Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-29@19:57:46 GMT

واکسن زدن باعث انتقال کرونامی‌شود؟

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۴۶۷۶۰

واکسن زدن باعث انتقال کرونامی‌شود؟

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان گفت: افرادی که واکسن دریافت می‌کنند به هیچ عنوان ناقل بیماری نیستند. ناطقان: دکتر فاطمه نوروزیان افزود: بیست و پنجم خردادماه، ۵ نفر دیگر از بیماران مبتلا به کرونا در هرمزگان جان باختند و شمار کل جان باختگان این بیماری در استان به هزار و ۳۶۴نفر رسید.


سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با بیان اینکه ۱۹۶بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شدند که در ۲۴ ساعت گذشته ۳۰ درصد افزایش یافته است، اظهار کرد: در مجموع ۶۶۶نفر در بیمارستان‌های استان تحت مراقبتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه از مجموع بستری ها، ۱۰۱نفر در بخش مراقبت‌های ویژه (آی. سی. یو) بستری هستند و حال ۲۰نفر از آنها وخیم است، تصریح کرد: در واکسن کرونا ویروس زنده وجود ندارد، افرادی که واکسن دریافت می‌کنند به هیچ عنوان ناقل بیماری نیستند.

نوروزیان با اشاره به اینکه فرد دریافت کننده واکسن بعلت اینکه ناقل بیماری نیست، به قرنطینه شدن و زدن ماسک در منزل نیازی ندارد، خاطرنشان کرد: واکسن‌های کرونا باعث مثبت شدن آزمایش کرونا نمی‌شوند و آزمایش کرونا تنها با آلوده شدن فرد به این بیماری مثبت می‌شود.
منبع: خبر انلاین برچسب ها: واکسن ، ناطقان ، کرونا ، بیماری ، درمان

منبع: ناطقان

کلیدواژه: واکسن ناطقان کرونا بیماری درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۶۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دریافت هزار تراکنش حساب، با اینترنت‌بانک تجارت

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، بر اساس این امکان جدید که با هدف ارتقای کمی و کیفی سرویس صورت‌حساب مشتریان، پیاده‌سازی شده است، مشتریان ارزنده فرا و استفاده‌کنندگان از وب‌‌سرویس‌های گردش حساب تا 10 هزار تراکنش و عموم مشتریان بانک تجارت تا 1000 تراکنش خود را از طریق اینترنت بانک تجارت و با فرمت EXCEL، CSV، PDF دریافت و مشاهده خواهند کرد.

«سرویس صورت‌حساب متمرکز » از جمله امکاناتی است که «سامانه‌های بانکداری اینترنتی و فرا» در کنار مشاهده حساب‌ها و گردش حساب سفارشی، انتقال وجوه داخلی و بین بانکی (پایا و ساتنا)، انتقال وجوه به‌صورت گروهی از طریق بارگذاری فایل، دستور پرداخت دوره‌ای، پرداخت قبوض به‌صورت تکی و گروهی و ثبت صدور، تایید دریافت و انتقال چک‌های صیادی به مشتریان بانک تجارت ارائه می‌کند.

علاقمندان به استفاده از این خدمات می‌توانند برای اطلاع از سایر خدمات و جزئیات نحوه ثبت‌نام و استفاده از سامانه بانکداری اینترنتی بانک تجارت به آدرس www.tejaratbank.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ادغام واکسن پنوموکوک در برنامه ایمن سازی کودکان در استان خراسان جنوبی
  • دریافت هزار تراکنش حساب، با اینترنت‌بانک تجارت
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس برای برنامه ایمن‌سازی کشور
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد