Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت کوکاکولای آمریکا به اظهارات کاپیتان تیم ملی پرتغال در نشست خبری پیش از اولین بازی این تیم در یورو ۲۰۲۰ واکنش نشان داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اظهارات کریستیانو رونالدو در نشست خبری روز گذشته (دوشنبه) تیم ملی پرتغال پیش از بازی مقابل مجارستان در دور نخست مرحله گروهی یورو 2020 که به قرار گرفتن دو بطری نوشابه کوکاکولا روی میز مقابلش اعتراض کرد و آنها را کنار گذاشت، جنجال بزرگی را به وجود آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او که به داشتن رژیم غذایی سالم بسیار مقید است، با کنار گذاشتن بطری‌های نوشابه به‌عنوان یک نوشدنی مضر، به خبرنگاران توصیه کرد که به جای آن آب مصرف کنند.

این حرکت رونالدو به این جهت جنجال‌ساز شد که شرکت کوکاکولا جزو اسپانسرهای اصلی رقابت‌های یورو 2020 است. در همین حال نشریه مارکای اسپانیا هم با استناد به آخرین تغییرات بازار بورس آمریکا اعلام کرد که سهام شرکت کوکاکولا تنها 30 دقیقه  پس از این حرکت او دچار اُفت شد و از 56.10 دلار به ازای هر سهم به 52.22 دلار کاهش پیدا کرد. این اُفت ارزش سبب شده است که این شرکت آمریکایی به یکباره متحمل ضرری چهار میلیارد دلاری شود.

با این حال شرکت کوکاکولا نسبت به این اتفاق بی‌تفاوت نبوده و به رونالدو پاسخ داده است. در بیانیه کوکاکولا ضمن تأکید بر اینکه این شرکت تولیدکننده آب آشامیدنی نیز هست، آمده است: شرکت کوکاکولا تمام محصولات خود را که شامل آب آشامیدنی هم می‌شود در نشست‌های خبری در اختیار مربیان و بازیکنان قرار می‌دهد و هر کسی مختار است نوشیدنی را که ترجیح می‌دهد، انتخاب کند. آنها هم می‌توانند آب آشامیدنی دریافت کنند، هم نوشابه‌های بدون قند.

یورو 2020| رونالدو: در یک بازی سخت، پیروزی مهمی کسب کردیم

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال پرتغال یورو 2020 کریستیانو رونالدو تیم ملی فوتبال پرتغال یورو 2020 کریستیانو رونالدو شرکت کوکاکولا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۴۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت ۴۳۰ حافظ یزدی در آزمون ملی اعطای مدرک تخصصی

مدیرکل اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد از حضور ۴۳۰ نفر از حافظان یزدی در نوزدهمین آمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن خبر داد و گفت: با تلاش مسئولان قرآنی در استان یزد بستر حفظ قرآن در بین نسل جوان مهیا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد، صبح امروز _جمعه چهاردهم اردیبهشت_ مرحله کتبی نوزدهمین آزمون ملی اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در استان یزد همزمان با سراسر کشور برگزار شد؛ حجت‌الاسلام علیرضا نجیمی، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد در حاشیه برگزاری این آزمون در گفت‌وگو با خبرنگاران استان یزد اظهار کرد: امسال ۴۳۰ نفر از حافظان قرآن کریم در استان یزد در رشته‌های حفظ ۱۰ و ۲۰ و ۳۰ جز قرآن کریم در این دوره از آزمون شرکت کردند.

وی گفت: امسال نوزدهمین آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن در چهار شهرستان یزد، مهریز، میبد و اردکان برگزار شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به تلاش مسئولان قرآنی برای مهیاسازی بستر حفظ قرآن کریم در بین نسل جوان و نوجوان ابراز امیدواریم کرد: این حافظان قرآن در آینده برای استان و مهین عزیزمان افتخار آفرین خواهند بود.

حجت‌الاسلام نجیمی با بیان اینکه نتایج این آزمون ۲۲ خرداد از طریق سایت تلاوت اعلام می‌شود، تصریح کرد: به قبول‌شدگان در رشته حفظ ۱۰ جز مدرک درجه ۵ حفظ معادل مدرک دیپلم، به قبول‌شدگان در رشته حفظ ۲۰ جز مدرک درجه ۴ معادل فوق دیپلم، همچنین به حافظان قبول شده در رشته حفظ کل قرآن کریم مدرک درجه سه تا یک معادل لیسانس تا دکتری اعطا می‌شود.

وی ادامه داد: در طی دوره‌های متوالی بیش از ۳۰۰۰ حافظان قرآن کریم در استان یزد در این آزمون شرکت کرده و تاکنون ۴۰۳ مدرک تخصصی حفظ برای افراد قبول شده صادر شده است.

حجت‌الاسلام مهدی دادآفرین، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان یزد نیز در این رابطه اظهار کرد: طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم با حضور جمعی از آقایان و بانوان حافظ قرآن کریم در شهرستان یزد برگزار شد و حضور نونهالان و جوانان در این آزمون چشم‌گیر بود.

وی خاطرنشان کرد: امید که بتوانیم بیش از پیش در رشد و تعالی حفظ آیات قرآن کریم که از دغدغه‌های مهم رهبر معظم انقلاب است قدم برداریم.

کد خبر 750291

دیگر خبرها

  • شرکت ۴۳۰ حافظ یزدی در آزمون ملی اعطای مدرک تخصصی
  • ونزوئلا از ضرر ۲ میلیارد دلاری ناشی از تحریم‌ها در 4 ماه گذشته خبر داد
  • ضرر ۲ میلیارد دلاری ونزوئلا به دلیل تحریم‌ها
  • ونزوئلا از ضرر ۲ میلیارد دلاری ناشی از تحریم‌ها در ۴ ماه گذشته خبر داد
  • نشست خبری مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران
  • ژوزه مورایس نشست خبری را ترک کرد
  • مورایس از سوال درباره ستاره های سپاهان عصبانی شد و نشست را ترک کرد
  • خبری مهم برای عرضه اولیه های بورسی
  • تاریخ دقیق واریز سود سهام عدالت اعلام شد + جزئیات
  • رونالدو نازاریو: هر دو باشگاهم را می فروشم!