Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاخ سفید اعلام کرد که رؤسای جمهور آمریکا و روسیه طی دست‌کم دو دیدار در ژنو با یکدیگر گفتگو خواهند کرد که یکی از این دیدارها با حضور وزرای خارجه برگزار می‌شود و در دیدار دوم بیش از ۵ نفر دیگر حضور خواهند داشت. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از شبکه خبری سی‌ان‌ان، کاخ سفید روز سه‌شنبه اعلام کرد که جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا و ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه طی دست‌کم دو جلسه در ژنو سوئیس با یکدیگر بحث و تبادل نظر خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کِیتلان کالینز خبرنگار سی‌ان‌ان در کاخ سفید، در پیامی توئیتری درباره دیدارهای بایدن و پوتین نوشت: «کاخ سفید این جزئیات را درباره نشست فردا ارائه کرده است: پوتین قبل از بایدن وارد [محل نشست] خواهد شد. دست‌کم دو دیدار برگزار می‌شود؛ یکی با حضور بایدن،‌ پوتین، وزیر خارجه ایالات متحده و وزیر خارجه روسیه. پس از آن یک دیدار بزرگتر با حضور رؤسای جمهور و بیش از 5 نفر دیگر برگزار خواهد شد.»

وی در توئیت دیگری افزود: «به گفته کاخ سفید، دیدارهای بایدن و پوتین ممکن است 4 یا 5 ساعت طول بکشد. قرار است ابتدا پوتین [بعد از دیدارها] نشست خبری برگزار کند و سپس بایدن نشست خبری خواهد داشت. بایدن اخیراً با کارشناسان حوزه روسیه [در دولت آمریکا] دیدار کرده و آنها به او توصیه کرده‌اند که نشست خبری مشترک برگزار نکند.»

بایدن: پوتین رقیبی شایسته و سیاستمداری سرسخت استبایدن: ناتو با چالش تازه‌ای در برابر چین و روسیه مواجه استکرملین کنفرانس مطبوعاتی جداگانه پوتین و بایدن را تأیید کردتدابیر امنیتی سوئیس برای برگزاری دیدار پوتین-بایدن

انتهای پیام/.

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار روسیه اخبار آمریکا کاخ سفید ولادیمیر پوتین جوزف بایدن اخبار روسیه اخبار آمریکا کاخ سفید ولادیمیر پوتین جوزف بایدن نشست خبری کاخ سفید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۲۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حملات تروریست نتیجه حمایت کشورهای غربی از تروریست‌ها است

به گزارش خبرگزاری مهر، ارتشبد سرگئی شایگو وزیر دفاع روسیه در این دیدار با محکوم کردن حملات رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه، پاسخ ایران را مطابق با حق دفاع مشروع ایران دانست.

امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران ضمن تشکر از حمایت و مواضع فدراسیون روسیه در محکومیت اقدام غیرقانونی و ناقض قوانین بین‌المللی رژیم صهیونیستی و حمایت از اقدام مشروع ایران در پاسخ به گستاخی این رژیم اظهار داشت: حملات تروریستی در روسیه و ایران نتیجه حمایت کشورهای غربی به ویژه آمریکا از گروه‌های تروریستی است.

وزیر دفاع ایران با اشاره به تحرکات ناتو و برخی کشورهای غربی در توسعه به شرق و حضور در جغرافیای امنیتی شانگهای بر استفاده از ظرفیت‌های سازمان همکاری شانگهای برای رفع تهدیدات مشترک تاکید کرد.

امیر محمدرضا آشتیانی با اشاره به سوابق طولانی مناسبات دفاعی و نظامی دو کشور بر توسعه مناسبات فی مابین جهت استحکام ثبات و امنیت در منطقه و نفی یک جانبه گرایی در روندهای جهانی تاکید کرد.

دو طرف در عین حال با توجه به تجربه موفق دو کشور در مقابله با تروریسم در منطقه بر ضرورت همکاری مشترک جهت مقابله با تهدیدات تروریستی، تجزیه طلبی و افراط گرایی که از اهداف اصلی سازمان همکاری شانگهای نیز می‌باشند تاکید کردند.

وزرای دفاع ایران و روسیه با تاکید بر اینکه تحولات منطقه قفقاز جنوبی برای منافع مشترک دو کشور حائز اهمیت می‌باشد تصریح کردند: حضور بازیگران فرا منطقه‌ای و مداخله گر در این مناطق بر خلاف منافع مشترک دو کشور می‌باشد و فرمت منطقه‌ای ۳+۳ که با حضور کلیه کشورهای منطقه قفقاز در حال اجرا می‌باشد چارچوبی مناسب برای حل و فصل مشکلات می‌باشد.

کد خبر 6089352 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • پشت پرده حملات تروریستی در ایران و روسیه
  • دیدار بایدن و اردوغان به تعویق افتاد
  • دیدار وزرای دفاع ایران و روسیه در آستانه
  • حملات تروریست نتیجه حمایت کشورهای غربی از تروریست‌ها است
  • کاخ سفید: هنوز در خصوص دیدار بایدن و اردوغان برنامه‌ریزی نشده است
  • نشست خبری پیش از بازی آلومینیوم و پرسپولیس لغو شد
  • امنیت منطقه محور اصلی دیدار پوتین و علی‌اف
  • برگزاری نشست خبری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا
  • شیوه حضور پوتین در فیلم زندگی خودش | تصویر
  • پوتین: روش های تروریست ها روز به روز پیچیده تر و وحشیانه تر می شود