Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، به مناسبت سیزدهمین دور انتخابات ریاست جمهوری، پویش مردمی «رأی تو فردای من» توسط جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، با هدف دعوت از مردم ایران در راستای مشارکت در انتخابات آغاز به کار کرد.

در این پویش، کودکان و نوجوانان در قالب کلیپ‌های کوتاه تصویری اعضای خانواده خود را به شرکت در انتخابات دعوت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این پویش به تناسب کلیپ‌های ارسالی، به هر کلیپ به قید قرعه هدایایی اهدا می‌شود. مشارکت کنندگان می‌توانند کلیپ‌های خود را به آدرس fardaayeman در صفحات اجتماعی مختلف ارسال کنند.

کد خبر 5235563 ساناز باقری راد

منبع: مهر

کلیدواژه: جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی ایران نوجوانان انتخابات 1400 شهرداری تهران شورای شهر تهران انتخابات 1400 وزارت آموزش و پرورش روز دختر سازمان محیط زیست وضعیت معابر بنیاد شهید و امور ایثارگران صنایع دستی سازمان بهزیستی هلال احمر جمهوری اسلامی ایران قوه قضاییه گردشگری محسن حاجی میرزایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۱۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت مقام معلمان در پویش #معلم_من

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل؛ جمعی از دانش آموزان و معلمان مدارس اردبیل از امروز به پویش هشتک معلمِ من پیوستند، و با ارسال ویدئو‌های خود به شماره ۰۹۱۰۸۹۳۸۷۱۱ ِ اخبار استان، هفته معلم را گرامی داشتند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • «همه مدیون شما هستیم» برای روز معلم در شهر اکران شد
  • زباله‌های پلاستیکی؛ معضل دیروز، امروز و فردای استان ایلام
  • در جنگ‌ روایت‌ها به رسانه‌ها جدی‌تر توجه کنیم
  • ‌وزارت کشور بر افزایش مشارکت دور دوم انتخابات‌ تاکید دارد
  • طرحی برای رسانه‌های فردای ایران
  • منافع شخصی دلیل عدم عمل به قانون در شهرداری ها / استمرار کاهش کیفیت زندگی در کلانشهرها و شهرها /نتایج وخیم عدم مشارکت در انتخابات شوراها
  • پویش «مشهد مهربان»، عامل یکپارچه‌سازی اجتماعی مشهد مقدس
  • تقدیر استاندار کرمان از اقدام مدیریت شهری رفسنجان/ دهه هشتادی‌ها مدیران فردای جامعه هستند
  • گرامیداشت مقام معلمان در پویش #معلم_من
  • مسئولان به بازخورد انجام وظایف خود در انتخابات توجه کنند