Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، در هفته پایانی دور دوم رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و جام ملت‌های سال ۲۰۲۳ چین در گروه ششم، تیم‌های ژاپن و تاجیکستان از سد رقبای خود گذشتند.

ژاپن موفق شد در دیدار مقابل قرقیزستان به برتری پرگل پنج بر یک دست پیدا کند و با هشت برد از هشت بازی و کسب ۲۴ امتیاز مقتدرانه به دور سوم رقابت‌های انتخابی جام جهانی و همچنین مسابقات جام ملت‌های آسیای چین صعود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آدو اونایوو، بازیکن ژاپنی-نیجریه‌ای ژاپن موفق شد سه بار در دقایق ۲۷، ۳۱ و ۳۳ گلزنی کند. شو ساساکی(۷۲) و تاکومی آسانو(۷۷) دیگر گلزنان سامورایی‌های آبی بودند. در سوی مقابل تک گل قرقیزستان به وسیله میرلان مورزائف در دقیقه دوم اوقات تلف شده نیمه اول به ثمر رسید. قرقیزها با ۱۰ امتیاز سوم شدند و به انتخابی جام ملت‌های آسیا صعود کردند.

در دیگر بازی این گروه تاجیکستان با نتیجه پرگل چهار بر صفر از سد میانمار گذشت تا با ۱۳ امتیاز در رده دوم این گروه جای بگیرد. کومورون تروسونوف(۳۴)، علیشیر جلیلوف( ۵۳ و ۷۸) و شهرام سامیف گلزنان تاجیک‌ها بودند. آنها با وجود این پیروزی نتوانستند جزو پنج تیم برتر دوم قرار بگیرند و تنها به انتخابی جام ملت‌های سال ۲۰۲۳ صعود کردند.

مغولستان در این هفته استراحت داشت. آنها با ۶ امتیاز چهارم شدند و میانمار با همین تعداد امتیاز و تفاضل گل کمتر در رده آخر جای گرفت.

برچسب‌ها ژاپن تاجیکستان قرقیزستان جام جهانی ۲۰۲۲ قطر پروندهٔ خبری مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ژاپن تاجیکستان قرقیزستان ژاپن تاجیکستان قرقیزستان جام جهانی ۲۰۲۲ قطر انتخابی جام جام ملت جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۱۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری و صعود یک پله‌ای پاس همدان در گروه اول

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ پاس همدان از ساعت ۱۶:۴۵ دقیقه امروز در ورزشگاه شهید حاجی بابایی مریانج میزبان فولاد ب خوزستان بود، که در پایان تیم پاس ۲ بر یک حریف خود را شکست داد.

 گل‌های تیم پاس را رضا حسینی در دقیقه ۵۰ و نادر هوشیار در دقیقه ۸۵ از روی نقطه پنالتی به ثمر رساندند.

تک گل فولاد ب خوزستان را هم امیرحسین لارزی دقیقه ۵۷ از روی نقطه پنالتی زد.

تیم پاس همدان با این پیروزی ۳۲ امتیازی شد و به رده ششم جدول گروه اول صعود کرد.

تیم آریان همدان هم که با ۳۱ امتیاز در رده هفتم گروه دوم قرار دارد، از ساعت ۱۷:۱۵ دقیقه فردا، ۱۱ اردیبهشت در بندرعباس میهمان تیم رده ششمی و ۳۱ امتیازی فولاد هرمزگان خواهد بود.

دیگر خبرها

  • پارما به سری A برگشت
  • جام ملتهای فوتسال آسیا؛ تیم ملی ایران در آستانه رسیدن به 300 امتیاز و هزار گل
  • از دریافتی یک میلیونی تا مشکل اشتغال ملی‌پوش پارادوومیدانی خوزستانی
  • از دریافتی یک میلیونی تا مشکل اشتغالِ ملی‌پوش پارادو و میدانی خوزستانی
  • درخشش دختر سمنانی در مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته
  • نگاهی بر خبر‌های ورزشی یازدهم اردیبهشت استان قزوین 
  • صعود فوتسال افغانستان در رنکینگ جهانی
  • آقاپور: با طیبی تیم را در فینال جهان می‌بینم
  • برتری و صعود یک پله‌ای پاس همدان در گروه اول
  • آقاپور: می‌توانیم به فینال جام جهانی فوتسال برسیم