Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیکی هالی نماینده سابق آمریکا در سازمان ملل که به جنوب سرزمین‌های اشغالی سفر کرده و با مقامات صهیونیستی از جمله بنیامین نتانیاهو نخست وزیر برکنار شده این رژیم دیدار کرده است طی پیامی در حساب کاربری خود در توییتر گفت: برجام یک آرزوی مرگ برای اسرائیل و در نهایت جهان است.

به گزارش برنا؛ به نقل از "اسپوتنیک"، در میان مذاکرات برجامی در وین که با هدف احیای قرارداد هسته‌ای ایران در حال انجام است، هالی از دولت بایدن برای بازگشت به برجام به شدت انتقاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هالی در دولت دونالد ترامپ نماینده آمریکا در سازمان ملل بود. ترامپ در سال ۲۰۱۸ به صورت یکجانبه از برجام خارج شده و با نقض تمام تعهدات پیشین خود، تحریم‌های ظالمانه‌ای علیه ملت ایران وضع کرد.

وی اعلام کرد که اقدامات چهل و ششمین رییس جمهوری آمریکا که بیش از حد مشتاق بازگشت به برجام بوده "بسیار زننده" است.  

وی در پیام خود ضمن تکرار ادعاهای واهی و بی‌اساس مقامات آمریکایی گفت: ایران هرگز قصد تغییر روش‌های خود را ندارد. تنها راهی که می‌توانیم با آن تغییر ایجاد کنیم این است که این کشور را از دسترسی به پول محروم کنیم.  

این سیاستمدار آمریکایی با حمایت از جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین در جریان حملات وحشیانه اخیر ارتش این رژیم به نوار غزه مدعی شد: اگر شما به ایران پول بدهید به نیروهای دشمن اسرائیل پول داده‌اید که به دنبال نابودی اسرائیل هستند. حزب الله آماده اقدام است و مقابله با حزب الله بسیار سخت‌تر از حماس خواهد بود.  

وی همچنین از عدم تشکر دولت بایدن از کشورهای عربی برای عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی انتقاد کرد. وی مدعی شد با تلاش بایدن جهت "مذاکره با ایرانی‌ها، در واقع سیلی به صورت کشورهای عربی است. "

امارات و بحرین سال گذشته با میانجیگری آمریکا و تمکین از درخواست واشنگتن، با پشت کردن به آرمان فلسطین روابط خود را با رژیم صهیونیستی برقرار کردند.  

در پی این دو کشور، سودان نیز به بهانه خروج از لیست کشورهای حامی تروریسم آمریکا، به صف کشورهای سازشکار پیوست و با تل آویو روابط عادی برقرار کرد.  

آخرین کشوری که با وعده‌های واشنگتن حاضر به عادی‌سازی روابط خود با رژیم صهیونیستی شده مغرب بود که این اقدام دولت رباط با موجی از مخالفت در داخل این کشور مواجه شده است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران دولت سازمان ملل ملت ایران رییس جمهوری پول رژیم صهیونیستی فلسطین غزه حزب الله حماس کشورهای عربی بحرین سودان تروریسم واشنگتن وین سازمان ملل سرزمین های اشغالی آمریکا برجام رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۴۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشدید تدابیر امنیتی در اطراف سازمان‌های صهیونیستی در جهان

رسانه‌های صهیونیستی فاش کردند که اسرائیل کاتس، وزیر امور خارجه این رژیم دستورالعمل‌هایی را برای تقویت امنیت در اطراف سازمان‌های صهیونیستی در جهان صادر کرد.

بنابر گزارش وبگاه خبری، گزارش‌ها روز یکشنبه نشان داد که کاتس دستوراتی را به تمام سفارتخانه‌های صهونیستی در سرتاسر جهان صادر کرد تا برای یک موج خصمانه آماده شوند.

اعتراضات دانشجویی در آمریکا، به دنبال دستگیری ها و اخراج دانشجویان در دانشگاه کلمبیا در شهر نیویورک در سراسر آمریکا گسترش یافته است.

دانشجویان بسیاری از دانشگاه های آمریکا از جمله دانشگاه ییل، دانشگاه نیویورک، دانشگاه هاروارد، دانشگاه تگزاس در آستین، دانشگاه کالیفرنیای جنوبی و غیره به این اعتراضات پیوسته اند.

بسیاری از معترضان طرفدار فلسطین از دانشگاه‌های خود می‌خواهند که سرمایه‌های مالی و سیاسی خود به نفع عملیات نظامی رژیم صهیونیستی را واگذار کنند.

استفاده از خشونت و ابزارهای پلیسی برای مقابله و سرکوب تجمعات و اعتراضات آرام و روز افزون دانشجویان و جوانان آمریکایی و ورود پلیس به محیط دانشگاهی، مخالف ادعاهای آن کشور در باره اصل آزادی بیان و آزادی تجمعات بوده و محیط و مراکز علمی را امنیتی می‌سازد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • معلم‌ها تحولات جهان را برای دانش‌آموزان تبیین کنند
  • تشدید نگرانی صهیونیست‌ها از بایکوت علمی اسرائیل در جهان
  • فعالان حقوقی آمریکا خواستار قطع کمک‌های نظامی به اسرائیل شدند
  • ۱۰ شکاف بزرگ در روابط رژیم‌صهیونیستی با غرب طی جنگ طوفان الاقصی
  • حمایت جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران از خیزش ضد صهیونیستی دانشجویان و اساتید آمریکا
  • حمایتی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران از خیزش ضد صهیونیستی دانشجویان و اساتید آمریکا
  • هشدار اسرائیل به نمایندگان دیپلماتیک خود در سراسر جهان/ آغاز سفر منطقه‌ای وزیر خارجه آمریکا از عربستان/ دیدار وزیر امور خارجه بحرین با بشار اسد
  • تشدید تدابیر امنیتی در اطراف سازمان‌های صهیونیستی در جهان
  • آگاهی افکار عمومی و حقایقی که جنگ غزه برای دنیا آشکار کرد
  • حمله به رفح دور اما نزدیک!