Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@16:44:30 GMT

۸ کشته و زخمی بر اثر تیراندازی در شیکاگو آمریکا

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۴۲۴۵۷

۸ کشته و زخمی بر اثر تیراندازی در شیکاگو آمریکا

بر اثر وقوع تیراندازی در شیکاگو واقع در آمریکا، ۴ نفر کشته و ۴ تَن زخمی شدند.

به گزارش مشرق، به نقل از شبکه تلویزیونی اِی بی سی، بر اثر تیراندازی امروز سه شنبه در شیکاگو آمریکا، ۸ نفر کشته و زخمی شدند.

پلیس شیکاگو در این باره اعلام کرد که حادثه تیراندازی ساعت ۰۵:۴۵ صبح امروز در منطقه «اِنگل وود» (Englewood) روی داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پلیس بر این باور است که پیش از وقوع این تیراندازی جر و بحثی داخل یک خانه روی داده است که با حادثه مذکور در ارتباط است.

گزارش ها در این باره حاکیست که ۴ نفر در صحنه وقوع جُرم کشته شده اند. همچنین، حال ۴ زخمی این تیراندازی نیز وخیم گزارش شده است.

 در حالی که روزانه خبرهای متعددی در خصوص تیراندازی در آمریکا و آمار بالای جان باختگان در این حوادث منتشر می‌شود؛ اما لابی قدرتمند سلاح در آمریکا اجازه نمی‌دهد که قانونی در خصوص اعمال محدودیت برای در اختیار داشتن سلاح در این کشور تصویب شود.

در دسترس بودن سلاح گرم در آمریکا و فروش انواع مختلف آن در فروشگاه‌ها سبب شده تا اغلب مردم سلاح گرم در اختیار داشته باشند به همین دلیل آمار قتل در این کشور با استفاده از سلاح گرم بسیار بالا است.

این وضعیت رفته رفته تبدیل به یک بحران شده به طوری که تیراندازی در آمریکا به سوی مردم بی دفاع تبدیل به موضوعی همیشگی شده و سالانه هزاران نفر در این کشور بر اثر اصابت گلوله کشته می‌شوند.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا فلسطین شیکاگو آمریکا تیراندازی بر اثر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۲۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابراز تمایل نیجر به خرید سلاح از روسیه به موازات برنامه‌ریزی برای خروج نظامیان آمریکا

وزیر کشور نیجر با بیان اینکه این کشور در حال برنامه‌ریزی برای خروج نظامیان آمریکا است، ابراز تمایل کرد که در حوزه خرید تسلیحات و آموزش نظامی با روسیه همکاری کند.

به گزارش ایسنا، «محمد تومبا» وزیر کشور «نیجر» گفت این کشور در حال کار بر روی خروج نیروهای آمریکایی است و در همین راستا یک مقام ارشد نظامی آمریکا به‌زودی به نیجر سفر خواهد کرد.

وزیر کشور نیجر به خبرنگاران گفت: «ما همچنان در حال کار بر روی خروج نیروهای آمریکایی از نیجر هستیم. فکر می‌کنم به‌زودی یک ژنرال آمریکایی برای رایزنی درباره برنامه خروج (سربازان آمریکا) به نیجر سفر خواهد کرد.»

علاوه بر این، وزیر کشور نیجر گفت این کشور مایل است در حوزه آموزش نیروهای محلی با مسکو همکاری کرده و از روسیه سلاح خریداری کند.

تومبا در این باره گفت: «همکاری ما با روسیه در حوزه آموزش نظامی است که برای مبارزه با تروریسم ضروری است. ما می‌خواهیم سربازانمان کار با سلاح و نبرد را توسط نیروهای روسیه آموزش ببینند.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وقوع انفجار گاز در نیشابور با یک کشته و یک مصدوم
  • هشدار روسیه به آمریکا درباره استقرار سلاح هسته‌ای در لهستان
  • ۲ کمین بزرگ حزب‌الله لبنان علیه نظامیان اسرائیلی
  • عاملان تیراندازی در اتوبان همت دستگیر شدند
  • ابراز تمایل نیجر به خرید سلاح از روسیه به موازات برنامه‌ریزی برای خروج نظامیان آمریکا
  • صدور مجوز حمل سلاح برای معلمان مدارس در تنسی آمریکا
  • ایالت تِنسی لایحه حمل سلاح برای آموزگاران را تصویب کرد!
  • (ویدئو) اولین تصاویر از محل وقوع تیراندازی و حریق در اربیل
  • یک سال پس از تیراندازی مرگبار در مدرسه نشویل آمریکا
  • اولین تصاویر از محل وقوع تیراندازی و حریق در اربیل + فیلم