Web Analytics Made Easy - Statcounter

سروری زاده از برگزاری جشن های دهه کرامت و برپایی شربت خانه امام رضا و میزهای خدمت رضوی در فضای باز در مسجد و حسینیه نورباران اصفهان خبرداد.

«سعید سروری زاده»در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان ضمن گرامیداشت دهه کرامت گفت: کانون خدمت رضوی نورباران از ابتدای دهه کرامت اقدام به برپایی میزهای خدمت رضوی کرد که تا روز ولادت سلطان علی ابن موسی الرضا(ع) ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسؤل کانون محله ای خدمت رضوی مسجد نورباران گفت: شربت خانه امام رضا در فضای باز با برنامه های متنوعی همچون برپایی میزهای خدمت رضوی، اجرای گروه سرود، پخش نواهای رضوی، پخش صلوات خاصه رأس ساعت ۸ و دعای فرج رأس ساعت۹ شب به همراه پذیرایی از مردم با شربت همراه است.

 

وی در ادامه افزود: خدمات ارائه شده میزهای خدمت شامل مشاوره حقوقی، سلامت، مشاوره خانواده و ازدواج، بانوان و خانواده رضوی، تعلیم و تربیت، کودکان و عمومی است.

 

مسؤل کانون محله ای خدمت رضوی مسجد نورباران در ادامه افزود: خدمات ارائه شده توسط خادمیاران و یاوران رضوی تخصصی می باشد و هر روز بعد از ظهر تا ساعاتی پس از اذان مغرب به ارائه خدمت می پردازد.

 

سروری زاده همچنین اظهار داشت: در دهه کرامت به همت کارگروه بانوان و خانواده رضوی و با مشارکت بسیج مسجد نورباران جشن دختران ماه برگزار شد.

 

وی ادامه داد: جشن دختران ماه جشنی ویژه دختران تازه مکلف شده بود که در دانشگاه علمی کاربردی امام صادق برپا شد و با برنامه های متنوعی همراه بود، ضمن این برنامه امیرحسین بانکی پور به پرسش و پاسخ با دختران نوجوان پرداختند که مورد استقبال واقع شد.

 

مسؤل کانون محله ای خدمت رضوی مسجد نورباران در ادامه با اشاره به اهدای هدایای متبرک به دختران تأکید کرد: در جشن دختران ماه هدیه ها توسط خادمیاران و یاوران رضوی کانون نورباران تهیه شد و هنر دستان بانوان خادمیار بود که شامل جانماز و حرز امام رضا و بسته های نمک تبرکی بود.

پایان پیام/126

منبع: شبستان

کلیدواژه: شربت خانه خادمیاران رضوی اصفهان دهه کرامت مسجد نورباران دهه کرامت امام رضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۲۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از معلمان روستای احمد آباد سفلی در تکاب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، اعضای کانون خادم یاران رضوی   با حضور در مدرسه روستای احمد آباد سفلی تکاب   از معلمین پر تلاش این مدرسه تجلیل کردند.

در این آئین که به مناسبت هفته معلم ترتیب یافته بود اعضای کانون خادم یاران رضوی تکاب با اهدای لوح سپاس و شاخه گل از زحمات معلمین این روستا تجلیل  کردند.

 

 

دیگر خبرها

  • سومین شکست متوالی تاتنهام و کسب ۳ امتیاز شیرین چلسی در خانه
  • البرز رتبه نخست ثبت اعضا در طرح رویداد سامانه بچه های مسجد
  • استان البرز رتبه نخست ثبت اعضاء را در طرح رویداد سامانه بچه‌های مسجد کسب کرد
  • تجلیل از معلمان روستای احمد آباد سفلی در تکاب
  • کاروان حرم مطهر رضوی به مناطق محروم گیلان می‌رود
  • افتتاح نخستین کانون بازنشستگان ثبت اسناد و املاک کشور در مشهد
  • رونمایی از ترجمه کتاب جنبش علوی، هجرت رضوی به زبان پشتو
  • روایت شهید مطهری از کلاس درس متفاوت امام
  • اجرای صدها برنامه طی دهه کرامت در استان تهران
  • آیت‌الله علم‌الهدی‌: حجاب ‌از مدارس در دل دختران نهادینه شود