور به پاکستان و تاثیرات این سفر بر توسعه اقتصادی و سیاسی ایران و پاکستان گفت: پاکستان یکی از کشورهای پرجمعیت در همسایگی ایران است. همچنین این کشور علاقمندان زیادی به انقلاب اسلامی و مردم ایران دارد.
این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کشور پاکستان موقعیت ژئوپلتیکی مهمی دارد، ادامه داد: جمعیت پاکستان می تواند یک ظرفیت مناسب برای صادرات کالاهای غیر نفتی، محصولات نفتی و گازی ما باشد.
این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: همچنین این کشور در مسیر ترانزیت کالا از چین به سمت ایران و عراق و اروپاست و از این منظر هم می تواند به عنوان بخشی از کریدور ترانزیتی مورد توجه قرار گیرد.
وی با بیان اینکه مردم ایران و پاکستان فرهنگ و اعتقادات مشترکی دارند، بیان کرد: همه این موارد ایجاب می کند که ما به دنبال توسعه روابط با پاکستان باشیم و نمی توانیم ظرفیت این کشور را نادیده بگیریم.

دیگر خبرها

  • بورل: چند کشور بزودی کشور فلسطین را به رسمیت خواهند شناخت
  • پاکستان بر عزم خود برای اجرای پروژه خط لوله گاز صادراتی ایران تأکید دارد
  • لیست بهترین جراح فک و صورت تهران
  • اعلام آمادگی مکرون برای استفاده از سلاح هسته ای علیه روسیه
  • کوبا مشتری کشتی‌های ایرانی شد
  • پیشتازی ایران در تشخیص مالاریا / مورد بومی ابتلا در کشور گزارش نشده است
  • برهم خوردن سخنرانی سفیر آلمان در پاکستان +فیلم
  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور
  • هزینه فایده سفر رئیس جمهور به پاکستان
  • اولین زیردریایی نظامی ساخت چین تحویل پاکستان شد