Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@02:40:23 GMT

توزیع ۲۵ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان البرز

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۴۷۱۹۷

توزیع ۲۵ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان البرز

مهران طیران در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره رزمایش کمک مؤمنانه اظهار کرد: به مناسبت دهه مبارک کرامت مجموعه سپاه و قرارگاه مواسات استان سیزدهمین مرحله رزمایش کمک‌های مؤمنانه را در مصلای کرج برگزار کرد و این امر در حوزه‌های مختلف اجرا خواهد شد.

وی بیان کرد: بر اساس هدف‌گذاری انجام شده حدود ۲۵ هزار بسته معیشتی تا انتهای دهه مبارک بین نیازمندان استان البرز توزیع خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول بسیج سازندگی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با اشاره به دیگر اقدامات این سازمان با محوریت محرومیت‌زدایی، تصریح کرد: برای احداث مسکن محرومین تفاهم‌نامه‌ای با کمیته امداد امام خمینی (ره) منعقد خواهد شد که با بنیاد مسکن، ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و بنیاد مستضعفان یک نهضت ساخت خانه محرومین روستایی را رقم خواهیم زد.

وی با بیان اینکه در مرحله اول ۴۰ مسکن محروم توسط نهادهای یاد شده احداث خواهد شد، خاطرنشان کرد: در مرحله دوم تا ۳۰۰ خانه محروم امسال و سال آتی احداث و تحویل ولی نعمتان انقلاب می‌شود.

طیران گفت: توزیع اقلام معیشتی، آزادی زندانیان، کلنگ‌زنی مسکن محرومین و در مباحث آموزشی و توانمندسازی افراد تا پایان دهه مبارک انجام می‌شود.

وی متذکر شد: انتظار می‌رود، تمام موارد یادشده تا پایان در دهه کرامت و سال جاری در راستای دستگیری به نیازمندان استمرار داشته باشد.

کد خبر 5236131

منبع: مهر

کلیدواژه: کمک مومنانه رئیس بسیج سازندگی البرز انتخابات 1400 ویروس کرونا مشارکت مردم در انتخابات سیدابراهیم رئیسی کرمانشاه بوشهر گرگان عکس استانها اردبیل خطبه های نماز جمعه آمار کرونا سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری انتخابات ریاست جمهوری سعید جلیلی خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۷۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرک صنفی در رزن احداث می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، علی اصغر غفاری آثار ظهر چهارشنبه در دیدار صمیمی با اصناف و بازاریان شهرستان اظهار کرد: احداث این شهرک صنفی کارگاهی یکی از برنامه‌های پیش رو شهرداری در سال جاری است که با اتمام تهیه نقشه تفکیکی طرح، اقدامات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

وی افزود: با احداث این شهرک صنفی کارگاهی آن دسته از واحدهای صنفی که جنبه تولیدی دارند و نمی‌توانند در محیط‌های شهری به‌راحتی فعالیت کنند، و وجود آن‌ها به فضای شهر آسیب می‌رساند، به شهرک صنفی مورد نظر منتقل خواهند شد.

غفاری آثار با بیان اینکه به طور قطع احداث این شهرک صنفی زمینه مناسبی برای فعالیت اصناف مختلف در حوزه تولید در شهرستان رزن فراهم خواهد کرد در این امر مشارکت اصناف و واحدهای صنفی از نقش مؤثری برخوردار است، گفت: بر اساس استعلام‌های انجام شده بسیاری از تولیدکنندگان شهرستان آماده همکاری برای در اختیار گرفتن زمین‌های کوچک مقیاس در این شهرک هستند.

فرماندار رزن در ادامه احداث پارکینگ عمومی در این شهر را یکی از نیازهای ضروری و از مهم‌ترین مطالبات مردم رزن بویژه قشر اصناف دانست و تصریح کرد: راه و شهرسازی و نیز شهرداری رزن این امر مهم را با جدیت پیگیر هستند ضمن اینکه مشارکت مردم نیز برای تحقق این مطالبه مردمی از نقش مؤثری برخوردار خواهد بود.

وی با اشاره به برخی از کالاهای اساسی تنظیم بازار در حال توزیع در سطح شهرستان خاطر نشان کرد: در توزیع این کالاهای اساسی تنظیم بازاری همواره سعی بر آن شده روستاهای محروم سطح شهرستان در اولویت باشند.

کد خبر 6094532

دیگر خبرها

  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در میان فقرا و نیازمندان کردستانی
  • ۱.۶ میلیارد ریال بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد
  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در بین فقرا و نیازمندان کردستانی
  • شهرک صنفی در رزن احداث می‌شود
  • تحویل ۲۵ واحد مسکن به نیازمندان توسط سپاه اردبیل
  • توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم» رودسر
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • جاده چالوس بسته است
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان فارس