Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری باتاکید بر تحول در اقتصاد دریا استان بوشهر گفت: ایران قوی با اقتصاد قوی شکل می‌گیرد و در این راستا اقتصاد دریا محور استان بوشهرفعال می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر‌، آیت‌الله سید‌ابراهیم رئیسی در گفت‌وگوی انتخاباتی با مردم استان بوشهر که از سیمای استانی پخش شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام جایگاه استان بوشهر در عرصه‌های مختلف را برشمرد و اظهار داشت: استان بوشهر با داشتن توانمندی بالا، سهم مهم و قابل توجهی در تولید، صادرات و تولید ناخالص ملی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نامزد انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه منطقه عسلویه و پارس جنوبی از جایگاه مهمی برخوردار است گفت: در عسلویه به سبب سرمایه‌گذاری عظیم، تمدن جدیدی شکل گرفته است.

کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه استان بوشهر نقش مهمی در عرصه مبارزه با استعمار و استکبار دارد افزود: استان بوشهر در ادوار مختلف تاریخی 4 بار با استعمار پیر انگلیس مبارزه کرد و منجر به شکست آنان شد و این مهم از افتخارات مردم استان بوشهر در تاریخ ثبت است.

آیت‌الله رئیسی، بوشهر را پایتخت انرژی دانست و تصریح کرد: استان بوشهر یکی از تولید کنندگان بزرگ خرما کشور است و سهم بزرگی در تولید محصولات کشاورزی دارد.

این کاندیدای رئیس جمهوری با اشاره به اینکه با این ظرفیت اقتصادی چرا استان بوشهر دارای جوانان بیکار است خاطر نشان کرد: با وجود این امکانات و ظرفیت‌ها و صنایع بزرگ گازی و پتروشیمی چرا باید استان بوشهر از بیکاری جوانان و وضعیت معیشتی رنج ببرد؟

وی ظرفیت‌های استان بوشهر مانند اقتصاد دریا را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: اگر به میزان استان بوشهر، برخی از کشورها با ساحل و دریا ارتباط داشتند با فعال کردن اقتصاد دریا بسیاری از مشکلات اشتغال، تولید، تولید ناخالص ملی، صادرات غیر نفتی حل می‌کردند.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری باتأکید بر فعال شدن اقتصاد دریا محور در استان بوشهر افزود: در کشور بیش از 3 هزار کیلومتر دریا وجود دارد و با مجموع جزایر به 5 هزار کیلومتر می‌رسد که فعال شدن اقتصاد دریا می‌تواند بسیاری از مشکلات از جمله بیکاری‌ها را حل کند و تولید آبزیان در کشور افزایش یابد.

آیت‌الله رئیسی، با بیان اینکه از کارهایی که در استان بوشهر باید آغاز شود اقتصاد دریا است افزود: فعال کردن اقتصاد دریا در استان بوشهر با توجه به ارتباط مردم این استان با دریا از برنامه‌های مهم است که ضمن حل مشکل بیکاری، تولید آبزیان افزایش یابد.

وی دسترسی مردم به درمان به‌روز و خدمات درمانی تخصصی را مورد تأکید قرار داد و بیان کرد: چرا استان بوشهر دسترسی به پزشک متخصص ندارد همانگونه که پزشک متخصص در تهران است در استان بوشهر و در دیگر شهرهای دور افتاده باید باشد.

این کاندیدای رئیس جمهوری با بیان اینکه توزیع پزشک متخصص در کشور باید عادلانه باشد گفت: در حوزه درمان، توزیع امکانات و تجهیزات و حتی توزیع پزشک متخصص باید عادلانه باشد.

رئیس ستاد انتخاباتی رئیسی در استان گیلان: حضور «رئیسی» در عرصه انتخابات وحدت‌آفرین شدحمایت 517 نماینده ادوار مجلس از «رئیسی»قول رئیسی به مالباختگان بورس: تزریق‌ 200 میلیون دلاری‌ به بازار سرمایه را پیگیری می‌‌کنم

کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه در حوزه شیلات و کشاورزی در استان باید کار شود خاطر نشان کرد: زنجیره ارزش افزوده در بخش کشاورزی و شیلات باید ایجاد تا معیشت مردم تأمین شود.

آیت‌الله رئیسی با بیان اینکه استان بوشهر جایگاه مهمی در بخش ترانزیت دریایی دارد تصریح کرد: نقش ترانزیت استان بوشهر با کشورهای خلیج‌فارس و آسیای مرکزی می‌تواند تحولی اساسی در اقتصاد و تجارت مردم استان ایجاد و معیشت را دگرگون کند.

