Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی‌اکبر الماسی نوکیانی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا گفت: در راستای اجرای طرح ترویج آموزش و ارتقای مهارت تولید کنندگان و بهره برداران بخش کشاورزی شهرستان ساوجبلاغ برای بیش از یک هزار و ۱۳۰ بهره بردار، از نیمه دوم  اردیبشهت ماه لغایت نیمه  اول خرداد ماه جاری، ۱۶ دوره آموزشی -مهارتی آنلاین برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی  میزان شرکت بهره برداران در  این دوره های آموزشی را  ۲ هزارو ۵۲۰ نفر در روز اعلام کرد.

 الماسی نوکیانی اظهار داشت: با توجه به اینکه شهرستان ساوجبلاغ در زمینه پرورش زنبور عسل و تولید فرآورده های آن و همچنین سطح کشت و تولید گل محمدی، در سطح استان دارای رتبه نخست می‌باشد، از مجموع آموزش‌های صورت گرفته، ۲ دوره ویژه با بالاترین تعداد افراد شرکت کننده به این مباحث تعلق گرفته است.

وی همچنین افزود: از مجموع آموزش‌های مهارت کشاورزی برگزار شده در سطح استان البرز، طی سه ماهه نخست سال جاری، شهرستان ساوجبلاغ با حدود ۸۰ درصد آموزش های مهارتی در زمینه‌های مختلف کشاورزی و دامپروی از جمله مدیریت باغات، زراعت، دام سبک و سنگین، گیاهان دارویی، محصولات گلخانه ای، ‏بیماریهای دام و طیور، زنبورعسل، قارچ خوراکی و غیره، رتبه نخست را در بین شهرستانهای استان  به خود اختصاص داده است.

برچسب‌ها ساوجبلاغ جهش تولید کشاورزی آموزش آنلاین آموزش پروندهٔ خبری ۱۴۰۰؛ سال تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ساوجبلاغ جهش تولید کشاورزی ساوجبلاغ جهش تولید کشاورزی آموزش آنلاین آموزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۷۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلوگیری از تغییر کاربری ۵۹ هکتار از اراضی کشاورزی ساوجبلاغ

به گزارش خبرگزاری مهر، حمید غلامی با اشاره به اینکه با ورود به موقع از تغییر کاربری ۵۹ هکتار در حوزه قضائی ساوجبلاغ پیشگیری شده است، گفت: در پی گزارش جهاد کشاورزی شهرستان در خصوص اقدام به ساخت و ساز غیرمجاز در چندار و روستاهای «ولیان» و «شنده»، اقدامات قانونی برای مقابله با قصد تغییر کاربری غیرمجاز سوداگردان آغاز شد.

دادستان عمومی و انقلاب ساوجبلاغ وسعت و ارزش اراضی کشاورزی که از تغییر کاربری آن پیشگیری شد را ۵۹ هکتار معادل ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: در این عملیات در مورد ۶۸ قطعه شامل دیوارکشی به تعداد ۶۸ مورد، بناهای غیر مجاز ویلایی در حال ساخت به تعداد سه مورد، دپوی مصالح ساختمانی ۱۶ مورد و استخر دو مورد، قانون به اجرا درآمد.

کد خبر 6089976

دیگر خبرها

  • جلوگیری از تغییر کاربری ۵۹ هکتار از اراضی کشاورزی ساوجبلاغ
  • پیشگیری از تغییر کاربری ۵۹ هکتار اراضی کشاورزی ساوجبلاغ
  • کشت غیراصولی پسته خسارت جبران‌ناپذیری به بهره‌برداران وارد کرده است
  • شرکت ۱۵ هزار دانش‌آموز ایلامی در مرحله نخست آزمون سراسری
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ  
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی شهرستان چهار باغ  
  • توزیع انواع بذور اصلاح و گواهی شده برنج بین کشاورزان شهرستان بابل
  • خراسان رضوی در تولید نان کامل در کشور پیشرو است
  • ۱۵ هزار دانش آموز ایلامی در مرحله‌ اول آزمون سراسری شرکت کردند