Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه  سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سفارت جمهوری اسلامی ایران در اسلوونی، کاظم شافعی  سفیر جمهوری اسلامی ایران در اسلوونی با نجاد گرابوس رئیس جامعه اسلامی این کشور دیدار و گفت‌وگو کرد.

کاظم شافعی در این دیدار از حسن نیت و تلاش‌های مفتی مسلمانان اسلوونی در گسترش همکاری‌ها با جمهوری اسلامی ایران قدردانی کرد و افزود: همکاری جمهوری اسلامی ایران با مسلمانان حوزه بالکان به ویژه جامعه اسلامی اسلوونی سابقه زیادی دارد و جمهوری اسلامی ایران همواره از گسترش و تداوم همکاری‌ها با مسلمان در سراسر جهان استقبال می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شافعی با اشاره به ساخت بنای جدید مسجد و مرکز فرهنگی در مجموعه مرکز جامعه اسلامی لوبلیانا، این بنای زیبا را شایسته مسلمانان اسلوونی دانست و از تلاش‌های مفتی در احداث این مجموعه عظیم علمی و فرهنگی قدردانی کرد.

مفتی اسلوونی نیز در این دیدار از گسترش همکاری‌ها با جمهوری اسلامی ایران ابراز خرسندی کرد و گفت: حضور اندیشمندان ایرانی در کنفرانس گفت وگوی ادیان در لوبلیانا در سال‌های گذشته فرصت خوبی برای تبادل آراء و تضارب اندیشه بود و دستاورد‌های خوبی در نزدیکی قلوب بین مسلمانان داشته است.

سفیر ایران در اسلوونی بیان کرد: با بهبود شرایط کرونا، امکان تداوم گفت‌وگو‌های ادیان در آینده نزدیک و برگزاری این کنفرانس در تهران فراهم شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سفیر ایران کاظم شافعی جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۲۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار وزرای دفاع ایران و چین/ محکومیت جنایات اسرائیل در غزه

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: تنش‌های اخیر در منطقه و شرایط اسفناک غزه نتیجه اقدامات بی‌ثبات ساز آمریکا در منطقه و حمایت از رژیم کودک کش صهیونیستی است.

به گزارش مشرق، امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در حاشیه بیست و یکمین اجلاس وزرای دفاع سازمان همکاری های شانگهای در آستانه قزاقستان با وزیر دفاع چین دیدار و گفت وگو کرد.

امیر سرتیپ آشتیانی در این دیدار ضمن تشکر از مواضع و دیدگاه‌های دولت چین در قبال تحولات منطقه به ویژه محکومیت حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران گفت: تنش‌های اخیر در منطقه و شرایط اسفناک غزه نتیجه اقدامات بی‌ثبات ساز آمریکا در منطقه و حمایت از رژیم کودک کش صهیونیستی است.

وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران با اشاره به سفر آیت الله رئیسی به کشور چین و امضای برنامه جامع مشارکت همکاری‌های دو طرف افزود: برای حل مسائل امنیتی منطقه‌ای و بین المللی، همکاری و همگرایی بیشتر طرفین ضرورت دارد.

وزیر دفاع چین هم در این دیدار با اشاره به تحولات منطقه غرب آسیا، حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق را محکوم کرد و افزود: این عمل ناقض حقوق بین‌الملل است و ما از حق مشروع ایران در پاسخ به این اقدام حمایت می‌کنیم.

وزیر دفاع چین ضمن دعوت از وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران جهت شرکت در کنفرانس امنیتی پکن بر تداوم همکاری ها تاکید کرد.

وزیر دفاع چین در این دیدار خواستار آتش بس در نوار غزه و ارسال کمک‌های بشر دوستانه به آن منطقه شد.

وزیر دفاع چین همچنین بر گسترش روابط دفاعی و نظامی با جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد.

دیگر خبرها

  • استقبال مقامات آفریقایی از توسعه روابط اقتصادی با ایران
  • وزرای دفاع ایران و چین دیدار کردند
  • دیدار وزرای دفاع ایران و چین/ محکومیت جنایات اسرائیل در غزه
  • سرمایه معنوی جمهوری اسلامی در این منطقه بی‌بدیل از جهان، رو به فزونی است
  • امضای ۵ سند همکاری بین ایران و سریلانکا
  • ۵ سند همکاری میان مقام‌های ایران و سریلانکا امضا شد
  • تصاویر استقبال ویژه مسلمانان سریلانکا از رئیسی در مسجد تاریخی کالپیتی + ویدئو
  • پنج پیشنهاد ایران برای تقویت امنیت اطلاعات در جهان
  • آماده گسترش روابط با ایران و اصفهان هستیم
  • مراسم استقبال از پرچم آستان قدس رضوی با حضور ایرانیان مقیم مالزی در رایزنی فرهنگی کشورمان