وی اقدامات دریا محور و دریاپایه را مزیت‌های استان بوشهر دانست و بیان کرد: عسلویه و منطقه پارس جنوبی با تولید ثروت جایگاه مهمی در کشور دارد و لازم است از کارگران و مهندسان عسلویه به سبب اینکه در گرما تولید ثروت و قدرت اقتصادی می‌کنند تقدیر شود.

این کاندیدای رئیس جمهوری با اشاره به اینکه ایران قوی بدون اقتصاد قوی شکل نمی‌گیرد تصریح کرد: استان بوشهر یک استان مولد و تولید کننده است و جایگاه مهمی در کشور دارد.

آیت‌الله رئیسی به قاچاق سازمان یافته کالا پرداخت و خاطر نشان کرد: با کالای قاچاق سازمان یافته باید برخورد شود و کسانی که قاچاق سازمان یافته می‌کنند، بوشهری نیستند و ته‌لنجی ربطی به قاچاق ندارد.

وی باتأکید بر اینکه قاچاق سازمان یافته سبب اختلال در تولید می‌شود افزود: ته‌لنجی باید ساماندهی شود و مشکلی با آن نداریم ولی در مبارزه با قاچاق کالای سازمان یافته مصمم هستیم.

کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با دعوت از مردم برای مشارکت حداکثرى در انتخابات 28 خرداد اضافه کرد: اگر کسانی به سبب سرخوردگی قصد ندارند در انتخابات شرکت کنند، بنده خواهش می‌کنم برای تأثیرگذاری در سرنوشت خود مشارکت کنند و سعی می‌کنم اگر رأی مردم را بگیرم حتما تلاش شبانه‌روزی و گره‌گشایی از مشکلات مورد توجه ویژه قرار دارد.

انتهای پیام/190/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری قاچاق سازمان یافته استان بوشهر استان بوشهر آیت الله رئیسی اقتصاد دریا جایگاه مهمی پزشک متخصص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۷۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسیدگی قضایی به مشکلات ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، علی دهقانی بیان کرد: نام سال با تدبیر رهبر معظم انقلاب به نام جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده است و همه باید با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و امکانات برای تحقق این شعار و راهبرد مهم تلاش کنیم.

وی با اشاره به اهمیت تولید و نقش آن در رونق اشتغال در خوزستان اظهار کرد: حمایت از تولید همواره مورد تأکید مقام معظم رهبری و از سیاست‌های کلان قوه قضائیه است، لذا بر همین مبنا، دادگستری استان همچون سنوات گذشته با عزم جدی برای حمایت قضائی از تولید در فرایند‌های قانونی ورود پیدا خواهد کرد.

وی بیان کرد: ارتباط و تعامل بین ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و ستاد تسهیل و رفع موانع تولید باید همچنان اولویت کار مسؤولان خوزستان در سال جاری قرار گرفته به نحوی که شاهد رفع موانع تولید و گسترش تولید در واحد‌های تولیدی استان باشیم.

دهقانی با بیان اینکه خوزستان ظرفیت بالایی در زمینه تولید و اشتغال دارد و نباید اجازه داد مشکلات مانع شکوفایی اقتصادی در این استان شود، نشان کرد: انتظار ما این است که دستگاه‌های اجرایی در راستای تحقق شعار سال از تمام ظرفیت خود برای حمایت از تولید استفاده کنند.

وی گفت: در سال گذشته در راستای تحقق شعار سال ۱۴۰۲ مهار تورم، رشد تولید، با ورود به موقع دادگستری و حمایت‌های قضائی ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در رسیدگی به مشکلات حقوقی ۲۶۲ واحد تولیدی استان، ۲۶ هزار و ۳۴۲ نفر کارگر خوزستانی به کار بازگشتند و یا از اخراج آنها جلوگیری شد.

دیگر خبرها

  • رفع موانع تولید در مسیر تحقق شعار سال با نگاه مسأله محور
  • نقش حیاتی تولید در گره گشایی مشکلات جامعه
  • علم الهدی : برای حل مشکلات معیشتی کارگران نمی‌توانیم تنها به دنبال افزایش دستمزد باشیم
  • زمینه بهبود وضعیت معیشتی‌ کارگران فراهم شود
  • دریا باید محور توسعه و برنامه ریزی استان بوشهر قرار گیرد
  • خانه‌های مولد در سواحل کشور طراحی شده است
  • شوراها در گره‌گشایی از مردم پیشتاز باشند
  • تهدیدهای فرهنگی دشمن به فرصت تبدیل شود
  • رسیدگی قضایی به مشکلات ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان
  • علمداران اجتماعی به‌دنبال گره گشایی مشکلات اجتماعی توسط مردم است