Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمد همتیان روز چهارشنبه در نشست کارشناسی شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان سمنان با محوریت بررسی خسارات ناشی از برق واحدهای تولیدی در سالن جلسات اتاق بازرگانی افزود: بررسی‌های صورت گرفته بیانگر وضعیت بسیار بحرانی قطع برق واحدهای تولیدی استان سمنان است. 

وی تاکید کرد: مواردی مانند کاهش ساعت کاری، عدم تأمین سوخت جایگزین، ازبین‌رفتن مواد آلی شرکت‌های دارویی، ازبین‌رفتن مواد اولیه داخل ماشین‌آلات، مستعمل شدن کوره‌های حرارتی، زیان بسیار زیاد تجهیزات اتوماسیون،از آسیب‌های وارده به واحدهای صنعتی ناشی از قطع برق است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان هم گفت: طی اطلاع واحدهای صنعتی در زمان قطع برق هزینه بسیاری گزافی به واحدهای تولیدی وارد می‌شود و سؤال تولیدکنندگان این است چه کسی خسارت‌های آسیب‌دیده را جبران خواهد کرد. 

فرامرز محبوبی اضافه کرد: قرار بر این بود از ۱۵ خرداد قطعی‌های برق کاهش یابد اما این روند ادامه دارد. 

جعفری نماینده شرکت فروسیلیس هم در این نشست گفت: واحدهای صنعتی همکاری‌های مستمری با شرکت توزیع و برق منطقه‌ای دارند ولی نظام تشویقی که متولی ارائه می‌دهد فاقد ضمانت اجرایی مناسب است 

وی افزود: فقدان حمایت از صنعت در سالی که به نام تولید، مانع‌زدایی‌ها و پشتیبانی‌ها نام‌گرفته نماد تیشه زدن به ریشه تولید است. 

نماینده شرکت فروسیلیس خاطرنشان کرد: کاهش توان برقی مصرفی باعث شده برقی که در کارخانه مصرف نکرده‌ایم باید به شرکت توانیر پرداخت مالی داشته باشیم. 

وی بیان کرد: اگر تولید توان محدود است، مجوز تأسیس شرکت‌های جدید صادر نشود. 

نماینده شرکت توزیع برق استان سمنان نیز در این نشست گفت: این شرکت وظیفه توزیع برق را دارد اما چون توسعه ساخت نیروگاه صورت نپذیرفته است با کاهش انرژی برق روبرو شده‌ایم. 

قدس گفت: از طرفی روزانه ۱۵ تا ۲۰ درصد مصرف برق افزایش یافته است که این افزایش در همه بخش‌ها مشاهده می‌شود. 

وی ادامه داد: سعی و اهتمام شرکت توزیع برق استان سمنان این است که مساعدت‌های لازم را با صنایع داشته باشد. 

قدس افزود: بخشی از مصرف برق مربوط به ماینرها است، عوامل دیگر مانند افزایش گرما، خشکسالی و استفاده مصرف‌کنندگان از محصولات جدید سرمایشی باعث افت توان برق شده است. 

نماینده شرکت توزیع برق استان سمنان تاکید کرد: تولید با برنامه‌ریزی مدیریت می‌شود، می‌دانیم قطع برق باعث اختلال در تولید می‌شود و از کمک و مساعدت صنایع قدردان هستیم. 

وی از مشترکین درخواست کرد مدیریت مصرف را در اولویت قرار بدهند. 

در ادامه این نشست خسارات واحدهای تولیدی ناشی از قطع برق و پوشش خسارات بیمه مورد بررسی قرار گرفت. 

برچسب‌ها سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها سمنان وزارت صنعت معدن و تجارت انرژی برق تولید داخلی قطع برق خسارت مالی شركت‌ توزيع نيروی برق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سال تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها سمنان وزارت صنعت معدن و تجارت سال تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها سمنان وزارت صنعت معدن و تجارت انرژی برق تولید داخلی قطع برق خسارت مالی شركت توزيع نيروی برق واحدهای تولیدی نماینده شرکت استان سمنان شرکت توزیع توزیع برق قطع برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۸۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استان سمنان معتاد متجاهر ندارد

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمدرضا هاشمی ظهر یکشنبه در جلسه تکریم و معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان به میزبانی استانداری بیان کرد: با تلاش و کوشش صورت گرفته در حوزه معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و زیرمجموعه این معاونت و همراهی با سایر دستگاه‌های اجرایی ذیربط، در سایه همدلی، صمیمیت، وحدت و انسجام، موفقیت‌های بسیاری به دست آمد.

وی افزود: دستیابی به رشد اقتصادی مثبت، احیا واحدهای راکد، کاهش تورم، ایجاد فرصت شغلی برای بیش از چهار هزار و ۵۰۰ نفر از محل احیا واحدهای راکد و سایر موارد از جمله دستاوردهای به دست آمده در استان سمنان در دولت سیزدهم تاکنون است.

استاندار سمنان با بیان اینکه در ۱۱ اسفند ماه سال ۱۴۰۲، با اقدامات صورت گرفته و تمهیدات اندیشیده شده توسط ستاد انتخابات استان، انتخابات به بهترین شکل ممکن به انجام رسید، تاکید کرد: استان سمنان بواسطه تدین و دینداری در زمره استان‌های موفق در طرح عفاف و حجاب و رعایت مردم در این حوزه است.

هاشمی با بیان اینکه با اجرای موفق طرح جمع آوری و ساماندهی معتادان متجاهر در سطح استان، امروز معتاد متجاهر در استان وجود نداشته و زمینه بازگشت به خانواده و اشتغال برخی از این افراد نیز فراهم شد، گفت: درصد باسوادی در استان سمنان از سطح میانگین کشوری بالاتر بوده و این استان به عنوان یک استان دانشگاهی شناخته می‌شود.

به گزارش مهر، در این مراسم فرج الله شوشتری به عنوان معاون استاندار سمنان منصوب و از خدمات احمد ریواده قدردانی شد.

کد خبر 6091120

دیگر خبرها

  • رفع موانع صادرات واحدهای تولیدی در استان تهران پیگیری شود
  • قطعی آب مکرر در شهرک والفجر رباط کریم
  • زنگ آغاز پویش ملی دوشنبه‌های ورزش و کار در استان مرکزی نواخته شد
  • قاچاق کالا عملاً روند تولید را مختل می‌سازد
  • استان سمنان معتاد متجاهر ندارد
  • بهسازی معابر شهرک‌های صنعتی اردبیل با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال
  • آیرودینامیکی ترین خودروی تولیدی جهان معرفی شد
  • احیای واحدهای تولیدی راکد در دستور کار دولت است
  • رشد اعتبارات سفر دولت در استان سمنان/ واحدهای تولیدی جان گرفتند
  • جهش تولید با ورود شرکت‌های دانش‌بنیان ‌محقق می‌شود