Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، هدایت الله جمالی پور عصر سه شنبه در همایش عوامل اجرایی شعب اخذ رای در قزوین افزود: مشارکت گسترده و پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی موجب تقویت امنیت و اقتدار کشور و نظام جمهوری اسلامی می شود بنابراین حضور در انتخابات را باید یک حق شهروندی و تکلیف شرعی بدانیم.
وی اظهار داشت: انتخابات در واقع مشارکت دادن مردم در تعیین سرنوشت کشور است و همواره مورد توجه بوده زیرا در قالب این رخداد آینده کشور توسط مردم تعیین می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جمالی پور تصریح کرد: در ۴۲ سال گذشته دشمن همواره تلاش کرده در ایران اسلامی یاس و نا امیدی را نشر دهد و به اختلاف و بی اعتمادی مردم دامن بزند که این موضوع در ایام انتخابات تشدید می شود.
نماینده عالی دولت در استان قزوین با بیان اینکه مشارکت در انتخابات دستاوردهای بزرگی به همراه دارد، افزود: این مهم در عرصه  داخلی موجب وحدت و همبستگی و اعتماد عمومی و در عرصه بین المللی هم ضامن تقویت دستگاه دیپلماسی کشور می شود.
وی تصریح کرد: دولت برآمده از انتخابات پرشور مردمی با پشتوانه آرای بالا از قدرت بیشتری در چانه زنی برای مصالح و منافع کشور در عرصه های بین المللی برخوردار خواهد شد و در کشوری با این پشتوانه مردمی هیچ قدرتی توانایی مقابله با آن را نخواهد داشت.
جمالی پور تاکید کرد: بدون تردید حضور فعالانه مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهری و روستایی موجب کشور را در برابر توطئه های دشمنان تضمین می کند.
وی با بیان اینکه جلب اعتماد مردم در سایه بی طرفی مجریان و ناظران انتخابات محقق می شود، افزود: مجریان، ناظران و دست اندرکاران برگزاری انتخابات از هر گونه جانبداری از فرد یا جناح خاصی خودداری کنند چرا که  رعایت بی طرفی در برگزاری انتخابات یک اصل شرعی و قانونی است.
استاندار قزوین خاطر نشان کرد: تمام عوامل و مجریان برگزاری انتخابات باید به قانون پایبند باشند و نمایندگان فرماندار نیز باید امانتدار آرای مردم در شعب اخذ رأی باشند.
وی با بیان اینکه هر یک رای در سرنوشت یک جامعه تاثیر دارد، افزود: شما امانتدار رای مردم هستید و با خدای خود عهد کنید که بدور از هر سلیقه و نگاه سیاسی از حق مردم صیانت کنید.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا جمعه ۲۸ خرداد ماه برگزار می شود.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ مشارکت انتخاباتی استان قزوین استانداری قزوین مشارکت سیاسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ مشارکت انتخاباتی استان قزوین انتخابات ۱۴۰۰ مشارکت انتخاباتی استان قزوین استانداری قزوین مشارکت سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۳۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد

در دومین ماه از سال «جهش تولید با مشارکت مردم» و به مناسبت هفته کار و کارگر، جمعی از کارگران سراسر کشور با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مقام معظم رهبری، گزیده سخنان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در این دیدار به این شرح است:

***رکن جهش تولید کارگر است؛ با جهش تولید کشور و آحاد مردم ثروتمند می‌شوند و جیب و دست کارگر پر می‌شود.

*** تبیین زمینه‌های حضور و مشارکت مردم در تولید وظیفه مهم مسئولین است.

*** هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است تا از خطوط استعماری و استکباری آن‌ها تبعیت کند. معلوم است که نظام اسلامی، غیرت اسلامی و ملت بزرگ و با سابقه اسلامی محال است که تسلیم چنین زورگویی شود.

*** یک ملت زنده از دشمنی دشمن هم برای خود فرصت درست می‌کند، نمونه بارز آن در بخش تسلیحات است. در بخش‌های دیگر هم از دل فشار‌ها پیشرفت‌های بزرگی به دست آمده است.

*** تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد، چون دل به کمک خارج از مرز‌ها نبسته است. این روحیه را باید تقویت کرد

این دیدار صبح چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد.

ادامه دارد

دیگر خبرها

  • ابتکار عمل رسانه ملی در انتخابات، مشارکت آگاهانه مردم را رقم زد
  • تاکید امام جمعه قزوین بر مشارکت مردم و تسهیل امر مسکن
  • تسهیل امر مسکن و مشارکت مردم در این حوزه بسیار مهم است
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • نباید کسی تصور کند «دور دوم انتخابات مجلس» فاقد اهمیت است
  • ایران می‌تواند با صدور خدمات فنی و مهندسی در توسعه سریلانکا مشارکت کند
  • تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد
  • نیازمند تشکیل مجلس قدرتمند و کارآمد هستیم
  • مسدودیت میلیاردها یورو دارایی روسیه در سوئیس
  • پست در خط مقدم امانتداری اموال مردم قرار دارد