Web Analytics Made Easy - Statcounter

هیولمند به انتقاد از یوفا پرداخته است. 

کاسپر هیولمند به هیچ عنوان از پروتکل های یوفا رضایت ندارد.

به گزارش طرفداری و به نقل از اسکای اسپورتس، در دقایق پایانی نیمه اول بازی دانمارک و فنلاند در یورو 2020، کریستین اریکسن دچار حمله قلبی شد. حال اریکسن اکنون خوب است اما اوضاع برای تیمش در آن بازی خوب پیش نرفت؛ دانمارک پس از اینکه بازی را دقایقی پس از انتقال اریکسن به بیمارستان از سر گرفت، از فنلاند شکست خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از این بازی پیتر اشمایکل، اسطوره فوتبال دانمارک مدعی شد که دانمارکی ها مجبور به ادامه بازی شدند و اگر از انجام این کار امتناع می کردند، با نتیجه 3-0 بازنده اعلام می شدند. اینبار نوبت به سرمربی تیم ملی دانمارک، کاسپر هیولمند رسیده که از یوفا انتقاد کند.

مورد ویروس کرونا، به شما اجازه می دهد که یک بازی را تا 48 ساعت به تعویق بیاندازید. اما برای ایست قلبی این شرایط وجود ندارد! به نظرم اشتباه است. اینجا باید چیزی یاد گرفت، ادامه بازی تصمیم درستی نبود. بازیکنان ما با حضور در زمین و ادامه دادن به بازی، قدرت خودشان را به رخ کشیدند. فکر نمی کنم این کار درستی باشد که به ما و بازیکنان این انتخاب را را بدهند که از استادیوم خارج شویم و بازی را شنبه یا یکشنبه تمام کنیم. احساس کردم که هم ما و هم بازیکنان تحت فشار قرار گرفتیم و باید در یک دو راهی انتخاب می کردیم. قرار گرفتن در این شرایط بسیار دشوار بود. مدیریت درست این می شد که بازیکنان را سوار اتوبوس کنیم و به خانه بفرستیم و بعد از آن با این مسئله کنار بیاییم. شما لزوما در پروتکل ها اثری از یک مدیریت خوب پیدا نمی کنید. مدیریت خوب گاهی اوقات می تواند همان مدیریت دلسوزانه باشد. 

اخبار داغ 

مریم14 ساله 2 بچه نامشروع دارد / تجاوز از 10 سالگی در خانه مادربزرگ + عکس برترین های قرن با سعید عزیزیان: حجازی یاد داد برای پنالتی نیم گام زودتر حرکت کنم؛ پرسپولیس دهه 60 بهترین بود حمید استیلی در طرفداری: عراقی ها فنی حریف ما نمی شوند، شاید حاشیه درست کنند! ترکیب تیم ملی طبق معمول لو رفت؟ مارکو آرناتوویچ در آستانه محرومیت سنگین به دلیل توهین نژادپرستانه آرون رمزی نفر اول لیست مازاد یوونتوس

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۳۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمسایی: هیچوقت از پنالتی‌ها خوشم نمی‌آمد

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: نکته عجیبی که برای اولین بار در فوتسال دیدم این بود که بازیکنان ازبک خودشان را روی زمین می‌انداختند.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران اظهار داشت: بازی در آسیا سخت و نزدیک شده است. من حس خوبی به پنالتی ها ندارم.

 وحید شمسایی در نشست خبری پس از بازی با ازبکستان گفت: قبل از هر چیز این پیروزی را به مردم تبریک می‌گویم، ما الان در فینال هستیم و منتظر هواداران تایلندی تا یک بازی پرشور را مقابل هم برگزار کنیم.

وی گفت: بازی را خودمان برای خودمان سخت کردیم، در شرایطی که برتری داشتیم گل خوردیم، این قشنگی این رشته است و نشان می‌دهد که چقدر فوتسال در آسیا سخت و نزدیک شده است. 

شمسایی گفت: وقتی ازبکستان یکی از بهترین مربیان جهان را به خدمت می‌گیرد، سرمایه‌گذاری می‌کند و میزبان جام جهانی می‌شود یعنی باید بپذیریم همه دنبال بهترین موقعیت در فوتسال آسیا هستند.

وی در پاسخ به این سؤال که چه احساسی دارد که به عنوان بازیکن و سرمربی فینال جام ملت‌ها را تجربه کرده، گفت: تجربه خوشایندی است، ما دو سال پیش در عین شایستگی قهرمانی را از دست دادیم ولی همیشه از اینکه بازی به پنالتی کشیده شود حس خوبی ندارم، برای همین طبیعی بود که حساسیت بسیار زیاد بازی را تجربه کنم. مهم این است که حالا در فینال هستیم.

شمسایی ضمن تحسین بازیکنان ازبکستان گفت: نکته عجیبی که برای اولین بار در فوتسال دیدم این بود که بازیکنان ازبک خودشان را روی زمین می‌انداختند، در فوتبال دیده بودم ولی در فوتسال نه. تعجب کردم وقتی بازیکنان این تیم می‌توانند به این خوبی بازی کنند، چرا این کار را کردند.

دیگر خبرها

  • شمسایی: هیچوقت از پنالتی‌ها خوشم نمی‌آمد
  • مورایس: بازی‌های حذفی هیچ‌گاه آسان نیست
  • شمسایی: بازی در آسیا سخت و نزدیک شده است
  • امروز به حرف شمسایی رسیدیم/ هجمه‌ها را از روی تیم ملی برداریم
  • اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران
  • حاضرم به خاطر اینتر هر کار خطرناکی انجام دهم
  • اهدای اعضای یک بیمار پس از آمبولی ریه و ایست کامل قلبی
  • اهدای اعضای بیمار پس از آمبولی ریه و ایست کامل قلبی
  • اهدای عضو بیمار پس از ایست کامل قلبی
  • اهدای عضو پس از آمبولی ریه و ایست کامل قلبی برای نخستین بار در ایران