Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان با وجود باخت خانگی مردانش برابر فرانسه در دور اول مرحله گروهی یورو ۲۰۲۰، شانس زیادی برای صعود آنها به مرحله بعدی متصور است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یواخیم لو سرمربی تیم ملی آلمان در پایان بازی خانگی سه‌شنبه ژرمن‌ها برابر فرانسه در گروه F رقابت‌های یورو 2020 که با گل به خودی متس هوملس یک بر صفر به سود خروس‌ها پایان یافت، گفت: یک بازی بی‌نهایت سنگین را پشت سر گذاشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما هر کاری که می‌توانستیم انجام دادیم و تا آخرین دقیقه بازی جنگیدیم. نمی‌توانم به خاطر این شکست، تیمم را مقصر بدانم. بازیکنان ما در تمام دوئل‌های انفرادی به خوبی جنگیدند. چیزی که ما در این بازی کم داشتیم ضربه آخر دقیق در یک سوم دفاعی حریف بود.

سرمربی ژرمن‌ها که آخرین تورنمنت خود را در کنار این تیم تجربه می‌کند، افزود: ما در صحنه گل به خودی که دریافت کردیم بدشانس هم بودیم. برای متس دفع آن توپ بسیار سخت بود. با این حال سعی کردیم که به بازی برگردیم و توپ را به جناحین بردیم. این برنامه بازی ما بود چون می‌دانستیم که فرانسه تیم یکدستی است و نفوذ به خط دفاعی آن از مرکز بسیار سخت است. ضدحملات فرانسوی‌ بسیار سرعتی و خطرناک و ما نمی‌توانستیم جلوی تمام ضدحملات‌شان را بگیریم.

لو در پایان تصریح کرد: از فردا تمرینات‌مان را از سر می‌گیریم و روی یکسری چیزها بیشتر کار خواهیم کرد. درست است که باختیم، اما باید به فکر بازی بعدی باشیم. همه ما بابت این نتیجه ناراحتیم، ولی هنوز اتفاقی نیفتاده است. هنوز دو بازی دیگر داریم که می‌توانیم در آنها این باخت را جبران کنیم.

یورو 2020| شکست خانگی آلمان مقابل فرانسه/ خودزنی ژرمن‌ها در گام نخست

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال فرانسه یورو 2020 یواخیم لوو تیم ملی آلمان تیم ملی فوتبال فرانسه یورو 2020 یواخیم لوو تیم ملی آلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۴۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آینده لئون گورتسکا در دستان سرمربی بعدی بایرن مونیخ

لئون گورتسکا هیج علاقه‌ای به ترک بایرن مونیخ ندارد

طرفداری | در ماه‌های اخیر و کم‌رنگ‌تر شدن نقش لئون گورتسکا زیر نظر توماس توخل و همچنین مطرح شدن این موضوع که بایرن مونیخ به نوع دیگری از هافبک نیاز دارد، باعث شده بود گمانه‌زنی‌های زیادی درباره آینده این بازیکن 29 ساله به وجود بیایید.

با این حال، لئون گورتسکا به تازگی در یک مصاحبه تأکید کرده آینده‌اش مشخص است و در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. او اعلام کرد قصد دارد تا پایان قراردادش در بایرن مونیخ بماند و به جدایی فکر نمی‌کند. او گفت:

به نظر من همه چیز مشخص است. قرارداد من تا سال 2026 اعتبار دارد و دلیلی وجود ندارد به جدایی فکر کنم. بیش‌تر بخوانید: به احتمال زیاد، رالف رانگنیک مربی بعدی بایرن مونیخ خواهد بود

به گزارش توبی آلتشفل از بیلد؛ با این حال بایرن مونیخ تغییرات در خط هافبک خود ایجاد کند و درباره نحوه اعمال این تغییرات نیز از جمله آینده و نقش لئون گورتسکا با سرمربی آینده بخث خواهد بود. هر چند گورتسکا می‌خواهد بماند اما باید منتظر ماند و دید سرمربی جدید چه تصمیمی می‌گیرد.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • جیمی کرگر: باخت مقابل اورتون، پایای امیدهای لیورپول برای قهرمانی در لیگ برتر بود
  • آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه؛ پاریس به قهرمانی نزدیک و نزدیک ‌تر شد
  • پاری‌سن‌ژرمن برد و در آستانه قهرمانی قرار گرفت
  • گل های بازی لوریان ۱-4 پاری سن ژرمن (لوشامپیونه فرانسه 2023/24)
  • لوریان ۱-4 پاری سن ژرمن؛ جام به پاریسی‌ها چشمک زد
  • معارفه دستیار اول سرمربی بعدی تراکتور بدون نفر اصلی!
  • ساعت پخش زنده بازی پاری سن ژرمن و لوریان + پخش آنلاین
  • آینده لئون گورتسکا در دستان سرمربی بعدی بایرن مونیخ
  • آقای گل تاریخ فرانسه قدم در راه مسی گذاشت!‏
  • استفانو پیولی بدترین سرمربی میلان در تاریخ دربی دلامادونینا؛ 10 باخت در 15 بازی