Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- حجت‌الاسلام پناهیان با اشاره به اینکه رئیس جمهور اهل میدان، مدیران را اهل میدان می‌کند گفت: انتخاب یک دولت قوی کشور را از فقر نجات می‌دهد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان ، حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان عصر امروز در همایش "یاران سلیمانی، حامیان رئیسی" در استادیوم سلیمی‌کیا کرمان با بیان خاطراتی از دوران نوجوانی و جوانی اظهار داشت: کرمان را به‌طور ویژه دوست دارم؛ در مدرسه کرمانی‌ها در قم درس خواندم، شهدای کرمانی را می‌شناسم و احساس انس و صمیمیت با مردم استان کرمان دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه وقتی حاج قاسم به شهادت رسید از کرمانی‌ها تعجب نکردم که چنین گوهرهای تابناکی دارند چرا که مردم کرمان همیشه افتخارآفرین بودند گفت: کرمانی‌ها حتی در روز تشییع حاج قاسم نیز شهید دادند و افتخار آفرین شدند و امروز تمام مظلومان جهان به حاج قاسم افتخار می‌کنند.

انتخابات لباس نو بر تن مدیریت کشور است

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه انتخابات جشن ملت است و در جشن انتخابات لباس نو بر تن مدیریت کشور پوشیده می‌شود افزود: خدا ببخشد کسانی را که کام ملت را در انتخابات تلخ می‌کنند.

وی با بیان اینکه جشن انتخابات یک بهار سیاسی اجتماعی است ادامه داد: به انتخابات باید به‌عنوان یک صحنه شادی آفرین برای ملت نگاه کرد و در انتخابات باید مسابقه برای شاد کردن مردم گذاشت نه اینکه آنها را ناراحت کرد.

پناهیان با اشاره به اینکه مردم ما خیلی شایسته‌تر از این هستند که تا حالا به آنها خدمت شده است تصریح کرد: متاسفانه برخی مسئولان نتوانستند به خوبی به مردم خدمت کنند و حتی کام آنها را تلخ کردند.

وی با بیان اینکه اختلافات را باید کنار گذاشت و همدلی ایجاد کرد گفت: همان همدلی که در شهادت حاج قاسم در بین مردم ما به‌وجود آمد در انتخابات هم باید همدل شویم.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه فرهنگ انتخابات را باید سرشار از فرهنگ شادی و سرور کرد ادامه داد: امام باقر(ع) قسم خورد که ما با سرور شما شاد و در غم شما غمگین می‌شویم.

اصل وضعیت زندگی، معیشت و رفاه ما در انتخابات رقم می‌خورد

وی با بیان اینکه اصل وضعیت زندگی، معیشت و رفاه ما در انتخابات رقم می‌خورد افزود: روز انتخابات با امام زمان (عج) مناجات کرده و به قصد نصرت امام زمان (عج) پای صندوق‌های رای حاضر شوید.

حجت‌الاسلام پناهیان با اشاره به اینکه همه ما مسئول هستیم و بدانید که هر یک رای ما در انتخابات اثرگذار است گفت: هر که در انتخابات خطا کرده و یا ترک صحنه کند در روز قیامت و در پیشگاه خداوند مسئول است.

وی با بیان اینکه از تک تک ما در روز قیامت در برابر مسئولیت اجتماعی ما سؤال می‌شود افزود: اگر ما یک رئیس جمهور خوب انتخاب کنیم که باعث اعتلای اسلام و مسلمین شود قطعاً در روز قیامت پاداش خواهیم گرفت.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه بر اساس یک محاسبه 450 هزار مدیر دولتی داریم و اگر حداقل آن 30 هزار مدیر را در نظر بگیریم، رای به رئیس‌جمهور نصب 30 هزار مدیر در کشور است پس ما تنها یک نفر را انتخاب نمی‌کنیم گفت: اگر ما در انتخاب رئیس جمهور اهل میدان را انتخاب کنیم، تمام آن 30 هزار مدیر اهل میدان خواهند شد.

