Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@22:51:56 GMT

مستندی درباره «صفر تا صد» کالای ایرانی در تلویزیون

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۴۰۰۱۹

مستندی درباره «صفر تا صد» کالای ایرانی در تلویزیون

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شبکه مستند، سلطانی ارج درباره مجموعه مستند کوتاه «صفر تا صد» گفت: «صفر تا صد» آنچنان که از اسمش پیداست مراحل تولید یک محصول را از آغاز تا پایان نشان می‌دهد، هر قسمت از این مجموعه، به بررسی تولید «صفر تا صد» یک کالا از جمله مراحل تولید چسب، خودکار، سماور، لوستر، مبل، گاو صندوق، تشک و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. پرداخته است.

این کارگردان عنوان کرد: صالح بهشتی بازیگر در این مجموعه حضور دارد و روایتگر قصه تولید خواهد بود. میثم رازفر نیز به عنوان گوینده متن، گروه «صفرتاصد» را همراهی کرده است.

وی افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و اثرات همه جانبه آن، تولید «صفرتاصد» به آهستگی پیش می‌رود، ۱۳ قسمت از این مجموعه ۲۶ قسمتی تولید شده و به زودی آماده پخش خواهد شد.
مسعود سلطانی ارج تهیه کنندگی و کارگردانی این مجموعه مستند کوتاه را بر عهده دارد و از دیگر عوامل آن می توان به تصویربردار: علی زاهدی، راوی: میثم رازفر و نویسنده و پژوهشگر: حسین الهامی نژاد اشاره کرد.

کد خبر 5235555 عطیه موذن

منبع: مهر

کلیدواژه: مستندساز شبکه مستند سیما کالای ایرانی فیلم کوتاه انتخابات 1400 موسیقی ایرانی تئاتر ایران برنامه تلویزیونی حضور هنر ایران در جهان بنیاد فرهنگی هنری رودکی سریال ایرانی مهران مدیری مناظره انتخاباتی رادیو سلامت رادیو تهران فیلم سینمایی شبکه نسیم صفر تا صد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۰۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراحل تولید وانت و کامیونت های "فورد" در ویدئویی دیدنی (فیلم)



منبع:فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: فرآیند تولید هواپیمای ترابری غول پیکر «ایلیوشین ایل-۷۶» (فیلم) مراحل تولید ساعت‌های لوکس در کارخانه (فیلم) غول‌های آهنی در مزارع: نگاهی به فرآیند تولید تراکتورهای غول پیکر (فیلم)

دیگر خبرها

  • «با قید محرمانگی» از اوبرهاوزن جایزه گرفت
  • جشنواره دریای سرخ به فیلم ایرانی جایزه داد
  • ادامه «بدقولی کنداکتوری تلویزیون» با رخنه شبکه یک
  • اعلام اسامی راه‌یافتگان پیچینگ ملی مستند کوتاه انجمن سینمای جوان
  • اعلام اسامی راه‌یافتگان پیچینگ ملی مستند کوتاه انجمن سینمای جوانان ایران
  • اعلام اسامی راه یافتگان پیچینگ ملی مستند کوتاه
  • نرخ سرسام‌آور سریال‌سازی تلویزیون فاش شد
  • مراحل تولید وانت و کامیونت های "فورد" در ویدئویی دیدنی (فیلم)
  • هفته‌ای پر از مستند‌های جذاب در شبکه افق
  • مستند کوتاه ایرانی «با قید محرمانگی» در اوبرهاوزن آلمان