Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، مجمع فارغ التحصیلان بسیجی دانشگاه صنعتی خواجه نصیر( مصیر) طی نامه‌ای از مردم برای حضور در پای صندوق های رای در روز 28 خرداد دعوت کرد.

متن این نامه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

دعوت‌نامه‌ای برای ملت ایران

ملت سرافراز ایران!

شما میراث دار سرزمینی کهنی با سابقه تمدنی چند هزارساله هستید که رویش‌های این تمدن ایرانی اسلامی در آسمان علم، فرهنگ و ادب جهان می‌درخشد و دستاوردهای فرهیختگان آن چشم حیرت بشریت را به خود خیره کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرچند آفتاب این تمدن با انحطاط دویست‌ساله پهلوی و قاجار، به غروب کردن گرائید، اما با انقلاب کبیر اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی (ره) و به میدان آمدن همه آحاد مردم از همه طبقات اقشار، بار دیگر ایران عزیزمان در مسیر بالیدن شتاب گرفت.

آنچه انقلاب را به پیروزی رساند، حضور مردم بود و آنچه تداوم حرکت ایران عزیزمان در راه پیشرفت و تعالی تضمین می‌کند، همراهی و حضور همه مردم از همه طبقات و اقشار است. انتخابات فرصتی بی‌نظیر برای به رخ کشیدن قدرت مردم برای تغییر وضع موجود به سمت بهبود و حاکم شدن اراده ملت برای رفع نقایص است. در طول بیش از 4 دهه اخیر صندوق آرا مهم‌ترین و منطقی‌ترین ابزار به کرسی نشاندن اراده ملت بوده و هست و نباید گذاشت دلخوری‌های سیاسی و نارضایتی‌های اقتصادی ما را از اعمال حق اراده خود منصرف سازد.

اینک دشمنان بدطینت و بدخواه ملت ایران دندان طمع گشوده و خیره به صندوق‌های رأی ما و شما شده‌اند تا بلکه حضور کم‌فروغ ما را در آوردگاه سرنوشت‌ساز پیش رو مشاهده کرده و متعاقب آن به خیال خود به شادی از پای درآوردن ملت ایران، جشن و پای‌کوبی به راه اندازند.

امروز، چشم همت‌ها، باکری‌ها، چمران‌ها، زین الدین ها، خرازی ها، فخری‌زاده‌ها و سلیمانی‌ها و هزاران هزار شهید گلگون‌کفنی که خون پاک خود را در راه اعتلای این مرزوبوم بر این خاک مقدس ریختند، به دستان من و شماست. مباد که دشمن‌شاد و در پیش چشم شهدایمان شرمنده شویم.

امید است همگی با درک نقش تاریخی خود صفحه‌ای زیبا در تاریخ ایران عزیزمان به تصویر کشیم که موجب افتخار هر ایرانی و سرخوردگی دشمنان میهن اسلامی‌مان باشد.

به امید آن که چالش‌های بزرگ امروز عبور کرده و فردای بهتری برای خود و فرزندانمان بسازیم، همه به پای صندوق‌های سرنوشت خواهیم آمد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دانشگاه خواجه نصیر فارغ التحصیلان شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۳۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرادصحرایی: امتیاز ویژه دانشجو معلمانی که زودتر از فارغ‌التحصیلی سرکلاس درس می‌روند

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، رضامراد صحرایی، وزیر آموزش و‌پرورش در صفحه ویراستی‌اش نوشت: «به منظور تقدیر از اقدام جهادی دانشجو معلمان ورودی ۹۸ و ۹۹ دانشگاه فرهنگیان (که زودتر از فارغ‌التحصیلی به کلاس درس رفتند) در مرحله ارتقای رتبه‌بندی ۱۰ امتیاز ویژه به ایشان تعلق خواهد گرفت.

در عنوان بخش مشارکت‌ها ۶ امتیاز و در بخش سنوات تجربی ۴ امتیاز به عنوان تقدیر در نظر گرفته شده است.

ارزش کار این در کمک به اعتلای نظام تعلیم و تربیت بیش از این است. از تلاش‌ها و زحمات این معلمان جوان صمیمانه تشکر می‌کنم».

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لغو مراسم فارغ‌التحصیلی در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی
  • اقدامات امنیتی جشن فارغ‌التحصیلی دانشگاه کالیفرنیا را به تعطیلی کشاند
  • نشست هم اندیشی روسای دانشگاه‌ها و تشکل‌های دانشگاهی گیلان
  • شرکت ۲۰ هزار بسیجی در المپیاد جام شهید عجمیان
  • مرادصحرایی: امتیاز ویژه دانشجو معلمانی که زودتر از فارغ‌التحصیلی سرکلاس درس می‌روند
  • نقش مؤثر مراکز مشاوره در اشتغال‌پذیری دانشجویان و فارغ‌التحصیلان
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع تکواندوی آسیا
  • بررسی نقش مراکز مشاوره و سبک زندگی در اشتغال‌پذیری دانشجویان و فارغ التحصیلان
  • کار سخت بسیج برای رفاقت با وزیر/ زلفی‌گل از پس مطالبات بسیج دانشجویی بر می‌آید؟
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا