Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا اظهار داشت: فعالیت شعبه‌های اخذ رای در این استان با اولویت فضا‌های باز و چیدمان میز‌ها با رعایت تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک و فاصله‌گذاری اجتماعی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: تمامی ۲۲ هزار نفر عوامل اجرایی برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ در چهارمحال و بختیاری واکسن کرونا دریافت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید

از تلاش‌های آخر و وعده‌های جدید تا فراهم شدن زیرساخت های انتخاباتی + فیلم

عباسی با تاکید از پرهیز تجمعات، اضافه کرد: برای پیشگیری از شیوع موج پنجم کرونا در استان باید برای جامعه ایجاد حساسیت شود تا تعطیلی‌ها و مرگ و میر ناشی از آن تکرار نشود.

او ادامه داد: برگزاری هرگونه تجمع و مراسم مختلف مرتبط با انتخابات خارج از چهارچوب ابلاغی، عروسی و عزاداری ممنوع است و فرمانداران موظف به رصد و نظارت بیشتر در این راستا هستند.

عباسی گفت: مقررات مرتبط با رنگ‌بندی شیوع ویروس کرونا در تمامی نقاط استان مشخص بوده و رعایت آن الزامی است.

او افزود: رسانه‌ها نسبت به اطلاع‌رسانی در خصوص رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک و فاصله‌گذاری اجتماعی اقدام کنند.

عباسی به ممنوعیت تبلیغات انتخاباتی در پنجشنبه هفته جاری اشاره و اضافه کرد: مسئولان برگزاری انتخابات از هرگونه تبلیغ و برگزاری مراسم در این روز جلوگیری کنند.

او افزود: در هر شهرستان یک صندوق سیار برای جمع‌آوری آرای مبتلایان به ویروس کرونا در نظر گرفته شده است.

عباسی اضافه کرد: دستگاه‌های متولی استان از روز چهارشنبه تا پس از برگزاری انتخابات، نظارت بر بازار به ویژه نانوایی‌ها، پارک‌ها، بوستان‌ها، فضا‌های سبز، کانون‌های تفریحی، توریستی، گردشگری، دستگاه‌های اجرایی و مکان‌های عمومی به خصوص در مناطق با رنگ‌بندی نارنجی از نظر شیوع ویروس کرونا را تشدید کنند.

او ادامه داد: بر اساس اعلام دانشگاه علوم‌پزشکی استان، بیشترین کانون شیوع ویروس کرونا همچنان مربوط به دورهمی‌های خانوادگی و ابتلای خوشه‌ای خانواده‌ها به این ویروس است.

عباسی گفت: تردد اتوبوس‌ها در هر استان باید با صدور بلیت از پایانه مبدأ به پایانه مقصد باشد و حضور اتوبوس‌هایی با مسافرانی در قالب گردشگر، ممنوع است و مجاز نیست.

او فعالیت بیشتر نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری در این بخش و برخورد با متخلفان را ضروری دانست و افزود: فرمانداران، بخشداران، میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، علوم‌پزشکی و نیروی انتظامی در مقابله با شیوع ویروس کرونا و برخورد با متخلفان احتمالی در این حوزه احساس مسوولیت بیشتری داشته باشند.

گفتنی است؛ بر اساس آخرین رنگ‌بندی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سه شهرستان کوهرنگ، خانمیرزا و بن در وضعیت زرد و سایر شهرستان‌های استان در وضعیت نارنجی شیوع کرونا قرار دارند.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا شعبه های اخذ رای شیوع ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۶۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پس لرزه برگزاری جلسه مجلس و دولت در دفتر قالیباف نه صحن مجلس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در واکنش به این نکته که «خواست نمایندگان یک جلسه فوق‌العاده درخصوص مساله ارز در صحن بود نه در دفتر رییس مجلس»، گفت: بله، نظر ما همین است باید می آمدند در صحن و شفاف مطالب بیان می‌شد، ما گفتیم که در صحن، جلسه [فوق العاده ارزی] برگزار شود نگفتیم که بروید و جداگانه جلسه بگذارید.

وی در گفتگو با ایلنا، ادامه داد: با این جلسات چند نفره جداگانه نتیجه نمی‌گیریم و الان هم که مشکلات حل نشده است.

حاجی دلیگانی خاطرنشان کرد: به نظر ما اگر قانون را رعایت می‌کردند این مشکلات را نداشتیم، بانک مرکزی قانون را رعایت نمی‌کند چه قانونی که اخیرا تصویب کردیم و چه احکامی که در برنامه مصوب شده؛ اگر این قوانین و احکام از سوی بانک مرکزی رعایت شود این مشکلات را نخواهیم داشت.

وی ابراز داشت: ما همچنان مطالبه برگزاری جلسه ارزی در صحن را داریم و معتقدیم که همه نمایندگان باید در جریان این موضوع قرار بگیرند نه اینکه یک جلسه جدا باشد.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898959

دیگر خبرها

  • رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • تشکر از داوطلبان آزمون سراسری برای رعایت دستورالعمل‌ها
  • تأکید بر حفظ فرهنگ ایرانی اسلامی و ترویج  فرهنگ حجاب و عفاف در مهاباد
  • قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات
  • پس لرزه برگزاری جلسه مجلس و دولت در دفتر قالیباف نه صحن مجلس
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • یک همه‌گیری دیگر در راه است!
  • رعایت نشدن قانون بکارگیری نیرو در بخشی از شعبه‌های دادگستری
  • شیوع آنفلوانزای پرندگان در آمریکا