Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملی‌پوشان کشورمان شب گذشته در چهارمین دیدار مقدماتی جام جهانی به مصاف عراق رفت و توانست در این دیدار حساس به پیروزی برسد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم ملی کشورمان در چهارمین گام خود از دور برگشت انتخابی جام جهانی شب گذشته و از ساعت ۲۱ به مصاف عراق رفت که شاگردان اسکوچیچ توانستند در دیداری حساب شده حریف را از پیش رو برداشته و مقتدرانه به مرحله بعد رقابت‌ها صعود کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین خصوص و برای بحث پیرامون وضعیت تیم ملی کشورمان در مسابقات مقدماتی جام جهانی با رسول کربکندی پیشکسوت و بازیکن اسبق تیم ملی گفت و گویی انجام داده‌ایم که در ادامه می‌خوانید:

دیدار تیم کشورمان برابر عراق را چطور ارزیابی می‌کنید؟

در مجموع بازی خیلی با کیفیتی را شاهد نبودیم اما تیم ما با کم خطرترین عراق ممکن مواجه شد. آنها به جز یکی دو موقعیت که بر اساس اشتباه دفاع و هافبک‌هایمان به دست آوردند موقعیتی نداشتند. البته شاگردان اسکوچیچ کاملاً هوشمندانه در این دیدار کار کردند و از مسائل حاشیه‌ای که حریف روی آن حساب باز کرده بود دور بودیم. به نظر می‌رسد خیلی راحت حریف را از پیش رو برداشتیم و مانند بازی با بحرین می‌توانستیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم.

همانطور که اشاره کردید می‌توانستیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم. فکر نمی‌کنید این موضوع در دور بعد می‌تواند برایمان دردسر ساز شود؟

بله همین طور است. باید روی ضربات آخر بیشتر کار کنیم. البته در این دیدار این موضوع بیشتر پیش آمد. در این دیدار عراقی‌ها به خوبی تیم ما را آنالیز کرده بود و حتی در نیمه اول به جز صحنه گل به ما فرصتی ندادند. بعد از به ثمر رساندن گل طبیعی است که عراق از لاک دفاعی بیرون آمد و توانستیم موقعیت‌های زیادی را خلق کنیم اما هیچیک به گل تبدیل نشد.

عراقی‌ها در مواقعی از بازی سعی داشتند روی داور دیدار اثر بگذارند. قضاوت وی را چطور دیدید؟

اصولاً عراقی‌ها در این کار تبحر دارند. اما بازیکنان ما خیلی خوب با این مسئله روبرو شدند و حاشیه‌ای نداشتند. داور هم به نظر می‌رسد زیاد تحت تأثیر قرار نگرفت اما در یکی دو صحنه می‌توانست بازیکن حریف را با کارت جریمه کند.

حضور تیم ایران را در مرحله بعد چطور ارزیابی می‌کنید؟

در مرحله بعد کار بسیار سخت‌تری داریم، نیاز است که تیم آماده‌تر و سر حال تر باشد. در کارهای دفاعی باید هماهنگی و آمادگی خوبی داشته باشیم چرا که در مرحله پیش رو حریف‌های قوی‌تری برابر ما قرار می‌گیرند. امیدوارم در دور بعد بر خلاف این مرحله استرسی نداشته باشیم و با برنامه ریزی مناسب به مصاف حریفان برویم.

فکر می‌کردید با هدایت اسکوچیچ بتوانیم این چهار بازی را پیروز شویم؟

از نظر فنی اسکوچیچ مربی خوبی است. مهم آن بود که با توجه به اینکه او مربی با کارنامه‌ای نبود بازیکنان تیم او را بپذیرند. اسکوچیچ با سیاست خوبی لژیونرهای تیم را در کشورهای مختلف ملاقات کرد و توانست آنها را جذب و ارتباط خوبی بگیرد. البته این تیم مهره‌های بی شماری دارد و در بعضی خطوط کادر فنی در خصوص استفاده از بازیکنان سر گیجه می‌گیرد. آرزوی هر مربی داشتن این بازیکنان است و امیدوارم در آینده با اضافه شدن بازیکنان دیگر بتوانیم برابر حریفان حرفی برای گفتن داشته باشیم.

کد خبر 500809

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی فوتبال دراگان اسکوچیچ مسابقات مقدماتی جام جهانی رقابت های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ مقدماتی انتخابی جام جهانی مقدماتی انتخابی جام جهانی قطر 2020 بازی مقدماتی جام جهانی ایران مرحله مقدماتی جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ رسول کربکندی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۵۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی تیم ملی مینی بسکتبال در رامسر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، سومین اردوی تیم ملی مینی بسکتبال کشور از چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه با حضور بیش از ۸۰ بازیکن از سراسر کشور در مجموعه ورزشی شهید چمران رامسر آغاز شد.


هدف از برگزاری این اردو‌ها شناسایی استعداد‌های برتر این رشته پرطرفدار توپی و آمادگی بازیکنان جهت اعزام به مسابقات جوانان ۲۰۳۰ است.


قابل ذکر است در این اردو مربی توانمند رامسری آقای عباسی به عنوان مربی و دو تن از بازیکنان رامسری آقایان علیرضا صمدی و امیر رضا شریعتی دعوت شدند.


احمدی و گزارشی از این اردو:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ملوان، حریف سپاهان در جام حذفی شد
  • مصاف اراکی‌ها در اردکان با حریف لیگ یکی
  • آرزوی توتی برای ده‌روسی: سال‌ها در رم بمانی
  • حسن زاده: قهرمانی برای مردم است/ تایلند تیم خوبی بود
  • سرمربی تیم ملی والیبال: هیچ قولی نمی دهم؛ باور نمی کنم سفارش شده باشم
  • کمیته فوتسال مقصر بازی‌های ضعیف تیم ملی است
  • میثم تیموری: محرم نویدکیا جنتلمن است
  • حمایت ملی‌پوشان فوتبال از تیم ملی فوتسال + فیلم
  • اردوی تیم ملی مینی بسکتبال در رامسر
  • اتفاق جالب بعد از حذف پرسپولیس در اراک؛ بازیکن حریف برای سرخ‌ها آرزوی موفقیت کرد