Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ساسان زکی پور رئیس هیات انجمن‌های ورزشی مسجدسلیمان ضمن تبریک دهه کرامت گفت: سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و آغاز دهه کرامت از ایامی است که مومنان به ویژه شیعیان در آن شادمان هستند، زیرا خجسته زادروز فرزندان حضرت موسی بن جعفر (ع)، بانو فاطمه معصومه (س) و حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا (ع) در آن قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: نامگذاری روز ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) به نام دختر، بدون شک فرصتی برای الگو برداری از شخصیت آن بزرگوار و بهترین راه دستیابی دختران امروز و مادران فردای ایران اسلامی به زندگی سالم، همراه با موفقیت و سعادتمندی است.

زمان پور مسئول امور جوانان اداره ورزش و جوانان و صالحانی نائب رئیس هیات انجمن‌های ورزشی مسجدسلیمان ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه معصومه و آغاز دهه کرامت به بیان دیدگاه‌های خود در خصوص اهمیت جایگاه بانوان در ورزش شهرستان پرداختند.

براساس این گزارش؛ از طرف هیات انجمن‌های ورزشی مسجدسلیمان لوح تقدیر و کارت هدیه به ۴ بانوی پرافتخار هیئت انجمن‌های ورزشی از جمله؛ ترانه حاجتی مقام سوم اسپوکس شمشیرزنی کشور، الهه حافظی مقام سوم اسپوکس شمشیرزنی کشور، فاطیما آهنجان نائب قهرمان مسابقات انفرادی برایتونیک خوزستان و ژینا چراغی مقام اول مسابقات موی تای بانوان استان اهدا شد.

همچنین فروغ سواری پور به عنوان مسئول کمیته برای تونیک هیئت انجمن‌های ورزشی و اعتدالی به عنوان مسئول روابط عمومی انجمن سپک تاکرا خوزستان معرفی شدند.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انجمن ورزشی ورزش و جوانان فاطمه معصومه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۳۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور وزیر ورزش و جوانان در مراسم نخستین سالگرد درگذشت صفارزاده

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، عصر امروز با حضور وزیر ورزش و جوانان نخستین مراسم سالگرد درگذشت مرحوم سردار صفارزاده در بهشت حضرت معصومه (س) شهر مقدس قم برگزار شد.

‌در این مراسم سید محمد شروین اسبقیان معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای، سردار آذرنوش مشاور فرهنگی وزیر، غفور کارگری رییس و سید محمد پولادگر نایب رییس کمیته ملی پارالمپیک و جمع دیگری از مدیران ورزشی و فرهنگی حضور داشتند و با قرائت فاتحه یاد و نام این مدیر ارزشمند را گرامی داشتند.

وزیر ورزش و جوانان پیش از حضور در این مراسم، به زیارت آستان قدس حضرت معصومه (س) کریمه اهل بیت رفت.

کد خبر 6089255

دیگر خبرها

  • حضور وزیر ورزش و جوانان در مراسم نخستین سالگرد درگذشت صفارزاده
  • تجلیل از سردار رادان در حرم حضرت معصومه(س)
  • حضرت فاطمه زهرا (س) و مادران شهدا الگوی دختران جامعه است
  • اجتماع دختران دانش آموز در حرم حضرت معصومه (س)
  • از تولید مسکن تا آخرین وضعیت ابر پروژه باغ راه حضرت فاطمه
  • تجمع حافظان نور در حرم حضرت معصومه (س)
  • نارضایتی از بیمارستان کودکان در قم
  • ویژگی‌های حضرت حمزه(س) در بیان قرآن و روایات
  • برنامه‌های دهه کرامت در ورامین تشریح شد
  • آمادگی برای برگزاری جشن های دهه کرامت