Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیاورانی تأکید کرد: وزارت جهاد کشاورزی این دولت و دولت آینده باید برای شبکه‌های توزیع محصولات کشاورزی فکر اساسی و جدی کند و پیشنهاد ما این است که شبکه توزیع را زیر نظر خود قرار دهد.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مهندس صدر الدین نیاورانی، نائب رئیس اتحادیه ملی محصولات کشاورزی  با بیان اینکه بخش کشاورزی بسیار وسیع و گسترده است و نمی‌توان عملکرد دولت را به صورت کلی ارزیابی کرد، گفت: وزارت جهاد در برخی حوزه‌ها از جمله واردات محصولات کشاورزیِ مورد نیاز مردم خیلی ناموفق عمل کرد، اما در بخش تولید و صادرات گلخانه‌ای عملکرد موفقی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ساختار شبکه توزیع و خرده فروشی را یک مشکل بزرگ در حوزه محصولات کشاورزی عنوان کرد: ما در بخش تولید محصولات مورد نیاز بازار خوب عمل کردیم، اما شبکه توزیع به قدری ناکارآمد است که در این فرآیند، قیمت محصولات به چند برابر قیمت اصلی خود افزایش پیدا می‌کند.

نائب رئیس اتحادیه ملی محصولات کشاورزی با تأکید بر لزوم ورود وزارت جهاد کشاورزی به اصلاح ساختار شبکه توزیع در این بخش گفت: اگر تولیدکننده شبکه توزیع خوبی نداشته باشد مسلماً در حوزه تولید هم شکست خواهد خورد.

رئیس کمیته کشاورزی کمیسیون توسعه صادرات اتاق بازرگانی گفت: وزارت جهاد کشاورزی این دولت و دولت آینده باید برای شبکه‌های توزیع محصولات کشاورزی فکر اساسی و جدی کند و پیشنهاد ما هم این است که شبکه‌های توزیع را زیر نظر خود قرار دهد.

منبع: رادیو گفتگو

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شبکه توزیع دولت سیزدهم وزارت جهاد محصولات کشاورزی وزارت جهاد شبکه توزیع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۰۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برداشت محصولات کشاورزی در نقاط مختلف استان بوشهر نظارت می‌شود

کبری توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه اکیپ‌های برداشت محصولات در مناطق مختلف فعال هستند، گفت: کارشناسان سازمان و مدیریت جهاد کشاورزی روزانه اقدام به بازدید از کمباین‌های مشغول برداشت محصولات پاییزه می‌کنند.

معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی استان بوشهر اضافه کرد: اکیپ‌های برداشت در حین بازدید از مزارع و کمباین‌ها توصیه‌های لازم در خصوص تنظیمات کمباین و منع آتش زدن بقایا و کاه و کلش مزارع نیز به کشاورزان منطقه صورت می‌گیرد.

توکلی افزود، در حین برداشت عملکرد مزارع توسط کارشناسان ارزیابی می‌شوند.

کد خبر 6087140

دیگر خبرها

  • برنامه امسال دولت سیزدهم برای عبور موفق از اوج بار تابستان
  • گروه هوش مصنوعی سازمان جهاد کشاورزی فارس تشکیل شود
  • با کشت هر گونه محصولات زراعی با آب غیرسالم برخورد می‌شود
  • همایش دریافت کد شناسه محصولات کشاورزی در مرودشت
  • اصلاح ۱۰۰ متر شبکه آبرسانی روستای یزدکان شهرستان خوی
  • تکمیل ۱۵۰۰واحد نیمه‌تمام صنایع تبدیلی اولویت وزارت جهاد کشاورزی
  • آغاز فصل نوغانداری در مازندران
  • ۵۶ هزار هکتار از اراضی پلدختر زیر کشت محصولات کشاورزی رفت
  • آغاز توزیع تخم نوغان در مازندران
  • برداشت محصولات کشاورزی در نقاط مختلف استان بوشهر نظارت می‌شود