Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدمحمد علوی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص آخرین برنامه‌های فولاد خوزستان در فرصت وقفه لیگ اظهار داشت: اردوی خوبی در تهران  برگزار کردیم شرایط اعضای تیم خوب است. در بازی تدارکاتی اول‌ مقابل تیم آلومینیوم به پیروزی رسیدیم. یک بازی تدارکاتی دیگر مقابل تیم نساجی در بیست و ششم خردادبرگزار می‌کنیم. امیدوارم این اردو برای ادامه روند رو به رشد تیم فولاد مفید باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: بازیکنان در بهترین شرایط قرار دارند.خوشبختانه بازیکن مصدومی نداریم از این رو با همه نفرات اردوی خوبی را برگزار کردیم. فقط تمام مشکلات قبلی به قوت خود باقی است و پنجره نقل و انتقالات همچنان برای تیم ما بسته است. این موضوع زمانی بیش از قبل آزاد دهنده می‌شود که قرار است مسابقات را از این پس با فشردگی بیشتری برگزار کنند. با این حال ما ناامید نبوده همه تلاش خود را می کنیم تا پایان مسابقات با قدرت ظاهر شویم.

سرپرست تیم فولاد خاطرنشان کرد: بسته بودن پنجره نقل و انتقالات در طول فصل جاری واقعا به تیم ما ضربه زد تا اینجای کار خوب دوام آورده ایم. تیم ما از نظر بدنی بسیار خسته است با این که یک هفته پس از بازی با سایپا به بازیکنان استراحت دادیم اما خستگی در بین بازیکنان کاملا مشهود است. آنها بازی های سنگینی را انجام دادند. هم دلیل لیگ تحت فشار بودند و هم در رقابت‌های آسیایی بازی های سنگینی انجام دادند.

علوی در خصوص همت بازیکنان برای عدم تاثیر بسته بودن پنجره گفت: از همه بازیکنان تیم فولاد تشکر می‌کنم و به خاطر زحمت هایی که کادر فنی در چنین شرایطی کشیدند قدردان آنها هستیم. فولاد تیمی حرفه ای است و سعی خود را می‌کند تا این مشکلات روی عملکردش تاثیر نگذارد. هواداران فهیم ما به خوبی موضوع را درک می‌کنند و می‌دانند بازی‌های سختی داشتیم. بازیکنان جانانه با مشکلات مبارزه می کنند. تیم ما واقعا از درون خسته و داغان است با این حال سعی می کنند بهترین عملکرد را از خود نشان دهد.

وی درباره قرعه کشی جام حذفی اظهار داشت: منتظر مراسم قرعه‌کشی جام حذفی هستیم و تا بر آن اساس برنامه‌ریزی کنیم. در لیگ برتر ۳ مسابقه سخت مقابل نفت مسجد سلیمان، سپاهان و مس رفسنجان داریم. با توجه به اینکه بازی نفت مسجد سلیمان یک تیر ماه و سپاهان ۶ تیرماه برگزار می‌شود، این موضوع به ما ضربه می‌زند. ما به سازمان لیگ نامه زدیم و این موضوع را اعلام کردیم.

وی افزود: با این برنامه، کی به تهران برویم؟ کی ریکاوری و برنامه‌های تمرینی خود را برگزار کنیم. شما محاسبه کنید از اهواز به تهران، دوباره پرواز به اصفهان هماهنگ کنیم. این موارد طول می‌کشد. چگونه و در چه زمانی تیم خودش را برای بازی سپاهان آماده کند؟

سرپرست تیم فولاد خوزستان درباره سابقه درگیری کادرفنی تیم‌های فکری با نکونام، عنوان کرد: با نکونام فرصت همکاری داشته‌ام. وی سرمربی حرفه‌ای است و با کسی لَج یا دعوا نمی‌کند، اگر موردی هم بوده به خاطر ذات فوتبال بوده و طبیعی است. تا حالا سابقه همکاری با محمود فکری را نداشته‌ام درباره وی نمی‌توانم نظری بدهم.

علوی درباره عملکرد ایران در مقدماتی جام جهانی تصریح کرد: تیم ملی تا اینجای کار خوشبختانه عملکرد خوبی داشته است، اما بازی برابر عراق خیلی سخت است. به ویژه که با برد مقابل عراق صدرنشین می‌شویم و شانس صعود پیدا می‌کنیم. البته بازیکنان ایرانی همواره با تعصب بازی می‌کنند این بازی برای ما حکم جنگ ورزشی را دارد و تعصب و غیرت ایرانی را نشان خواهیم داد.

