Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا؛ این دیدار سه‌شنبه شب در گروه F یورو ۲۰۲۰ در ورزشگاه «آلیانز آره‌نا» شهر مونیخ آلمان و با قضاوت «کارلوس گرانده» از اسپانیا برگزار شد و با برتری یک بر صفر فرانسه به اتمام رسید.

بازی از سوی هر ۲ تیم آغاز شد و این تیم‌های مدعی درپی شروعی خوب در مسابقات بودند.

نخستین موقعیت مناسب گلزنی در دقیقه ۱۵ برای فرانسه ایجاد شد که ضربه سر پوگبا با اخلاف کمی از بالای دروازه آلمان به بیرون رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دقیقه ۲۰ پاس فوق‌العاده پوگبا به «هرناندز» رسید و ارسال او را «متس هوملس» مدافع باتجربه آلمان به اشتباه درون دروازه تیم خودی جای داد تا فرانسه به گل نخست برسد.

در ادامه شاگردان «یواخیم لو» برای جبران نتیجه، عملکرد بهتری از خود نشان داده و حملات مختلفی را روی دروازه میهمان طراحی کردند.

در دقیقه ۵۱ «آدرین رابیوت» می‌توانست گل دوم فرانسه را ثبت کند که ضربه او به دیرک دروازه آلمان خورد.

سپس آلمان بختی مناسب برای کشاندن بازی به تساوی داشت که ضربه «سرگئی گنبری» راهی به دروازه پیدا نکرد.

ژرمن‌ها برای دقایق زیادی بر توپ و میدان تسلط داشتند اما نبود یک مهاجم تمام کننده موجب شد تا فرصت‌های این تیم به گل تبدل نشود.

در دقیقه ۶۵ «امباپه» به زیبایی دروازه آلمان را گشود اما این گل آفساید اعلام شد.

در دقیقه ۸۵ بنزما موفق به گلزنی شد که این گل هم پس از استفاده از سیستم کمک داور ویدئویی به دلیل آفساید بودن مردود اعلام شد.

در نهایت فرانسه قهرمان جهان در این دیدار حساس به برتری یک بر صفر رسید تا در یورو ۲۰۲۰ هم یکی از مدعیان اصلی قهرمانی باشد.

پیش از این دیدار و در همین گروه، پرتغال با سه گل مقابل مجارستان به برتری دست یافت. «کریستیانو رونالدو» ۲ مرتبه و «گوئرور» برای پرتغال گلزنی کردند.

ترکیب آلمان

مانوئل نویر، رودیگر، ماتیاس گینتر(امره جان)، متس هوملس، جاشوا کیمیش، کای هاورتز(لروی سانه)، تونی کروس، سرگئی گنبری(تیمو ورنر)، رابین گوسنس(کوین وولاند)، گوندوگان و توماس مولر

ترکیب فرانسه

هوگو لوریس، رافائل واران، کیم‌بمپه، هرناندز، بنجامین پاوارد، کانته، رابیوت، پل پوگبا، آنتوان گریژمان، امباپه و کریم بنزما(تولیسو)

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: آلمان فرانسه آلمان فرانسه یورو 2020

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۴۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضا اسدی برای پرسپولیس تست می‌دهد

به گزارش "ورزش سه"، رضا اسدی هافبک اسبق پرسپولیس که اکنون طی دو فصل اخیر به عنوان مهاجم در ترکیب تیم‌های تراکتور و سپاهان خوش درخشیده است، با توجه به گلزنی در دیدار رفت مقابل پرسپولیس اکنون نیز با انگیزه زیادی خود را آماده جدال در استادیوم آزادی می‌کند.

مهاجم سپاهانی‌ها که به واسطه مصدومیت و دوری از ترکیب و درخشش و گلزنی این روزهای شهریار مغانلو بار دیگر از کورس آقای گلی دور مانده است، امیدوار است شرایط بازی مقابل پرسپولیس برای او فراهم شود.

اسدی قرار است در تمرین امروز سپاهان آخرین تست‌های پزشکی را زیر نظر کادر این تیم دنبال کند و با اعلام وضعیتش به ژوزه مورایس، در موردش برای حضور فیکس یا نیمکت نشین در جدال با پرسپولیس تصمیم گیری شود.

در شرایط کنونی گمانه زنی در خصوص نیمکت نشینی و حضور او در جریان بازی به واسطه مصدومیت تازه بهبود یافته‌اش، زیاد است و اکنون باید دید پاسخ تست‌ها شرایط او را برای این بازی تغییر خواهد داد یا خیر.

دیگر خبرها

  • شکست سنگین الاتحاد کلبا برابر الوصل/ مهدی قایدی گلزنی کرد
  • بایرن در خانه برابر رئال متوقف شد/ زخم وینیسیوس بر پیکر مونیخی‌ها
  • بایرن مونیخ ۲ - ۲ رئال مادرید/ تساوی در تکراری‌ترین جدال لیگ قهرمانان اروپا
  • ادامه تیره‌روزی‌های کلباء با وجود گلزنی قایدی
  • شمس آذر با شکست پیکان موقتا در رده هفتم ایستاد
  • شکست سنگین الاتحاد کلبا مقابل الوصل در شب گلزنی مهدی قائدی
  • شکست سنگین الاتحاد کلبا برابر الوصل/ مهدی قایدی گلزنی کرد +ویدئو
  • کامبک بارسلونا مقابل والنسیا ۱۰ نفره با هت‌تریک لواندوفسکی
  • رضا اسدی برای پرسپولیس تست می‌دهد
  • تاتنهام نمی‌خواهد جام را از آرسنال بگیرد! (عکس)‏