Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-07@12:28:12 GMT

کشف ۱۰ کیلوگرم تریاک در معده ۳ مسافر اتوبوس

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۴۱۱۱۴

کشف ۱۰ کیلوگرم تریاک در معده ۳ مسافر اتوبوس

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سرگرد هادی کیان مهر گفت: ماموران ایستگاه ایست و بازرسی  شهید شرافت نایین هنگام کنترل خودروهای عبوری یک دستگاه اتوبوس ولوو  را که در مسیر زاهدان عازم اصفهان بود برای بازرسی متوقف کردند.

وی ادامه داد: ماموران پلیس در بازرسی از این اتوبوس متوجه حالات و رفتار مشکوک سه نفر از مسافران شدند و به همین منظور آنان را برای بازرسی بدنی به اداره پلیس منتقل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی نایین افزود: در بازرسیاز این سه نفر بیش از ۱۰ کیلو گرم تریاک که به‌صورت بلع داخل معده  آنان جاساز شده بود، کشف شد.

وی خاطرنشان کرد: متهمان برای سیر مراحل قانونی به مقامات قضایی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نایین همچنین از کشف محموله برنج خارجی قاچاق به وزن بیش از ۲۳تن و ارزش ۳ میلیارد ۵۰۰ میلیارد ریال در بازرسی از یک دستگاه کامیون کشنده در این خطه کویری خبرداد.

سرگرد هادی کیان مهر افزود : مأموران ایستگاه بازرسی شهید شرافت حین کنترل و نظارت بر خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون کشنده اسکانیا که  وارد ایستگاه شد مشکوک و آن را متوقف کردند.
وی افزود: این خودروحامل ۵۹۸ کیسه ۴۰ کیلویی برنج خارجی بود که راننده مدارک گمرکی را ارائه نداد و کامیون و محموله ها توقیف شد.

سرگرد کیان مهر از دستگیری راننده  کامیون در این رابطه خبر داد و افزود: ارزش مجموع محموله‌های کشف شده توسط کارشناسان ۳ میلیارد و۵۰۰ میلیون ریال اعلام‌ شده است.
فرمانده انتظامی شهرستان نایین گفت : متهم به مراجع قضائی معرفی شد.

کد خبر 607777 برچسب‌ها اعتیاد - مواد مخدر

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: اعتیاد مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۱۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۸ کیلوگرم تریاک با پوشش بار گوجه در اصفهان کشف شد

سرهنگ احمد نیکبخت در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با انجام اقدامات تخصصی و با همکاری اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم، مأموران از حمل و جابه جایی محموله‌ای از مواد افیونی توسط یک دستگاه کامیون در یکی از محورهای مواصلاتی مطلع شده و اقدامات میدانی خود را برای شناسایی محموله مواد مخدر آغاز کردند.

وی اضافه کرد: در نهایت پس از حضور مأموران انتظامی و کنترل تردد خودروهای عبوری در محور مورد نظر، کامیون حامل مواد مخدر شناسایی و برای بررسی دقیق‌تر به راننده خودرو دستور ایست صادر شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان تصریح کرد: پس از متوقف شدن خودرو و در بازرسی دقیق از آن، مأموران پلیس مقدار ۲۸ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در زیر بار گوجه جاساز شده بود را کشف کردند.

سرهنگ نیکبخت با اشاره به توقیف خودرو حامل مواد افیونی و دستگیری یک سوداگر مرگ خاطر نشان کرد: مأموران پلیس در سطح استان حضوری فعال دارند و در راه مبارزه با قاچاق مواد مخدر به عنوان بلای خانمان سوز جامعه از هیچ گونه تلاشی دریغ نخواهند کرد.

کد خبر 6099381

دیگر خبرها

  • ۲۸ کیلوگرم تریاک با پوشش بار گوجه در اصفهان کشف شد
  • کشف ۱۰۰ کیلوگرم تریاک جاسازی‌شده در بار هندوانه
  • کشف ۲۲۷ کیلوگرم تریاک در یزد
  • تردد ۶ هزار کامیون خارجی از  مرز نوردوز
  • ۳۸۵ کیلوگرم تریاک در قاین کشف شد
  • ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در ساوه کشف شد 
  • از چاقوی پسر درون سینه پدر تا توقیف کامیون حامل بیش از ۱۳۲ کیلو تریاک
  • ۱۴ کیلوگرم تریاک در بردسکن کشف شد
  • کشف ۲۵ کیلو تریاک در ایستگاه شهید مدنی
  • کشف ۱۸۵ کیلو مواد افیونی در دو عملیات ضربتی پلیس هرمزگان