Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@15:21:24 GMT

ریاست مرتضی مقدم بر مسند قوه قضائیه تکذیب شد

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۴۲۶۴۷

ریاست مرتضی مقدم بر مسند قوه قضائیه تکذیب شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دیوان عالی کشور، در پی انتشار اخباری مبنی بر پیشنهاد انتصاب حجت الاسلام و المسلمین مرتضوی مقدم به عنوان رئیس بعدی دستگاه قضا، فرید فرهمند مشاور رئیس و مدیر روابط عمومی دیوان عالی کشور ضمن تکذیب این خبر، انتشار چنین اخباری را در راستای مقاصد دشمنان اسلام و انقلاب دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر روابط عمومی دیوان عالی کشور با اشاره به محتوای مطالب منتشره و با توجه به اینکه آیت الله رئیسی به رغم نامزدی در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری همچنان رئیس قوه قضائیه بوده و تا پایان رأی گیری هیچ چیز مشخص نیست گفت: منتشرکننده چنین خبری هدفش نمایشی جلوه دادن انتخابات و بی احترامی به آرای مردم است.

وی در ادامه با بی پایه و اساس خواندن چنین اخباری تاکید کرد: با توجه به نزدیکی زمان انتخابات، انتشار این اخبار چیزی جز ریختن آب در آسیاب دشمن نیست و موجب تضعیف انتخابات و سوءاستفاده بدخواهان است.

ویتصریح کرد: برخی گمان می‌کنند با ایجاد جو رسانه‌ای می‌توانند در تصمیمات ولی فقیه اثرگذار باشند در حالی که چنین جریان‌هایی فهم درستی از اصل ولایت فقیه نداشته و آن را درک نکرده‌اند.

فرهمند ضمن تکذیب قاطعانه اخبار منتشره در این خصوص از اصحاب رسانه خواست در جهت رسالت خبری خود که همان انتقال صحیح مطالب است گام برداشته و از انتشار اخبار بدون منبع و بی پایه و اساس بپرهیزند.

کد خبر 5235824

منبع: مهر

کلیدواژه: مرتضی مقدم دستگاه قضا قوه قضاییه انتخابات 1400 شهرداری تهران شورای شهر تهران وزارت آموزش و پرورش روز دختر سازمان محیط زیست هلال احمر جمهوری اسلامی ایران ویروس کرونا وضعیت معابر بنیاد شهید و امور ایثارگران صنایع دستی سازمان بهزیستی قوه قضاییه گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۲۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیحات روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز در خصوص آتش سوزی ترانس برق

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، داوود سلیمانی گفت: آتش سوزی ترانس برق در واحد شماره دو نیروگاه رامین اهواز به علت اتصالات و شوک الکتریکی ناشی از توفان و بارندگی شدید رخ داد و بلافاصله توسط گروه‌های آتش نشانی مهار شد.   وی افزود: در این حادثه هیچگونه خسارت جانی و یا آسیب به همکاران وارد نشده و خسارات فنی توسط تیم‌های تخصصی نیروگاه و شرکت بیمه در دست بررسی است.   سلیمانی ادامه داد: آتش سوزی رخ داده هیچ خللی برای شبکه برق ایجاد نکرده و نمی‌کند و هم اکنون عملیات جایگزینی ترانس جدید در حال اجراست.   گفتنی است؛ واحد شماره دو نیروگاه رامین اهواز به علت تعمیرات اساسی از پاییز سال گذشته از مدار خارج بوده و طبق برنامه ریزی‌های قبلی مقرر است پیش از آغاز تابستان وارد مدار شود.

دیگر خبرها

  • امیدواریم مسیر مجموعه فولاد اکسین در جهت تولید به بهترین شکل طی شود
  • استوری تند و تیز مدیر روابط عمومی سپاهان علیه رسانه فارسی‌زبان خارج از کشور + عکس
  • پرتاب حدادی به صندلی ریاست/ من تنها، شما همه!
  • ادعای بدون سند حجاریان درباره روحانی/ سخنی که خاندوزی باید تکذیب کند
  • اولین انتخابات ریاست جمهوری چاد پس از حاکمیت نظامیان
  • «بیژن و منیژه» میلیاردی شد
  • ◄ تکذیب نقل قول ذکر شده از مدیرعامل راه آهن در پیامک ارسال شده برای کارکنان
  • مسمومیت ۷ نفر در ایلام طی شبانه‌روز گذشته با گاز مونوکسید کربن
  • اخراج کارکنان برج میلاد تکذیب شد
  • توضیحات روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز در خصوص آتش سوزی ترانس برق