پیشکسوت تیم ملی فوتبال ایران گفت: چمن ورزشگاه المحرق خیلی هم بد نیست، حتی اگر شکل بدی هم دارد هر دو تیم روی همین زمین بازی می‌کنند و شرایط برابر دارند. البته مطمئن هستم کادرفنی و اسکوچیچ با تمهیداتی که دارند از این مشکل هم عبور می‌کنند.

وی در خصوص عملکرد هافبک‌های دفاعی ایران اظهار داشت: هر مربی نظم، تاکتیک و برنامه مختص به خودش را دارد و بر همین اساس عملکرد بازیکنانش را می‌سنجد. باید دید اسکوچیچ درباره عملکرد بازیکنانش چه می‌گوید. اما در مجموع حس می‌کنم هافبک‌های دفاعی تیم ملی تا اینجا خوب بوده‌اند و باید صاحب تجربه بیشتری شوند. ضمن اینکه ۳ بازی اخیر، بازی نبودند که بتوانند روی بازیکنان ما فشار وارد کنند و عملکرد آنها را در این شرایط ببینیم.

علوی در پایان گفت: معتقدم بازی مقابل عراق و انشاالله با صعود در مرحله بعد عیار این بازیکنان بیشتر مشخص خواهد شد. در مرحله بعد رقبای سخت‌تری خواهیم داشت به همین خاطر فشار روی بازیکنان بیشتر خواهد بود. بیشتر بخوانید: قرعه‌کشی یک‌چهارم نهایی جام حذفی یکشنبه برگزار می‌شود

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم فولاد تیم ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۱۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکبرپور برای ساخت گل خط‌کش داشت! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم اراک در دیدار اخیرش اجازه کسب پیروزی به فولاد خوزستان که در تلاش برای گرفتن سه امتیاز و فرار از منطقه سقوط بود را نداد و توانست در نیمه دوم به بازی برگردد و روی ارسال یونس اکبرپور و ضربه تمام کننده محمدامین کاظمیان به گل برسد تا یک امتیاز به دست بیاورد.

یونس اکبرپور که در تمام بازی‌های این فصل لیگ برتر در ترکیب منتخب سیدمجتبی حسینی و سمت چپ خط دفاعی آلومینیوم اراک حضور داشته و شرایط کاملا متفاوتی را نسبت به سال گذشته تجربه می‌کند، در دیدار مقابل فولاد خوزستان یکی از بهترین عملکردهای خود را ارائه داد و توانست پاس گل بدهد.

این مدافع چپ 22 ساله در دقیقه 61 با نفوذ از سمت چپ زمین، پاس رو به جلوی محمدمهدی لطفی را با ارسال دقیق به محوطه 6 قدم فولاد خوزستان فرستاد تا محمدامین کاظمیان با ضربه سر شیرجه‌ای گلزنی کند.

اکبرپور که در این فصل دو پاس گل دیگر در دو بازی رفت و برگشت مقابل استقلال خوزستان داده بود، برابر فولاد هم توانست پاس گل بدهد و تبدیل به چهارمین بازیکن ایرالکو شود که سه پاس گل در این فصل به ثبت رساندند.

دیگر خبرها

  • روزی که آلوز ستاره تراکتور نبود! (عکس)
  • ده روسی: به بازیکنانم افتخار می‌کنم و از عملکرد آن‌ها برابر یوونتوس خوشحالم
  • نکونام: حضور یک نفر در استقلال باعث افتخار است | نمی‌توانند به من بگویند همیشه بیا
  • برکناری علی خطیر خبر خوبی بود! | هشدار به نکونام
  • آلگری: مقابل رم عصبانی بازی سختی داریم
  • فریبا: استقلال دو بازی خطرناک تا قهرمانی دارد
  • فریبا: استقلال تا پایان لیگ ۲ بازی خطرناک دیگر دارد
  • نکونام بازار کری استقلالی‌ها را داغ‌تر کرد (عکس)
  • رافت: نیمکت پرسپولیس به خوبی مدیریت نمی‌شود
  • اکبرپور برای ساخت گل خط‌کش داشت! (عکس)