Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت:امسال اعتبارات حوزه‌ها راه‌های استان با تلاش های صورت گرفته ۲۰۰ درصد افزایش یافته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛کیامرث حاجی زاده در نشست شورای ترافیک اظهار داشت:سال ۱۴۰۰ در حوزه راه‌های روستایی سال شکوفایی است و بسیاری  از گره‌های ترافیکی برون شهری و درون شهری کهگیلویه و بویراحمد   در این سال رفع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به افزایش اعتباراتی که مصوب شده فعالیت مطلوبی در حوزه راه‌های کهگیلویه و بویراحمد در حال اجرا است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد:برای روان سازی ترافیک و شناسایی تخلفات ترافیکی در مرکز استان به پایش‌های الکترونیکی نیاز است و دستگاه‌های متولی باید هر چه سریعتر در این خصوص اقدام کنند.

حاجی زاده عنوان کرد: کهگیلویه و بویراحمد به مرکزیت شهر یاسوج تنها استانی است که محروم از سیستم پایش تصویری بوده  است که این موضوع مشکلاتی را برای شهروندان بوجود آورده است.

وی به طرح ساماندهی ورودی شهرهای کهگیلویه و بویراحمد اشاره و عنوان کرد: با وجود مشکلات اقتصادی کشور و محدودیت‌های اعتباری، اما اعتبارات خوبی به پل‌های سوم و چهارم شهر یاسوج تخصیص داده شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در چند سال گذشته فقط ۵۰ کیلومتر بزرگراه در این استان وجود داشت افزود: در حال حاضر ۲۵۰ کیلومتر بزرگراه داریم و هزینه راه سازی در استان نسبت به سایر استان‌ها ۵ برابر شده است.

وی با بیان اینکه تمامی طرح‌های راهسازی شهرستان گچساران فعال است،  ابراز داشت: ۵۲ میلیارد تومان از اعتبارات نفت به محور گچساران گناوه اختصاص داده شده و هم اکنون این پروژه و دیگر پروژه‌های راهسازی این شهرستان به جدیت در حال اجرا است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۲۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد ، شماره تلفن ۰۹۱۷۰۴۰۴۳۳۳ جهت اشتراک ویدئو‌ها و تصاویر شما مخاطبان گرامی جهت انعکاس در بسته گفتن نگین پیش بینی شده است.
نکته لازم اینکه در هنگام ضبط ویدئو حتما گوشی تلفن همراه بصورت افقی باشد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خسارت ۱۳۰۰ میلیاردی سیل به کشاورزی کهگیلویه‌وبویراحمد
  • عملیات اجرایی بیمارستان عسلویه نیمه نخست امسال آغاز خواهد شد
  • تفاهم‌نامه ۲۵۰۰ میلیارد تومانی بوشهر نیز با سازمان نوسازی مدارس کشور
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • رسیدگی به هزار و ۳۵۸ پرونده تخلف در تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد
  • میزان جریمه‌های تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد در فروردین اعلام شد
  • توزیع اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد مبنای منطقی ندارد
  • ورود بیش از ۱۳۰۰ پرونده تخلفاتی به تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد
  • افزایش تعداد جایگاه پمپ بنزین در کهیگلویه و بویراحمد
  • سامانه ناپایدار بارشی تا چهارشنبه در کهگیلویه و بویراحمد فعال است