Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-01@00:53:07 GMT

انتخابات محل تسویه‌حساب با مسئولین نیست

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۴۱۹۱۹

انتخابات محل تسویه‌حساب با مسئولین نیست

استاد حوزه و دانشگاه با تأکید بر ضرورت حضور اقشار مختلف مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی، گفت: اگرچه خیلی‌ها از عملکرد مسئولین آسیب دیدند ولی انتخابات محل تسویه‌حساب با مسئولین نیست.

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام محمدمهدی ماندگاری امروز در همایش استانی «ستارگان کرامت» که در بزرگداشت امامزادگان در بقعه متبرکه خواجه اباصلت برگزار شد، اظهار کرد: نعمت ولایت را خدا به نور تفسیر کرده است و خادمین امامزادگان در هر سطحی بدانند که به چه کسی خدمت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
استاد حوزه و دانشگاه تأکید کرد: خادمان حرم امامزادگان بدانند که خدمتشان را ارزان نفروشند و هم‌جواری در دنیا و آخرت را از معصومین و امامزادگان بخواهند. وی نعمت ولایت را بالاترین هدیه آسمانی دانست و خطاب به خادمین امامزادگان یادآور شد: شما خادم این نعمت هستید و باید شاکر این نعمت باشید و کفران نعمت باعث تسلط ظلم و کفر بر ما می‌شود. ماندگاری ابراز کرد: ما به‌پاس شکرانه نعمت انقلاب و ولایت در حال حاضر سه وظیفه‌داریم که اول وظیفه، شرکت در انتخابات و رأی دادن است. وی دومین وظیفه را رأی ساختن دانست و اظهار کرد: در حال حاضر خیلی‌ها از عملکرد مسئولین آسیب دیدند اما انتخابات محل تسویه‌حساب با مسئولین نیست و باید مردم را تشویق به رأی دادن کرد. این استاد حوزه و دانشگاه در تشریح سومین وظیفه بیان کرد: سعی کنیم رأی به اصلح دهیم و اصلح بودن در مجاهد بودن، ساده زیستی، ولایت مداری، دشمن‌ستیزی و صداقت و راست‌گویی است. گفتنی است؛ در پایان این مراسم که معاون مدیریت و هماهنگی امور زائران استانداری خراسان رضوی و مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی حضور داشتند، از خادمان، هیئت‌امنای و خیرین برتر بقاع متبرکه تجلیل شد. انتهای پیام/ منبع: فارس

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری انتخابات خواجه اباصلت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۱۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات از ۲ روز دیگر

به گزارش جام جم آنلاین،بر اساس اعلام ستاد انتخابات کشور، تبلیغات دومین مرحله از انتخابات مجلسِ دوازدهم از بامداد پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود و تا ۲۰ اردیبهشت ادامه دارد.

انتخابات در دو حوزه انتخابیه شیراز و زرقان و مرودشت-ارسنجان و پاسارگاد به دور دوم کشیده شده تا سرنوشت ۳ نماینده باقی مانده استان، ۲۱ اردیبهشت مشخص شود. 

دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه شیراز و زرقان تمام الکترونیک برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • دیدار فرماندار شهرستان ارومیه به مناسبت روز کار و کارگر با خانواده شهید
  • شرکت‌های پتروشیمی بدهی خود را به شرکت گاز تسویه کنند
  • ۸۵ میلیون ریال به حساب زائران حج تمتع ۱۴۰۲ بازگردانده می شود
  • آغاز تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات از ۲ روز دیگر
  • تسویه حساب سهم بیمه سلامت با داروخانه ها/وضعیت بدهی یارانه دارو
  • آثار شهید مطهری باید به نسل جوان جامعه معرفی شود
  • مطالبات رتبه بندی فرهنگیان گلستان تا خرداد ماه تسویه می شود
  • پیش‌بینی ۲۳۰ شعبه أخذ رأی در مرحله دوم انتخابات گنبدکاووس
  • دور دوم انتخابات در کرمانشاه در ۶۴۵ شعبه برگزار می‌شود
  • تدارک ۶۴۵ شعبه اخذ رأی برای دور دوم انتخابات