Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-27@01:08:13 GMT

هشدار به لک | حق نداری مصدوم شوی!

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۴۵۳۹۲

هشدار به لک | حق نداری مصدوم شوی!

به گزارش همشهری‌آنلاین، باشگاه پرسپولیس در شش و بش برگشتن یا برنگشتن بوژیدار رادوشوویچ است و عملا کار جدی برای پایان این مسئله انجام نمی‌دهد. به این ترتیب رفته رفته به زمان ازسرگیری مسابقات لیگ نزدیک می‌شویم و حامد لک تنها مانده است.

پرسپولیس روز ۳۰ خرداد باید مسابقه سوپرجام را برابر تراکتور برگزار کند و پس از آن هم مسابقات فشرده لیگ و جام حذفی در راه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این شرایط لابد باید سرخ‌ها دست به دعا بردارند که هیچ اتفاقی برای حامد لک رخ ندهد؛ نه مصدوم شود، نه کارت قرمز بگیرد، نه محروم شود و هیچ‌چیز دیگری! لک در این فصل یک‌بار به‌دلیل دریافت ۴ کارت زرد محروم شده و در بازگشت به میادین، ۲ کارت زرد دیگر هم گرفته است.

بنابراین او با دریافت ۲ اخطار دیگر محروم خواهد شد. حتی بدون این چالش هم به هر حال ممکن است به هر دلیلی لک قادر به بازی نباشد و در این شرایط بدون رادوشوویچ دست کادرفنی بسته خواهد بود. دروازه‌بان سوم سرخپوشان در این فصل جوانی ۲۱ ساله به نام امیر محمد یوسفی است که قبلا سابقه حضور در تیم امید استقلال را داشته است. باید منتظر بود و دید آیا به یوسفی بازی می‌رسد؟ کسی چه می‌داند؛ شاید هم بالاخره پول رادو را دادند و برگشت.

کد خبر 607894 برچسب‌ها لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۵۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دونماینده استان درجام حذفی فوتبال فردا به میدان می‌روند

همچنین، نماینده استان درلیگ یک درتهران ازساعت ۱۸ و ۱۵ دقیقه میهمان تیم هوادار است.

باشگاه تراکتور نسبت به وضع عارف آقاسی از فدراسیون فوتبال استعلام گرفت و مشخص شد که این بازیکن از دیدار برابرذوب‌آهن محروم نیست.

بر اساس اعلام لیست اولیه سازمان لیگ، عارف آقاسی به دلیل محرومیت انضباطی که در آخرین بازی جام حذفی فصل گذشته با فولاد داشت، اولین بازی تراکتور در رقابت‌های حذفی را از دست داده بود، اما با توجه به اینکه دیدار تراکتور برابر چوکا لغو شد، در ابتدا اینطور به نظر می‌رسید که محرومیت آقاسی به دیدار برابر ذوب‌آهن منتقل خواهد شد.

سعید مظفری‌زاده با تائید این خبر ا گفت: با توجه به استعلامی که گرفتیم عارف آقاسی محرومیت خود را در بازی با چوکا گذرانده است چرا که در این بازی تیم حریف بود که در زمین حاضر نشد.

 سیدمحمد حسینی به دلیل مصدومیت، محروم تیم تراکتور دراین بازی است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • دونماینده استان درجام حذفی فوتبال فردا به میدان می‌روند
  • پرسپولیس با دو مصدوم مهم مقابل آلومینیوم
  • حکم سنگین علیه دروازه‌بان استقلال چگونه صادر شد؟
  • مدافع ملی‌پوش پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • العین، نیمار را از یک دستاورد تاریخی محروم کرد
  • انصاری‌فرد از بازی خاص محروم شد
  • ملوان بدون مصدوم و محروم مقابل سایپا
  • اعلام اسامی برندگان قرعه کشی بلیت بازی پرسپولیس و سپاهان ویژه دارندگان "پرسپولیس کارت"
  • اسماعیلی‌فر در بهترین فرم، محروم از سپاهان
  • هشدار پلیس فتا در رابطه با پیامک‌های طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی و ابلاغ دولتی