متکی: منتظر تخریب‌های جدیدی علیه آیت‌الله رئیسی هستیم / آقایان به جای ‌عذرخواهی‌ با مردم طلبکارانه صحبت می‌کنندرئیس کمیسیون اقتصادی مجلس: دولت آینده 350 هزار میلیارد تومانی کسری بودجه دارد‌/ دولت آینده تا 2 سال باید از خرابی‌های اقتصاد ‌آواربرداری کند‌

وی با بیان اینکه امروز از جهات مختلف قدرتمندترین کشور جهان هستیم که یکی از دلایل این قدرتمندی این است که ما ولایت فقیه داریم افزود: میلیون‌ها نفر در دنیا الان حاضرند برای ولی‌فقیه جان بدهند و این افراد توسط سردار سلیمانی سازماندهی شده‌اند.

پناهیان با اشاره به اینکه وقتی یک رئیس جمهور بگوید "نمی‌شود و یا نمی‌توانیم" مدیران پایینی او هم از زیر بار مسئولیت خود فرار می‌کنند تصریح کرد: یک رئیس جمهور را به عنوان یک نفر نگاه نکنید؛ رئیس جمهور کسی که سرنوشت کشور را به او می‌سپارید.

اجازه ندهید رسانه‌های بیگانه برای ما تعیین تکلیف کنند

وی با بیان اینکه نباید اجازه بدهیم رسانه‌های بیگانه برای ما تعیین تکلیف کنند افزود: به دوستانی که رای نمی‌دهند بگویید که رای ندادن شما رژیم آل‌سعود و رژیم کودک‌کش اسرائیل را خوشحال می‌کنند.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه اگر این دولت ضعیف عمل نمی‌کرد شاید امروز برخی شهدا از جمله شهید سلیمانی را در بین خودمان داشتیم گفت: احساس ضعف در چشم دشمن، آنها را در دشمنی خودشان تقویت می‌کند.

وی با بیان اینکه انتظار ما از آینده کشور یک انتظار فوق‌العاده است ادامه داد: انتخاب یک دولت قوی کشور را از فقر نجات خواهد داد و انتخاب یک دولت قوی زمینه‌ساز ظهور خواهد شد.

انتهای پیام/511/ش

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهید سپهبد قاسم سلیمانی شهید انتخابات ریاست جمهوری آیت الله سیدابراهیم رئیسی استان کرمان شهید سپهبد قاسم سلیمانی شهید انتخابات ریاست جمهوری آیت الله سیدابراهیم رئیسی استان کرمان استاد حوزه و دانشگاه با اشاره پناهیان با اشاره ما در انتخاب رئیس جمهور اهل میدان هزار مدیر حاج قاسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۳۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: آنچه دولت را در دل مردم جای می‌دهد، صداقت است

رئیس‌جمهور خطاب به استانداران با بیان اینکه مردم از صداقت خوششان می‌آید، گفت: آنچه دولت را در دل مردم جای می‌دهد و سرمایه اجتماعی را افزون می‌کند، صداقت با مردم است. هم گزارش بدهید و هم گره گشایی از ذهن‌ها کنید.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام رئیسی در نشست مشترک دولت با استانداران گفت: اگر بدانیم خدا بر تمام ذرات هستی حاکم است، زندگی فرق می‌کند قدرت مال اوست ما به عنوان خدمتگزار مردم بدانیم قدرت از آن اوست و اراده اراده اوستر ما باید بتوانیم در عالم خدمت گزاری هم عرصه بندگی خود را و هم جایگاه خدمتگزاری را به عنوان کمک به بندگی خود و بندگان دیگر به کار گیریم هم خود ارتقا پیدا کنیم هم زندگی مردم را آباد کنیم.

وی افزود: این حرکت بزرگی که ملت ایران انجام دادند و اقتدار آفرینی و امید آفرینی که به نمایش گذاشتند اراده حضرت حق بود این نقطه عطفی در تاریخ زندگی ملت ایران بود که ما را در باشگاه قدرت‌های منطقه‌ای در بالاترین رده‌ها قرار داد. این افتخار و اقتدار آفریده شد واین امید ایجاد شد.

