Web Analytics Made Easy - Statcounter

لغو بازی استقلال برابر نفت آبادان باعث شده اعضای کادر فنی این تیم فکر جدیدی به حال حفظ آمادگی بازیکنان تیم شان کنند

امروز بازیکنان استقلال یک بازی درون تیمی برگزار می کنند.

به گزارش طرفداری، قرار بود امروز تیم استقلال در بازی دوستانه به مصاف نفت آبادان برود اما سیروس پورموسوی به دلیل حضور غایبان پرتعداد تصمیم به لغو این بازی گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا اما از استقلال خبر می رسد بعد از لغو این بازی فرهاد مجیدی تصمیم گرفته امروز یک بازی درون تیمی برگزار کند تا آمادگی بازیکنانش را حفظ کند.

گفتنی است استقلال روز سی و یکم خرداد در دیدار معوقه لیگ برتر به مصاف پدیده خواهد رفت.  

استقلالی ها این روزها با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کنند و امروز هم آبی ها در استوری های مشترک، به وضعیت موجود اعتراض کرده بودند.

 

بیشتر بخوانید:

شورش دسته جمعی بازیکنان استقلال علیه مدیران باشگاه

 

اخبار داغ 

مرد بی غیرت تهرانی همسرش را به همخوابی با غریبه ها پیشنهاد می داد! / مهین نجیب است برترین های قرن با حسین یاریار: قلیچ خانی برادر شیری ام بود؛ حاج رضایی به پنالتی هم کات می داد حمید استیلی در طرفداری: عراقی ها فنی حریف ما نمی شوند، شاید حاشیه درست کنند! شورش دسته جمعی بازیکنان استقلال علیه مدیران باشگاه طرح پیراهن اول بارسلونا برای فصل 22-2021 گل فضایی شیک، آدم فضایی ها را هم به وجد آورد / کاریکاتور

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۰۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (+عکس)

 تیم فوتبال استقلال تمرینات خود برای بازی با تراکتور را جدی تر از قبل دنبال می کند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال تهران در حساس‌ترین بازی هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران عصر جمعه در ورزشگاه یادگار امام میهمان تراکتور خواهد بود.

دیداری که می‌تواند ساعتی قبل از بازی پرسپولیس برابر سپاهان تا حدود بسیار زیادی سرنوشت قهرمانی در لیگ برتر را مشخص کند به خصوص اگر نتیجه بازی بعدی چیزی به جز برتری پرسپولیس مقابل سپاهان باشد.

استقلالی‌ها که حالا باید به مصاف تراکتور متحول شده بدون پاکو خمس بروند تمرینات خود برای این مسابقه را در زمین چمن و سالن وزنه دنبال کرده و صفحه رسمی باشگاه استقلال تصاویری از این تمرین را روی خروجی خود قرار داده است.

یکی از نکات جالب توجه این تصاویر عکس ژست گروهی بازیکنان استقلال مقابل دوربین عکاس باشگاه است که خبر از آمادگی و سرحال بودن بازیکنان این تیم برای رویارویی با بازیکنان تراکتور در مصاف مرگ و زندگی آخر هفته دارد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • حیدری: استقلال با این سبک فوتبال قهرمان هم شود فایده‌ای ندارد/رضاوند چه گلی بر سر تیم زده که همیشه فیکس است؟
  • اوسمار: تا آخرین لحظه می‌جنگیم تا به هدف خود برسیم
  • مورایس: تساوی با پرسپولیس فقط به نفع استقلال بود
  • رئال مادرید، الگویی برای استقلال و پرسپولیس که جام می‌خواهند 
  • پرداخت ۱۵ درصد از قرارداد استقلالی ها قبل از بازی با تراکتور
  • استقلالی‌ها پولدار شدند
  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • عکس| خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (+عکس)
  • پلیمر کم آورد/ خروج قلندری موضوع درون تیمی است