Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور مقام معظم رهبری در پیامی تاکید کرد: ملت عزیز در مشکلات سخت تحریم، صبوری کردید؛ ان‌شاءالله ظفر در پیش است که صبر و ظفر دوستان قدیمند روز ۲۸ خرداد را به روز ملی سرنوشت بدل کنیم.

به گزارش برنا، علی لاریجانی عصر امروز در پیامی اظهار داشت: بهتر آن است که در اقدام ملی انتخابات، یکسره با خدا معامله کنیم یادمان باشد که چه خون‌های پاکی فدای انقلاب و استقرار نظام جمهوری اسلامی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روح شهدای بزرگوار خود را شاد کنیم به وصیت امام عظیم الشان عمل کنیم به ندای رهبری معظم لبیک گوییم

رییس پیشین مجلس شورای اسلامی ادامه داد: گرچه برخی رفتارهای نادرست داخلی و خارجی، مزاحمت‌هایی برای حرکت ملت ایجاد کرده است اما اراده شما بسیار قوی تر از آن‌هاست که امید است با مطالبات حق طلبانه عموم مردم شریف و قانون مدار و عزم مسئولین مربوطه روال‌های ناصحیحی که به اعتماد عمومی ضربه می‌زند اصلاح شود و در نتیجه اقناع هرچه بیشتر مردم نسبت به عملکرد دستگاه ها فراهم آید تا بتوانیم با اتحاد و انسجام ملی برتمام دشواری های داخلی و خارجی فائق آییم.

وی خاطرنشان کرد: از فرصت باید بهره جست که امام علی (ع) فرمود: «فرصت ها مانند ابر زودگذراست؛ پس مغتنم شمارید فرصت‌های نیک را و آگاهی، آزادگی، دین و مروت را در عزم راسخ خود در پای صندوق های رای نمایان کنید.

مشاور مقام معظم رهبری تاکید کرد: آراء ملت نظیر آب دریا پشتیبان حرکت کشتی جامعه است و عدم حضور در انتخابات، کندی پیشرفت جامعه و حل مشکلات را باعث می‌شود.

لاریجانی تصریح کرد: ملت عزیز در مشکلات سخت تحریم، صبوری کردید؛ ان‌شاءلله ظفر در پیش است که صبر وظفر دوستان قدیمند. روز ۲۸ خرداد را به روز ملی سرنوشت بدل کنیم که خداوند فرمود: «ان الله لایغیر مابقوم حتی یغیروا ما بانفسهم».

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انقلاب نظام جمهوری اسلامی مجلس شورای اسلامی قانون امام علی دین مقام معظم رهبری کشتی جامعه مشکلات انتخابات لاریجانی انتخابات 1400

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۲۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سالن ورزشی استاندارد در شهرستان بجستان نداریم

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید قاسم دهقانی ظهر جمعه در خطبه‌های نماز شهرستان بجستان اظهار کرد: در حال حاضر این شهرستان سالن ورزشی استانداردی ندارد.

امام جمعه شهرستان بجستان ضمن تشکر از نماینده منتخب مردم گفت: علی‌رغم اینکه مقرر شده بود اقداماتی در این زمینه انجام شود ولی هنوز هیچ کاری انجام نشده است.

وی ضمن تبریک روز شوراهای اسلامی گفت: شوراهای اسلامی اهمیت زیادی داشته و منشأ آبادانی، تحول و توسعه مناطق شهری و روستایی هستند. از این شوراها می‌توانند در تحقق اهداف مورد نظر، راه گشای امور باشد.

دهقانی با انتقاد شدید از برخی کارشکنی‌ها گفت: برخی دستگاه‌ها در شهرستان بجستان با تولید همسو نیستند.

امام جمعه شهرستان بجستان گفت: چرا باید اشک تولید کننده شهرستان را در بیاوریم. چند روز پیش یکی از تولید کنندگان گفت: من از بجستان نرفتم، بلکه از شهرستان فرار کرده ام.

وی خطاب به دستگاه قضا گفت: بحث جرم و حمایت جداست. در بحث تولید، تاکید ما، فرمایش مقام معظم رهبری است. ما باید برای کارآفرینان که به شهرستان می آیند فرش قرمز پهن کنیم، نه اینکه اینها را فراری دهیم.

دهقانی گفت: چرا باید برای مردان ما برای امرار و معاش به شهرستان‌های دیگر بروند.

امام جمعه شهرستان بجستان مجدداً تاکید کرد: همه باید در مقوله تولید و حل مشکلات کارآفرینان بجستان همراه با فرمایش مقام معظم رهبری باشیم.

وی در پایان ضمن تشکر از مسؤولان بابت اجرای طرح نور (عفاف و حجاب) خاطر نشان کرد مفتخریم در شهرستان بجستان هیچ بی حجابی نداریم.

کد خبر 6089175

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت حجت الاسلام سید موسی موسوی در پی درگذشت ماموستا فخری
  • سالن ورزشی استاندارد در شهرستان بجستان نداریم
  • ثبت ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار بیمه شده جدید
  • تخریب جایگاه‌های غیرمجاز و غیر بهداشتی عرضه و کشتار دام در گلسار
  • بیانات مقام معظم رهبری حرف دل همه کارگران بود
  • کار قرارگاهی، زمینه‌ساز حرکت صحیح و اثرگذار در عرصه فرهنگ
  • نماینده سابق مجلس عزادار شد /پیام لاریجانی
  • برای شناخت شهدا باید سرگذشت پژوهی کنیم
  • تصمیم گیری در خصوص اجرای طرح حامیم و جشنواره ملی نهج البلاغه
  • دیدارجمعی ازکارگران خراسان‌شمالی با مقام معظم رهبری