Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@14:32:03 GMT

سرنوشت بیمارستان بقیه‌الاعظم کاشان به کجا رسید؟

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۴۵۴۲۴

سرنوشت بیمارستان بقیه‌الاعظم کاشان به کجا رسید؟

گروه استان‌ها - سرنوشت بیمارستان بقیه‌الاعظم کاشان این روزها مشخص نیست و آنچه در سفر سعید نمکی، وزیر بهداشت به کاشان پاسخی دریافت نشد این موضوع بود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  کاشان ، صبح سه شنبه با حضور سعید نمکی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور فاز نخست بیمارستان ثامن و امام حسن با بهره‌برداری رسید و در اختیار مردم خطه آران و بیدگل قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این موضوع موجب افزایش کیفیت خدمت به شهروندان در شهرستان کاشان و موجب کاهش مراجعه بیماران به بیمارستان شهید بهشتی می‌شود و عواید و منافع بسیار زیادی را برای مردم منطقه به دنبال دارد.

آنچه که امروز در سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور لازم بود به آن پرداخته شود موضوع بیمارستان بقیه‌الاعظم کاشان بود که به عنوان یک بیمارستان جایگزین از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است اما از سرانجام آن خبری نیست.

سیدجواد ساداتی نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان، ضمن اشاره به افتتاح فاز نخست دو بیمارستان امام حسن و ثامن در شهرستان کاشان با همکاری دولت و مشارکت خیران اظهار داشت: با قول مساعد وزیر مقرر شده است به زودی فاز دوم بیمارستان امام حسن(ع) نیز به بهره برداری برسد.

وی با بیان اینکه دسترسی بهتر مردم یکی از اتفاقات بزرگ محسوب می‌شود، افزود: با این اقدام کار مراجعه به بیمارستان شهید بهشتی کاشان کاهش پیدا کرده و کیفیت خدمات نیز از سوی دیگر افزایش پیدا می‌کند.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انتظار می‌رود اعتبارات بقیه‌الاعظم شهرستان کاشان نیز تامین شود، اظهار داشت: این بیمارستان به عنوان بیمارستان جایگزین در شهرستان کاشان در نظر گرفته شده است و امیدواریم اعتبارات آن به زودی تامین شود.

معاون رئیس جمهور: هیچ بیمارستانی در ایام کرونا در زمینه تامین تجهیزات پزشکی مشکل نداشتپیشرفت فیزیکی بیمارستان جدید سلماس پس از 8 سال به 22 درصد رسید450 تخت بیمارستانی به ظرفیت درمانی قم افزوده می‌شود

وی با بیان اینکه یکی از مشکلات بخش درمان کاشان نبود بیمارستان جایگزین است، گفت: بیمارستان شهید بهشتی کاشان دارای قدمتی دیرینه در این منطقه است و بخشی از تجهیزات این بیمارستان نیز فرسوده است و لزوم بیمارستان جایگزین از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

ساداتی‌نژاد با بیان اینکه انتظار می‌رود افتتاح بیمارستان بقیه‌الله‌الاعظم کاشان کیفیت خدمات درمان را ارتقاء داد، تصریح کرد: تخصیص اعتبارات لازم در راستای ساخت این بیمارستان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و انتظار می‌رود با همت مسئولان ساخت این بیمارستان سرعت بخشیده شود.

انتهای پیام/801/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بیمارستان جایگزین بیمارستان بقیه شهرستان کاشان الاعظم کاشان بسیار زیادی بقیه الاعظم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۵۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسیب جدی به بناهای تاریخی کاشان وارد نشده است

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر کرم‌زاده در حاشیه بازدید از محورهای تاریخی و گردشگری کاشان در پی وقوع سیل هفته گذشته‌، اظهار داشت: با بازدیدی که از مجموعه‌های جهانی و تاریخی همچون باغ فین کاشان، محله باستانی سیلک و خانه‌های تاریخی بروجردی و عامری‌ها داشتم، می‌توان گفت که کاشان از جذابیت‌های ویژه‌ای برای توسعه پایدار بر محور گردشگری برخوردار است.

وی تصریح کرد: از تمامی محورهای تاریخی که احتمال می‌دهیم در معرض سیل باشد با کمک همکاران اداره کاشان به‌ویژه یگان حفاظت میراث فرهنگی بازدید و خوشبختانه آسیب جدی به بناهای تاریخی وارد نشده است.

کرم‌زاده ادامه داد: با توجه به وجود بیش از سه هزار اثر تاریخی در محدوده شهرستان‌های کاشان، آران و بیدگل، نیازمند توجه ویژه به‌خصوص در راستای افزایش اعتبارات مرمتی استان هستیم که در این زمینه عزم جدی با رویکرد جلب همکاری مسئولان در دو سطح ملی و استانی داریم.

کد خبر 6090318

دیگر خبرها

  • شوراها در تاثیرگذاری مردم در سرنوشت خود تاثیرگذار هستند
  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان
  • آسیب جدی به بناهای تاریخی کاشان وارد نشده است
  • حضور و اراده مردم در سرنوشت کشور بزرگترین پدیده انقلاب اسلامی
  • از مشهد تا کربلا با پای دل در طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین
  • فلاحت پیشه : هم گشت ارشاد حجاب ناموفق بود هم گشت ارشاد مدیران / سرنوشت پول های اختلاس شده هم مشخص نشد
  • فلاحت پیشه: هم گشت ارشاد حجاب ناموفق بود هم گشت ارشاد مدیران /سرنوشت پول‌های اختلاس‌شده مشخص نشده /ناکارآمدی دولت مقابل الیگارشی قدرت و ثروت
  • عروس بزرگ امام چرا همسرش را «داداش» صدا می زد؟ /آقا مصطفی اصلا از وضعیت نجف راضی نبود /او نمی خواست مثل بقیه پوشیه بزنم
  • طبیعت بهاری کاشان، بهشتی در دل کویر
  • آیت الله رئیسی از طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت‌آباد بازدید کرد