Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-27@15:08:45 GMT

قیمت فروش و اجاره واحدهای اداری در تهران

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۴۴۴۹۰

قیمت فروش و اجاره واحدهای اداری در تهران

بازار معاملات املاک اداری این روز‌ها در حالی با تنوع گسترده فایل عرضه شده به بازار مواجه است که میزان تقاضا برای خرید و اجاره این واحد‌ها به شدت کاهش یافته است.

این رکود شدید در بازار معاملات املاک اداری که به خصوص در یک‌سال گذشته وبا ادامه روند شیوع ویروس کرونا شدت یافته است، هم‌اکنون عمیق‌تر از رکود حاکم در بازار معاملات خرید وفروش واحد‌های مسکونی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فعالان بازار معاملات املاک اداری معتقدند در حالی که پیش از این و به دلیل هزینه تبدیل واحد‌های مسکونی به واحد‌های اداری و دریافت موقعیت اداری برای آنها، قیمت واحد‌های اداری بالاتر از قیمت واحد‌های مسکونی بود هم‌اکنون این روند تغییر کرده است و در برخی موارد حتی دیده می‌شود که قیمت واحد‌های اداری از قیمت واحد‌های مسکونی مشابه آن‌ها کمتر است.

آن‌ها دلیل این موضوع را کاهش تقاضا برای خرید واجاره املاک اداری از یک سو و دشوار بودن معامله این واحد‌ها در شرایط رکودی بازار مسکن می‌دانند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: املاک اداری واحد های مسکونی بازار معاملات قیمت واحد املاک اداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۴۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرا ۲۰ هزار میلیارد تومان پروژه در سازمان ملی مسکن

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از در دست اجرا بودن ۲۰ هزار میلیارد تومان پروژه سرمایه‌گذاری با مشارکت مردم خبر داد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، ارسلان مالکی اظهار کرد: در راستای تحقق شعار سال 1403 با مشارکت مردم و بخش خصوصی شناسایی و اجرای پروژه‌های سرمایه‌گذاری در سازمان ملی زمین و مسکن به ارزش بیش از 120 هزار میلیارد تومان در دست اقدام است.

مالکی افزود: از این میزان 33 پروژه مشتمل بر 5 هزار و 225 واحد مسکونی، تجاری، اداری و خدماتی به ارزش بالغ بر 12000 میلیارد تومان در حال ساخت است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه 11 پروژه با ظرفیت 1800 واحد مسکونی، تجاری، اداری و خدماتی هم در مرحله انتخاب سرمایه‌گذار قرار دارد، ادامه داد: ارزش ریالی این پروژه‌ها در حدود 8000 میلیارد تومان است.

وی اعلام کرد: 35 پروژه سرمایه‌گذاری در 18 استان به ارزش حدود 100 هزار میلیارد تومان برای انجام مطالعات و اخذ نظریه کارشناس رسمی در دست اقدام است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ممنوعیت عقد قرارداد مسکن با اتباع غیر مجاز
  • وام ودیعه مسکن در ۱۴۰۳ افزایش می باید؟
  • اجرا ۲۰ هزار میلیارد تومان پروژه در سازمان ملی مسکن
  • نرخ رهن در بازار تهران؛ رهن مسکن در محله شادآباد ۵۸۰ میلیون تومان
  • خبر خوش برای مستاجران
  • جزئیات مصوبه ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بهای مسکونی
  • جزئیات برنامه وزارت راه برای حمایت از مستاجران اعلام شد
  • جزئیات برنامه وزارت راه برای حمایت از مستاجران
  • نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
  • تشدید نظارت برفعالیت مشاوران معاملات املاک در مشهد