Web Analytics Made Easy - Statcounter

سه ضنفر از عاملان تیراندازی در مراسم فاتحه خوانی در شهرستان گتوند و یک متهم در همین رابطه در شهرستان بهبهان شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان گتوند بیان کرد:در پی وقوع یک فقره تیراندازی در مراسم فاتحه خوانی در یکی از مناطق شهرستان گتوند، موضوع در دستور کار ماموران پلیس این فرماندهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ فتح اله پارسایی افزود: ماموران پلیس با انجام کار اطلاعات سه نفر از عاملان اصلی تیراندازی را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی دستگیر کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۲ قبضه سلاح کلانشینکف، سه تیغه خشاب و ۴۰ تیر جنگی کشف شد. متهمان پس از تکمیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی داده شدند.

دستگیری عامل تیراندازی در بهبهان

فرمانده انتظامی شهرستان بهبهان گفت: در پی وقوع یک فقره تیراندازی منجر به مصدومیت ۲ نفر در یکی از مناطق این شهرستان، شناسایی و دستگیری عامل آن در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

سرهنگ محمد عزیزی افزود: ماموران کلانتری ۱۲ این فرماندهی پس از انجام اقدامات اطلاعاتی هویت و مخفیگاه فرد تیرانداز را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهم سلاح به کار رفته در تیراندازی کشف شد، گفت: متهم ضمن اعتراف به جرم انتسابی، انگیزه خود را اختلافات و درگیری قبلی بیان کرد.

فرمانده انتظامی بهبهان گفت: متهم پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی داده شد.پلیس

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۷۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی در هویزه

فرمانده انتظامی هویزه گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره درگیری در شرکت‌های نفتی و اخلال در نظم و امنیت شرکت، بلافاصله گشت پاسگاه انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام و ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، علی تقدسی اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره درگیری در شرکت‌های نفتی و اخلال در نظم و امنیت شرکت بلافاصله گشت پاسگاه انتظامی جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از هماهنگی با مرجع قضائی و انجام اقدامات پلیسی با حضور چند اکیپ از شهرستان تعداد ۲۲ نفر از عاملان اصلی درگیری و تیراندازی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی هویزه ادامه داد: مأموران پلیس در بازرسی از محل درگیری یک قبضه سلاح کلت کمری و دو تیغه خشاب به کار رفته را در صحنه تیراندازی کشف کردند.

تقدسی تصریح کرد: یکی از برنامه‌های اصلی پلیس در سال جاری برخورد قاطع با مخلان نظم و امنیت عمومی شهروندان است.

کد خبر 748832

دیگر خبرها

  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی بعد از ۷ سال ‌در شیروان
  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • دستگیری عامل تیراندازی در خفر
  • کشف عتیقه جات چند هزار ساله در چالوس
  • عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد
  • دستگیری ۲۲ نفر از عوامل درگیری و تیراندازی در هویزه
  • دستگیری ۲۲ نفر از عوامل درگیری و تیراندازی در هویزه خوزستان
  • دستگیری ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی در هویزه
  • بازداشت عامل تیراندازی در گتوند
  • دستگیری عامل تیراندازی در گتوند