Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان – دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال در نشست خبری پس از دیدار مقابل عراق اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*در ابتدا باید بگویم تورنمنت خیلی سختی داشتیم. تکرار ۴ بازی که باید از آن برنده بیرون می‌آمدیم باعث شد تا کار ما سخت تر هم شود.

*در این آب و هوا که بازی کردن در آن سخت است بر عکس همه تیم‌ها که ۳ بازی انجام دادند، باید ۴ بازی انجام می‌دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جا دارد به بازیکنانم تبریک بگویم چون تلاش زیادی داشتند و از این شرایط سخت سر بلند بیرون آمدند.

  بیشتر بخوانید: اسکوچیچ: شرایط تیم ملی عالی است/ بازی‌های قبل را باید فراموش کنیم

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: دراگان اسکوچیچ تیم ملی فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۴۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس به خاطر تعویض‌های اشتباه اوسمار حذف شد

پیشکسوت پرسپولیس گفت: اوسمار با تعویض های اشتباهی که در نیمه دوم انجام داد سبب شد تیم از نظر روحی و روانی از هم پاشیده شود و بازی برده را به آلومینیوم اراک واگذار کند.

ضیا عربشاهی در گفت و گو با ایسنا، در ارزیابی از عملکرد تیم پرسپولیس برابر آلومینیوم اراک در رقابت های جام حذفی، اظهار کرد: پرسپولیس بازی را خیلی خوب شروع کرد و آلومینیوم اراک را از جلو تحت فشار قرار داده بود، کارهای تاکتیکی و پرس کردن را به خوبی انجام می داد و همین امر سبب شد تا در نیمه اول دو گل بزند. در نیمه اول پرسپولیس خیلی خوب بازی کرد اما نیمه دوم متاسفانه ۱۸۰ درجه تیم تغییر کرد به ویژه  در دقیقه ۶۰ تیم کلا عوض شد و با تعویض های اشتباهی که اوسمار انجام داد سبب شد تا تیم از هم پاشیده شود و بازی ۲ بر صفر به تساوی ۲ بر ۲ کشیده شود.
وی گفت: ما می توانستیم برنده دیدار باشیم اما تعویض های اشتباه اوسمار سبب شد تا بهترین نفرات مثل سروش از خط هافبک بیرون کشیده شود و شادابی و طراوتی که نیمه اول داشتیم با تعویض اشتباه از بین رفت و برعکس آلومینیوم اراک جان تازه گرفت.
عربشاهی تاکید کرد: در این بازی خودمان سر خودمان را بریدیم. در این دیدار وجود یک دروازه بان باتجربه کاملا احساس می شد تا بتواند تیم را از عقب راهنمایی و نقاط ضعف و قوت تیم را با فریاد زدن به آن ها گوشزد کند.
این پیشکسوت پرسپولیس افزود: اوسمار به تنهایی تصمیم نمی گیرد. نفراتی هستند که از کنار زمین به داخل زمین نفرات را ارنج و یا تعویض می کنند که این جای تاسف دارد. در شرایطی که می توانستیم ۴ بر ۲ برنده دیدار باشیم بازی به وقت اضافی و پنالتی کشیده شد.
وی گفت: هر چقدر پرسپولیس در نیمه اول از نظر روحی و روانی، ارائه بازی ترکیبی و تحت فشار قرار دادن تیم مقابل عالی بود در نیمه دوم به ویژه دقیقه ۶۰ تیم کاملا دگرگون و از هم پاشیده شد و بازی که می توانست برنده دیدار باشد به آلومینیوم اراک واگذار کرد.
عربشاهی در پایان در ارزیابی از تیم آلومینیوم اراک نیز گفت: تیم بسیار خوب و باانگیزه ای بود و بازی خوبی را برابر پرسپولیس به نمایش گذاشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پرسپولیس به خاطر تعویض‌های اشتباه اوسمار حذف شد
  • «مورایس» مسلمان شد/ اکنون عضوی از شما هستم
  • مورایس مسلمان شدن خود را تأیید کرد
  • مصلح: تبریک می‌گویم به هواداران تراکتور
  • اوزونیدیس: به بازیکنانم گفته بودم صبر داشته باشند
  • وی‌ای‌‌آر سه امتیاز را از جیب قائدی بیرون کشید!‏
  • فعالیت‌های حوزه بهداشت و سلامت از ارزشمندترین کارها است
  • عکس| تبریک فرهاد مجیدی به العین به زبان عربی
  • پوچتینو: نمی‌توانم بازیکنانم را سرزنش کنم
  • تبریک فرهاد مجیدی به العین به زبان عربی! + عکس