Web Analytics Made Easy - Statcounter

مولوی حسین احمدی گفت: مردم در هر کجا احساس کنند حضور آنان به مصلحت کشور است مشارکت حداکثری خواهند داشت، لذا اهل تسنن روستاهای بخش رخ همچون گذشته حضور پررنگ در انتخابات پیش رو دارند

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مولوی حسین احمدی امام جماعت اهل سنت روستای شیله گشاد بخش رخ، در گفت‌وگو با خبرنگار صبح توس؛ حضور مردم  در انتخابات را وحدت‌آفرین دانست و گفت: مردم با حضور حداکثری در انتخابات در جهت حفظ عزت، وحدت و آرامشی که جامعه دارد، گام بر می‌دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این عزت، وحدت و آرامشی را که خداوند متعال به جامعه ما عنایت کرده، باید قدردان باشیم و با حضور خود در انتخابات آن را حفظ کرده و ارتقا دهیم تا با وحدت ملی در آینده شاهد اقتدار بیشتر جمهوری اسلامی ایران باشیم.

احمدی بیان داشت: حضور مردم در همه انتخابات گذشته قدرت و عظمت ملت ایران و نظام اسلامی را به اثبات رسانده  و هرچه مردم حضور بیشتری در پای صندوق‌های رای داشته باشند، دشمنان ملت ایران و نظام اسلامی مایوس‌تر خواهند شد.

امام جماعت اهل سنت شیله گشاد خاطر نشان کرد: دشمنان با توطئه‌های مختلف به دنبال این هستند که ملت ایران حضور کمرنگی در پای صندوق‌های رای داشته باشد و حضور گسترده مردم در میدان انتخابات تبلیغات و نیت سوء آنان را خنثی و نقش بر آب می‌کند.

وی اظهار داشت: شخصی هم که با رای بیشتر و پشتوانه قوی مردمی به عنوان خادم مردم انتخاب می‌شود، قدرت چانه‌زنی بیشتری در عرصه بین‌الملل خواهد داشت تا بتواند در برابر توطئه‌ها و حرکت‌های شوم دشمنان قیام کند و از حقوق ملت در عرصه بین‌الملل دفاع کند.

مولوی حسین احمدی گفت: در سطح جهان تمامی کشورهای دوست و دشمن انتخابات ما را رصد می‌کنند بنابراین هرچه مردم حضور بیشتری در عرصه انتخابات  داشته باشند، دشمنان در طراحی برنامه‌های خود علیه ما ناامید و دوستان امیدوارتر خواهند شد.

وی انتخابات را عرصه مشارکت در تعیین سرنوشت توصیف کرد و افزود: مردم به عنوان یک وظیفه ملی و شرعی باید با بصیرت و آگاهی در انتخابات پیش‌رو شرکت کنند.

امام جماعت اهل سنت شیله گشاد  تصریح کرد: ایران اسلامی وطن همه ماست و برای امنیت آن شهدای‌ زیادی تقدیم شده است لذا در ۲۸ خرداد اهل سنت و تشیع با وحدت و قدرت حماسه دیگری را خلق خواهند کرد.

وی گفت: جامعه اهل سنت در تمامی انتخابات گذشته حضور حداکثری داشته‌ است و در انتخابات پیش‌رو هم به کوری چشم دشمنان پای نظام و انقلاب خود هستند و مشارکت حداکثری خواهند داشت .

گفتنی است :سه روستای شیله گشاد ، معدن و پوستین دوز در بخش رخ اهل سنت هستند  و جمعیتی در حدود 130 خانوار در این سه روستا ساکن می باشند که از این تعداد 500 نفر اهل تسنن می باشند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: اهل سنت بخش رخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۰۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرحله دوم انتخابات به اندازه مرحله قبلی مهم است/ قدردان تلاش رسانه‌های استان هستیم

ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در سه حوزه انتخابی استان به اندازه مرحله قبلی مهم است، از تلاش رسانه‌های استان در انتخابات قدردانی کرد.

مالک رحمتی امروز در جلسه ستاد انتخابات استان آذربایجان شرقی اظهار کرد: رای، حق‌الناس و ما امین مردم هستیم و امیدوارم مانند دور اول شاهد برگزاری انتخابات باشکوهی باشیم.

وی تاکید کرد: چهار فرمایش رهبر معظم انقلاب درباره انتخابات مبنی بر سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت حداکثری در دوره دوم انتخابات نیز جاری و ساری است.

وی خطاب به حاضرین در جلسه بیان کرد: نهایت ظرفیت‌های استانی را برای برگزاری انتخابات با حضور باشکوه مردم عزیز به کار گیریم. 

استاندار آذربایجان شرقی افزود: بسترسازی برای حضور همه مردم در صحنه انتخابات و انتخاب نامزد مورد نظرشان، وظیفه یکایک دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات در دور دوم آن است.

وی اضافه کرد: از رسانه‌های استان بابت تلاش‌های ارزشمندشان در انتخابات دوره اول قدردانی می‌کنم و معتقدم مرحله دوم فرصت مناسبی برای مشارکت حداکثری مردم و برگزاری انتخاباتی باشکوه است. 

وی مطرح کرد: رسانه‌ها مردم را دعوت به حضور با بصیرت در انتخابات کنند. 

رحمتی ادامه داد: انتخابات حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر در دور دوم تمام الکترونیکی است و باید از تولیدات چندرسانه‌ای برای آموزش مردم درباره آن‌ها اخذ رای الکترونیکی بهره گرفت. 

وی افزود: از هواداران نامزدهای انتخاباتی انتظار می‌رود ضمن معرفی نامزدهای خود، مردم عزیز را به مشارکت حداکثری در دور دوم انتخابات ترغیب و تشویق کنند. 

وی خاطرنشان کرد: رعایت اخلاق انتخاباتی نیز مد نظر باشد و انتخاباتی در شأن فرهنگ مردم آذربایجان شرقی برگزار شود.

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی نیز اذعان کرد: آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های انتخابیه «تبریز، اسکو و آذرشهر»، «شبستر» و «میانه» هستیم.

تراب محمدی با اشاره به اینکه انتخابات دور دوم در حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر تمام الکترونیکی است، افزود: آموزش‌های لازم به دست اندرکاران برگزاری انتخابات در این زمینه داده شده است. 

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، وی اضافه کرد: تبلیغات انتخاباتی از بامداد امروز آغاز شده و تا ساعت هشت صبح پنجشنبه بعد ادامه دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • راه حل رفع مشکلات حضور آگاهانه در انتخابات است‌
  • حضور پرشکوه مردم در آزمون بزرگ انتخابات
  • حضور چشمگیر در مرحله دوم انتخابات پشتوانه‌ای برای نماینده است
  • ردادی: مردم با حضور در انتخابات مجلسی قوی را رقم بزنند
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • تکلیف مردم لرستان در دور انتخابات چیست؟
  • حضور دانش‌بنیان‌ها در حوزه حمل‌ونقل شهرها پررنگ شده است
  • عملیات وعده صادق، برهم زننده معادلات سیاسی نظامی جهان
  • دعوت علما و روحانیون اهل سنت از مردم گنبدکاووس برای حضور پر شور در مرحله دوم انتخابات
  • مرحله دوم انتخابات به اندازه مرحله قبلی مهم است/ قدردان تلاش رسانه‌های استان هستیم