رئیس‌جمهور با بیان اینکه امروز کار همه صاحبان قلم و بیان و سخن آن است هر جا کسی تاثیر دارد امیدآفرینی کند، گفت: دشمن دنبال ایجاد یاس بود و هست ما در دولت باید با عمل و اجرا امیدآفرینی کنیم مهم است مردم حس کنند دولت کار می‌کند و با مردم صداقت دارد. احیانا اگر ناکامی وجود دارد علل آن را دولت به مردم اعلام می‌کند.

وی با بیان اینکه مردم از صداقت خوششان می‌آید، گفت: آنچه دولت را در دل مردم جای می‌دهد و سرمایه اجتماعی را افزون می‌کند، صداقت با مردم است. هم گزارش بدهید و هم گره گشایی از ذهن‌ها کنید. هم علی الدوام با مردم ارتباط داشته باشید خصوصا با مردمی که در اجتماعات ما شرکت نمی‌کنند هم سراغ آن‌ها که همیشه در اجتماعات هستند بروید هم آن‌ها که به هر دلیل دچار زمینه ذهنی هستند و در این اجتماعات شرکت نمی‌کنند.

رئیسی تاکید کرد: باید با عموم مردم سخن گفت بر ارتباط با مردم تاکید می‌کنم. شنیدم عزیزی که تازه به عنوان استاندار به استانی رفته گاهی قبل از نماز صبح به اداره می‌رود نماز در آنجا می‌خواند تا پاسی از شب در اجتماعات است. نمی‌گویم هر ساعت بین مردم باشید. اما مردم در هفته دسترسی به استاندار داشته باشند.

وی با اشاره به برگزاری دور دوم انتخابات مجلس گفت: در مورد انتخابات باید تشکر کنم هم از مجریان و وزیر کشور و ناظران و هم عموم مردم که همت کردند. انتخابات باشکوهی بود به ۴ اصل رهبری توجه شد کاملا امنیت داشت در همه شهر‌ها و روستا‌ها هم سالم بود هم رقابتی و هم مشارکتی بود. تاکیدم این اس که در این مرحله هم با همت استانداران کاری کنند این ۴ اصل در حوزه هایشان مورد تاکید باشد ان شا الله این مرحله از انتخابات هم باشکوه باشد.

رئیس‌جمهور مساله دیگر را امنیت برشمرد و گفت: باید از همه حافظان امنیت در کشور تقدیر کنم دشمن دنبال این است که سوار امواج شود و ناامنی ایجاد کند تلاش عزیزان نیرو‌های مسلح و شورا‌های تامین این باشد که موهبت الهی امنیت در جامعه ارتقا پیدا کند.

وی با اشاره به شعار سال گغت: در مورد مساله شعار سال که جهش تولید است همه بخش‌ها باید برنامه داشته باشند؛ صنعت، معدن، کشاورزی، شرکت‌های دانش بنیان، تولید خدمات در حوزه انرژی در این سال دارای برنامه باشند هم به صورت کلان هم اقلیمی باید برنامه داشته باشند.

دیگر خبرها

  • ۸۰۰ روستای خوزستان آسفالت شد
  • رئیسی: عملیات «وعده صادق» ما را در باشگاه قدرت های منطقه ای در بالاترین رده ها قرار داد
  • رئیسی: شاهد انتخابات با شکوه خواهیم بود
  • رئیسی: آنچه دولت را در دل مردم جای می‌دهد، صداقت است
  • جز قدرت‌های برتر منطقه و جهان هستیم/ باید امیدآفرینی کنیم
  • صداقت با مردم می‌تواند اعتماد به دولت را افزایش دهد
  • رئیس جمهور در نشست مشترک هیأت دولت با استانداران: دشمن به دنبال ایجاد ناامنی و موج سواری است
  • رئیسی: مردم در اجرا و نظارت بر انتخابات دخیل هستند
  • رئیسی: مردم با حضورشان انتخابات باشکوه را رقم بزنند
  • معاون رئیس‌جمهور: امکان گزینش در دور دوم انتخابات مجلس آسان‌تر است