Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@23:30:26 GMT

مقاومت بدون شلیک یک موشک معادله را تغییر داد

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۴۲۸۸۲

مقاومت بدون شلیک یک موشک معادله را تغییر داد

به گزارش خبرگزاری مهر، رسانه های رژیم صهیونیستی از تغییر مسیر پروازهای رژیم صهیونیستی از بیم حملات موشکی مقاومت فلسطین خبر دادند.

این رسانه اعلام کردند: حالت آماده باش شدید امنیتی در سراسر اراضی اشغالی در سایه برگزاری راهپیمایی موسم به پرچمها حاکم است.

رسانه های رژیم صهیونیستی به تغییر مسیر حرکت پروازهایی که در سرزمین های اشغالی بر زمین می نشیند، اشاره کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرنگار روزنامه معاریو در واکنش به این تصمیم رژیم صهیونیستی درباره تغییر روند پروازها نوشت: مقاومت فلسطین بدون شلیک حتی یک موشک معادله را تغییر داد.

شبکه المیادین هم گزارش داد: ارتش رژیم صهیونیستی مسیر پروازهای از فرودگاه بن گورین را از بیم حملاتی موشکی تغییر داده است.

کد خبر 5235848

منبع: مهر

کلیدواژه: مقاومت فلسطین فرودگاه بن گورین رژیم صهیونیستی ایالات متحده امریکا فلسطین رژیم صهیونیستی روسیه عراق ناتو جو بایدن افغانستان ایران جی هفت ولادیمیر پوتین لبنان رجب طیب اردوغان برجام رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۲۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هلاکت یک صهیونیست در حمله موشکی حزب الله به مزارع اشغالی شبعا

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، رسانه‌های رژیم صهیونیستی اذعان کردند که یک اسرائیلی در حمله حزب الله بامداد جمعه با موشک ضدزره به مزارع اشغالی شبعا کشته شده است.

ارتش رژیم صهیونیستی با صدور بیانیه‌ای اعلام کردند که راننده یک کامیون نظامی در حمله موشکی حزب الله به یک پایگاه نظامی ارتش اشغالگر در مزارع اشغالی شبعا کشته شده است.

سخنگوی ارتش اشغالگر هم از وقوع «یک حادثه امنیتی سخت» در مرزهای لبنان و تبادل آتش بین نیروهای حزب الله و نظامیان صهیونیست در مزارع اشغالی شبعا و اعزام بالگرد به منطقه درگیری خبر داد.

ارتش اشغالگر مدعی شد که در پاسخ به این حمله مرگبار، انبارهای سلاح و سکوهای پرتاب موشک حزب الله را در مزارع اشغالی شبعا هدف قرار داده است.

مقاومت اسلامی حزب الله لبنان همچنین اعلام کرد که رزمندگانش ساعت ۲۳:۱۰ پنجشنبه شب در نزدیکی پایگاه «رویسات العلم» در بلندی‌های اشغالی کفرشوبا، یک کاروان مکانیزه ارتش رژیم صهیونیستی را در کمین ترکیبی گرفتار کردند.

مقاومت اسلامی در بیانیه کوتاهی که سحرگاه روز جمعه منتشر کرد، مسؤولیت این عملیات را بر عهده گرفت و توضیح داد که مجاهدانش کاروان نظامی صهیونیست‌ها را با موشک های هدایت شونده، توپخانه و سلاح‌های راکتی هدف قرار دادند.

در جزئیات بیشتر، مقاومت حزب الله تأکید کرد زمانی که کاروان ارتش اشغالگر به نقطه کمین رسید، با سلاح‌های هدایت شونده، توپخانه و راکت هدف قرار گرفت که طی آن دو خودرو نظامی منهدم شد و دشمن صهیونیستی برای خارج کردن تلفات خود مجبور به ایجاد ستون‌های دود شد.

منابع المیادین فاش کردند که یک کامیون نظامی متعلق به گردان ۱۲ تیپ گولانی ارتش رژیم صهیونیستی در میان کاروان مکانیزه این رژیم بود که در نزدیکی پایگاه رویسات العلم در کمین مقاومت قرار گرفت.

کد خبر 6088909

دیگر خبرها

  • ببینید | عملیات ضد صهیونیستی در سرزمین‌ های اشغالی فلسطین
  • هلاکت یک صهیونیست در حمله موشکی حزب الله به مزارع اشغالی شبعا
  • شلیک ۳ موشک از جنوب لبنان به سمت پایگاهی اسرائیلی
  • ۴ هزار موشک از لبنان به شمال فلسطین اشغالی شلیک شد
  • کرانه باختری، میدان وحدت در جبهه مقاومت
  • لیبرمن به مقامات صهیونیست: به خانه‌تان بازگردید
  • سابقه گسترده همکاری‌های اردن با رژیم صهیونیستی
  • حمایت از رژیم صهیونیستی برای حکومت اردن امری حیاتی است 
  • حمله موشکی سنگین حزب‌الله به مرگلیوت
  • اعتراف رسانه‌های عبری به حجم سنگین حملات موشکی حزب الله