Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن وثوقی دبیرکل مجمع معتمدین محلات تهران در خصوص انتخابات ۱۴۰۰ شوراهای اسلامی شهر گفت: برنامه خاص من مختص پرسنل شهرداری و کارگران خدمات شهری است.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ محسن وثوقی دبیرکل مجمع معتمدین محلات تهران گفت : هدف این مجمع از حضور فعال در عرصه انتخابات به صورت مستقل را اطاعت از فرامین مقام‌‌معظم‌رهبری در راستای مشارکت حداکثری مردم که همان اقتدار ملی کشور است، دانست و گفت: شکست انحصار لیست‌‌های سیاسی‌وحزبی موجود نیز از دیگر اهداف مجمع معتمدین محلات شهر تهران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر جلب اعتماد دوباره مردم به نمایندگان واقعی خود و تشویق آنان برای حضوری پرشکوه و تاثیرگذار از دیگر اهداف مدنظر ما برای این دوره از انتخابات شورای‌اسلامی‌شهر است.

وی در خصوص انتخابات ۱۴۰۰ شوراهای اسلامی شهر به افزود «برنامه خاص من مختص پرسنل شهرداری و کارگران خدمات شهری است»،  وثوقی خاطرنشان کرد: متاسفانه در شهرداری ،تنها قشری که مورد اجحاف حقوق اولیه قرار گرفت؛ کارگران خدمات شهری بودند؛ افرادی که زباله‌های شهر تهران را جمع‌آوری و خیابان‌‌ها، کوچه‌‌ها و انهار را تمیز می‌کنند و جارو می‌‌زنند. کارگرانی که در باد، باران و برف خط‌‌  مقدم حوزه خدمات شهری محسوب می‌شوند و کار اصلی شهر را انجام می‌دهند، اما از حقوق اولیه، خدمات رفاهی، تفریحی و تعاونی مسکن محروم هستند و حداقل حقوق وزارت کار را می‌گیرند.

قطعا این قانون را باید تغییر پیدا کند و کارگران خدمات شهری به استخدام شهرداری در بیایند . با این روش هم برای جوانان کشورمان شغل ایجاد می‌‌شود و هم اینکه از حضور کارگران اتباع‌‌خارجه جلوگیری می‌شود؛ چراکه کارگران اتباع خارجه در ایران دارای هیچگونه مدارک هویتی نیستند و در بسیاری اوقات مورد سوءاستفاده قرار می‌‌گیرند.

وی در ادامه افزود: با این کار هم کارگران اتباع‌خارجه را نجات داده‌‌ایم‌ و هم برای کارگران ایرانی و بومی ایجاد شغل کرده‌‌ایم.

به گفته وی «مدیریت بحران» در کشور ما بسیار ضعیف است و دلیل عمده آن هم نبود «مدیریت یکپارچه» است.

وثوقی تاکید کرد: برای همین در خیلی از مواردی که در کشور مثل حوادث غیرمترقبه اتفاق می‌افتد؛ موفق نیستیم و عملکرد درخشان و امکان سرویس‌دهی و خدمات‌‌دهی مطلوب به آسیب‌‌دیدگان را نداریم.‌ وی افزود: مردم‌ به ما اعتماد دارند و به کاندیداهای واقعی خود رای می‌‌دهند.

وی در پایان گفت؛ این تشکل امسال به صورت مستقل به مردم معرفی شده است و امیدواریم که مورد رضایت مردم قرار گیریم. البته این تشکل ممکن است بعضا گرایشات سیاسی هم داشته باشد، اما رویکرد آن در نهایت سیاسی نیست و کاملا فرهنگی‌واجتماعی است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: محسن وثوقی کارگران خدمات شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۴۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح چند پروژه شهری در دهه کرامت امسال در قم

به گزارش خبرنگار مهر، سید مرتضی سقائیان‌نژاد پیش از ظهر دوشنبه در نشست دهه کرامت که در سالن جلسات آستان مقدس حضرت معصومه (س) برگزار شد، اظهار کرد: در دهه کرامت بالغ بر ۶۵ موضوع در ستاد شهرداری قم برنامه ریزی شده است و افتتاح چند هزار میلیارد پروژه از دیگر برنامه‌های این ایام خواهد بود.

شهردار قم اضافه کرد: برگزاری نشست شوراهای اسلامی شهرهای کشور به میزبانی استان قم از جمله برنامه‌های شهرداری در دهه کرامت می‌باشد.

سقائیان نژاد خاطرنشان کرد: کرامات و برکات شهرهای مقدس مشهد و قم بواسطه دوبارگاه امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) است.

کد خبر 6092196

دیگر خبرها

  • آسفالت معابر از اولویت‌های شهرداری است
  • «شهرگاه» تنها مکانیزم مدیریت شهری برای ارتباط با دانشگاه نیست
  • ۴۶۰ روز به پایان مدیریت شهری ششم باقی مانده است
  • شهرداری سنندج برابر قانون با تخلفات ساختمانی برخورد کند
  • منطقه پردیسان قم صاحب مجتمع نانوایی می‌شود
  • افتتاح چند پروژه شهری در دهه کرامت امسال در قم
  • آماده‌باش کامل شهرداری شیراز برای بارندگی‌های پایان هفته جاری
  • تدابیر لازم نسبت به بارندگی‌های پایان هفته در شیراز
  • افزایش جابه‌جایی درختان در دوره زاکانی
  • تشکیل شورای راهبردی مدیریت شهری شیراز با چند حوزه خدمات‌رسان