Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-26@16:07:04 GMT

صدای فعالان کسب و کارهای مجازی را می شنویم

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۴۱۸۱۳

صدای فعالان کسب و کارهای مجازی را می شنویم

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، سید احسان خاندوزی نائب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس در دیدار با فعالان کسب و کارهای اینترنتی گفت: کسب وکار های اینترنتی یکی از مظاهر نو ظهور فعالیت های اقتصادی هستند که فرصت بسیار ویژه ای برای هم تولیدکنندگان و هم برای مصرف کنندگان ایجاد کرده اند.

وی افزود: فرصت برای تولیدکننده به این جهت که می تواند محصول نهایی خود را در بازارهای گسترده تری عرضه کند و فرصت برای مصرف کننده به جهت دسترسی آسان تر و سریعتر به کالای مورد نظر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس بیان کرد: متاسفانه طی سال های گذشته بستر مناسبی برای رفع موانع این نوع از کسب وکارها و حمایت برای توسعه آنها فراهم نشده است به همین جهت هم است که انتقادهای زیادی نسبت به این کسب کارها وارد شده است.

خاندوزی ادامه داد: تلاشی که ما در کمیسیون اقتصادی مجلس و فراکسیون فضای تولید و کسب وکار انجام خواهیم داد، این است که در وهله اول موانع را شناسایی کنیم. در ادامه این ماجرا، قوانین جدیدی را وضع خواهیم کرد که در چارچوب همین قوانین، به صورت دقیق و شفاف از کسب وکارهای مجازی حمایت به عمل آورد.

نائب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس در پایان تاکید کرد: در صورتی که نیازمند ورود قانون گذار و حاکمیت در امر حمایت و مانع زدایی باشد، صدای فعال کسب وکار مجازی را می شنویم و نسبت به مشکلات آن اقدام میکنیم.

پربیننده ترین رییسی اذعان کرد که تخصصی در اقتصاد ندارد / خروجی مناظره تایید برجام و FATF بود ۵ خبر مهم اقتصادی ۱۴۰۰/۳/۲۳ رییس کل بانک مرکزی نقشی در بورس ندارد / در افزایش قیمت بنزین تدبیر حاصل نشد جوان ترین ثروتمندان جهان را بشناسید خطر در کمین اقتصاد کشور؛ به خاطر وعده‌ هایی که نیست / دیالوگ‌ هایی که با اقتصاد آزاد آغاز و با برنامه‌ های دستوری پایان می‌ یابد(۲۳خرداد)

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: کسب و کار انتخابات ۱۴۰۰ کمیسیون اقتصادی مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۱۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست تحقق شعار سال با حضور فعالان اقتصادی آذربایجان‌شرقی

سالن جمهوری اسلامی در استانداری آذربایجان شرقی روز گذشته میزبان همایشی با عنوان «بررسی الزامات تحقق شعار سال» با حضور بیش از ۱۰۰ نفر از فعالان اقتصادی و مدیران ارشد استان و با هدف همفکری و هم افزایی برای تحقق شعار سال بود.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3074537 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • مشکلات مالیاتی شرکت‌های حمل و نقل بین المللی آذربایجان‌شرقی
  • ضرب الأجل قالیباف به دولت رئیسی / فقط تا روز یکشنبه می‌مانیم /جلسه سومی وجود ندارد
  • ضرب الأجل قالیباف برای دولت رئیسی /فقط تا روز یکشنبه برای برنامه اقتصادی منتظر می مانیم /جلسه سومی وجود ندارد
  • ضرب العجل قالیباف برای دولت رئیسی /فقط تا روز یکشنبه برای برنامه اقتصادی منتظر می مانیم /جلسه سومی وجود ندارد
  • منتظر برنامۀ بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز هستیم
  • منتظر برنامه مکتوب بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز هستیم
  • نشست تحقق شعار سال با حضور فعالان اقتصادی آذربایجان‌شرقی
  • آیا مورچه‌ها صدا دارند و چرا صدای مورچه‌ها را نمی‌شنویم؟
  • توسلی: رفتار دولت با مردم در بحث خودرو توهین‌آمیز است/ مجلس نظارت جدی بر عملکرد دولت را پیگیری می‌کند + فیلم
  • توسلی : رفتار دولت با مردم در بحث خودرو توهین‌آمیز است/ مجلس نظارت جدی بر عملکرد دولت در زمینه خودرو را پیگیری می‌کند + فیلم