Web Analytics Made Easy - Statcounter

در نخستین دیدار روز پنجم از مرحله گروهی یورو ۲۰۲۰ تیم ملی پرتغال از سد مجارستان گذشت. خبرگزای میزان - در نخستین دیدار از روز پنجم مرحله گروهی یورو ۲۰۲۰ تیم‌های ملی پرتغال و مجارستان از ساعت ۲۰:۳۰ امروز (سه‌شنبه) در ورزشگاه پوشکاش آرنا بوداپست رو در روی هم قرار گرفتند. 

برای این دیدار که به قضاوت جونیت چاکر ترکیه‌ای برگزار می‌شود، مارکو روسی سرمربی مجارستان و فرناندو سانتوس سرمربی پرتغال ترکیب‌های زیر را در نظر گرفته‌اند:

مجارستان: پیتر گولاسی، اندر بوتکا، ویلی اوربان، آتیلا سالای، گرگو لوورنسیس، لاسلو کلاینستر، آدام ناگی، آندراس شافر، آتیلا فیولا، آدام سالایی و رونالد سالای.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پرتغال: روی پاتریسیو، رافائل گوئررو، پپه، روبن دیاز، نلسون سمدو، بروتو فرناندس، ویلیام کاروالیو، دانیلو پریرا، برناردو سیلوا، دیوگو ژوتا و کریستیانو رونالدو.

در نخستین دیدار گروه F تیم ملی پرتغال در حالی در مجارستان مهمان این تیم بود که رونالدو با پنجمین تجربه حضورش در جام ملت‌های اروپا رکوردی جدید برای خود ثبت کرد. همچنین در این بازی تمام ۶۱ هزار صندلی ورزشگاه از تماشاگران پر بود و از همین رو این بازی به عنوان پرتماشاگرترین دیدار یورو ۲۰۲۰ تا به این جای کار شناخته شد تا رکورد دیگری برای این بازی ثبت شود.

پرتغال به لطف در اختیار داشتن ستاره‌های متعدد در خطوط مختلف از دقیقه یک تا ۴۵ سوار بازی بود و باوجود خلق موقعیت‌های فراوان روی دروازه مجارستان در نهایت قهرمان دوره گذشته از باز کردن دروازه مجارستان ناکام ماند تا بازی در پایان ۴۵ دقیقه با تساوی بدون گل به اتمام برسد.

البته تیزهوشی و عملکرد مدافعان و گلر مجارستان در کسب این تساوی یک نیمه‌ای مقابل پرتغال بی‌تاثیر نبود. نکته جالب آن که در پایان نیمه نخست مجار‌ها حتی یک شوت به سمت دروازه پرتغال نزدند تا پاترسیو، سنگربان مدافع عنوان قهرمانی کم کارترین بازیکن نیمه اول لقب گیرد.

در نیمه دوم کرتغال سراسر حمله بود تا با کسب پیروزی در این بازی به مصاف دو دیدار سخت برابر آلمان و فرانسه برود. حملات شاگردان سانتوس یکی پس از دیگری از بین می‌رفت و رونالدو نیز شب کم فروغی را سپری می‌کرد. حتی در صحنه‌ای از بازی مهاجم مجارستان دروازه پرتغال را باز کرد، اما این گل آفساید اعلام شد.

در حالی که پنج دقیقه به پایان بازی مانده بود رافائل گوئررو موفق شد گل نخست پرتغال را به ثمر برساند تا مدافع عنوان قهرمانی در آستانه پیروزی قرار بگیرد.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
این پایان کار نبود و درحالی که مجار‌ها آشفته بودند داور یک خطای پنالتی اعلام کرد تا رونالدو بهترین فرصت برای گلرنی و افزایش تعداد گل‌های ملی خود را داشته باشد. ضربه پنالتی رونالدو به تور دروازه مجارستان چسبید تا نتیجه دو بر صفر شود.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
پرتغالی‌ها که دست از حمله برنمی‌داشتند در وقت‌های اضافی نیز به گل رسیدند و بازهم رونالدو بود که توانست در دقیقه ۹۲ گلزنی کند تا پرتغال در نهایت با نتیجه ۳ بر صفر از سد مجارستان بگذرد و در صدر جدول گروه E بایستد.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
همچنین رونالدو با دو گلی که در این بازی به ثمر رساند تعداد گل‌های ملی خود را به عدد ۱۰۶ رساند تا با رکورد ۱۰۹ گل  علی  دایی تنها سه گل فاصله داشته باشد.   در پایان این بازی رونالدو جایزه بهترین بازیکن زمین را از آن خود کرد.   در دیگر بازی این گروه از ساعت ۲۳:۳۰ فرانسه و آلمان رو در روی هم قرار می‌گیرند.     دیدار مجارستان و پرتغال به روایت تصویر:                                                                              

 

بیشتر بخوانید: یورو ۲۰۲۰| توقف اسپانیا در خانه در شب درخشان دروازه‌بان سوئد + عکس

انتهای پیام/

برچسب ها: یورو 2020 تیم ملی پرتغال تیم ملی مجارستان رونالدو

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: یورو ۲۰۲۰ یورو 2020 تیم ملی پرتغال تیم ملی مجارستان رونالدو ملی پرتغال یورو ۲۰۲۰ تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۴۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدال بر سر نایب قهرمانی؛ ترکیب احتمالی بارسلونا مقابل ژیرونا

بارسلونا می تواند با پیروزی مقابل ژیرونا اختلاف خوبی با این تیم ایجاد کند.

طرفداری | ژیرونا و بارسلونا فردا شب از ساعت 20:00 به وقت تهران در چارچوب بازی های هفته 34 فصل 24-2023 لالیگا به مصاف هم می روند. آلخاندرو هرناندز وظیفه قضاوت این دیدار را بر عهده دارد. ژیرونا با سه پیروزی و دو شکست در پنج دیدار اخیر خود، 71 امتیازی و در رده سوم است. بارسلونا نیز با چهار پیروزی و یک شکست در پنج دیدار اخیر خود در لالیگا، با 73 امتیاز در رده دوم قرار دارد. بارسلونا در صورت پیروزی در این بازی می تواند اختلافی پنج امتیازی با ژیرونا ایجاد کند و تا حدودی نایب قهرمانی خود را تضمین شده بداند. ترکیب احتمالی بارسلونا برای این دیدار به شرح زیر است:

بارسلونا (3-3-4): تراشتگن | کونده، مارتینز، آرائوخو، کانسلو | گوندوعان، کریستنسن، پدری | یامال، لواندوفسکی، رافینیا

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • رونالدو رکوردها را در عربستان رنده می‌کند!
  • بعد از 9 ماه: کورتوا با کلین‌شیت برگشت
  • پورتو فریاد مهدی طارمی را قاب گرفت |‌ عکس
  • عکس| مهدی طارمی مرد شماره یک بازی با چاوس
  • فریاد مهدی طارمی در پورتو قاب شد
  • ستاره پرتغالی الاتحاد در لیست سیاه لیگ عربستان!
  • یک دروازه‌بان شماره 80 پوشید (عکس)
  • جدال بر سر نایب قهرمانی؛ ترکیب احتمالی بارسلونا مقابل ژیرونا
  • ستاره پی‌اس‌جی در خطر از دست دادن یورو 2024
  • شهرداری گرگان فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا را به بازی سوم کشاند