Web Analytics Made Easy - Statcounter

سی و دومین نشست کمیسیون زنان و ورزش ظهر امروز (سه شنبه ۲۵ خرداد) با حضور رئیس کمیته ملی المپیک در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از کمیته ملی المپیک در سی و دومین نشست کمیسیون زنان و ورزش که با حضور دکتر سید رضا صالحی امیری رئیس کمیته، طاهره طاهریان نایب رئیس کمیته ملی المپیک، دکتر مهدی علی نژاد معاون وزارت ورزش و جوانان و مهین فرهادی زاد رئیس این کمیسیون برگزار شد از یکتا جمالی  دارنده اولین مدال جهانی وزنه‌برداری بانوان ایران نیز  تقدیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست که با حضور اکثریت اعضای کمیسیون زنان برگزار شد، علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین و جانعلی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز، مهران تیشه گران رئیس فدراسیون ناشنوایان، علیرضا سهرابیان رئیس و کتایون اشرف نایب رئیس فدراسیون قایقرانی و علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال به‌عنوان مدعوین حضور داشتند.

همچنین در این نشست با توجه به مباحث بسیار خوبی که با حضور تعدادی از مدیران کل استان ها و برخی از روسای فدراسیون های ورزشی مطرح شد مقرر گردید حضور روسای فدراسیون ها و مدیران کل استانی در جلسات بعدی ادامه یابد،  برنامه توسعه و ورزش قهرمانی زنان تدوین و سهم زنان در منابع مختلف پیگیری شد ، همچنین مقررشد مصوبات کمیسیون جهت طرح در هیئت اجرایی و شورای عالی ورزش و ارائه به سولیداریتی به منظور اخذ اعتبارات لازم صورت گیرد.

همچنین  حفظ و صیانت از ورزشکاران نخبه و قهرمانان ورزشی به صورت جدی در دستور کار این کمیسیون قرار گرفت.

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ورزشی ورزشی کمیته ملی المپیک کمیسیون زنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۲۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت با حضور رئیس فدراسیون فوتبال


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛ مهدی محمد نبی، نایب رییس فدراسیون فوتبال درباره برگزاری دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت در مسابقات هفته‌های پایانی لیگ برتر و دسته یک فوتبال گفت: این جلسه با حضور رئیس، نواب رئیس، دبیرکل، ارکان قضایی، روسای دپارتمان‌های روابط عمومی، داوران و فناوری اطلاعات به همراه رئیس، دبیر و مسئولین مسابقات سازمان لیگ فوتبال برگزار شد و موارد مختلفی درباره رقابت‌های لیگ فوتبال در هفته‌های پایانی به بحث و بررسی گذاشته شد.

وی افزود: مقرر شد تا نمایندگان ارکان قضایی در جلسه هماهنگی قبل از هر مسابقه در هفته‌های پایانی حضور یافته و موضوعات مرتبط را مطرح و تایید کنند. همچنین قرار شد تا حضور تماشاگران متعاقب با آیین نامه بلیط فروشی مسابقات برگزار شود و هیچ باشگاهی نباید رایگان بودن رقابت‌ها را اعلام کند.

دیگر خبرها

  • خبر خوش وزیر ورزش درباره سربازی ورزشکاران
  • توضیح وزیر ورزش در مورد معافیت و قانون استخدامی ورزشکاران
  • جای خالی صالحی امیری در کمیته ملی المپیک
  • همایش ملی پیاده‌روی بانوان در قم برگزار می‌شود
  • تکلیف کمیسیون‌های فدراسیون دوومیدانی مشخص شد
  • برگزاری نشست کمیسیون‌های سه گانه فدراسیون دوومیدانی | انتخاب روسا و نمایندگان کمیسیون ها در مجمع
  • برگزاری نشست کمیسیون‌ ورزشکاران و مربیان فدراسیون دوومیدانی
  • برگزاری همایش ملی پیاده‌روی بانوان در قم
  • برگزاری دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت با حضور رئیس فدراسیون فوتبال
  • بیش از ۸ هزار عضو هیات علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند