Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سیدمحمد موسوی زاده روز چهارشنبه به رسانه ها افزود: کشف این ماینرها در اجرای رزمایش فراگیر شناسایی و جمع آوری دستگاه های استخراج رمزارز غیرمجاز در استان سمنان محقق شد.

وی با اشاره به اجرای رزمایش هماهنگ شناسایی و جمع آوری دستگاه های استخراج رمزارز غیرمجاز از سوی شرکت توزیع برق استان سمنان بیان کرد: این برنامه به صورت یک اقدام فوری و بدون اطلاع قبلی، از سوی شرکت توانیر برنامه ریزی و نشانی‌هایی که از سوی مردم به توانیر اعلام شد در ساعت ۱۴ بیست و چهارم خرداد در سطح استان سمنان اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موسوی زاده اظهار داشت: ۱۵ دستگاه ماینر غیرمجاز در این رزمایش در شهرهای شاهرود، بسطام و دامغان کشف و با حضور نیروهای حراست و اتفاقات برق و عوامل انتظامی جمع آوری شد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان تصریح کرد: مردم استان برای همکاری در زمینه معرفی دستگاه های رمزارز غیرمجاز، می توانند مراتب را به شماره تلفن ۳۳۴۳۹۲۷۲ دفتر حراست این شرکت و بدون هیچگونه نگرانی با اطمینان به حفظ محرمانگی اطلاعات ارائه شده، مراتب را اطلاع رسانی کنند و از پاداش درنظر گرفته شده نیز بهره مند شوند.

۷۶.۱۹ درصد مشترکان استان سمنان مربوط به تعرفه خانگی، ۵.۹۹ درصد عمومی، ۱.۷۵ درصد کشاورزی ، ۱.۴۲ درصد صنعتی ، ۱۴درصد تجاری و بقیه هم مربوط به بخش ۰.۵۹ درصد روشنایی معابر است.

حدود ۴۰۰ هزار مشترک برق از خدمات شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان بهره‌مند هستند.

برچسب‌ها رمز ارز سمنان انرژی برق مزرعه بیت کوین برق ماینینگ شركت‌ توزيع نيروی برق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رمز ارز سمنان انرژی برق رمز ارز سمنان انرژی برق مزرعه بیت کوین برق ماینینگ شركت توزيع نيروی برق استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۶۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰۰۰ اصله درخت جایگزین ویلاهای غیرمجاز

دریافت 46 MB

به گزارش خبرنگار مهر، ۶۴ دستگاه ویلای غیرمجاز ساخته شده در اراضی جلگه‌ای جنگلی یک روستا در نوشهر اواخر سال قبل با ورود دستگاه قضائی تخریب شد و جای آن درخت کاشته شد.

این درختان اکنون جوانه زدند و در حال رشد هستند.

رئیس کل دادگستری مازندران روز چهارشنبه از عرصه درختکاری در اراضی جلگه‌ای جنگلی بازدید کرد..

کد خبر 6087933

دیگر خبرها

  • نصب سه هزار و ۲۰۰ دستگاه کنتور هوشمند روی چاه‌های آب
  • طرح طرد اتباع غیر مجاز در شهرستان ملارد
  • ۲۰۰۰ اصله درخت جایگزین ویلاهای غیرمجاز
  • ماینرهای قاچاق در نیکشهر کشف شد
  • ۳۲۰۰ کنتور هوشمند روی چاه‌های آب در کرمانشاه نصب‌ شد
  • کشف میلیاردی ماینرهای قاچاق در نیکشهر
  • کشف حدود ۶ هزار ماینر غیرمجاز در آذربایجان شرقی
  • پلمب یک مرکز غیرمجاز خدمات زیبایی در سمنان
  • بیت کوین به قیمت جدید رسید/ ۶۶ هزار و ۴۶۹.۳۲ دلار
  • کشف حدود ۶ هزار دستگاه ماینر غیرمجاز در آذربایجان شرقی