Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@19:41:37 GMT

پیش‌بینی وزش بادهای نسبتاً شدید جنوبی در استان قزوین

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۴۸۶۵۵

پیش‌بینی وزش بادهای نسبتاً شدید جنوبی در استان قزوین

ایسنا/قزوین کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان قزوین با اعلام اینکه بر اساس آخرین نقشه‌های پیش‌یابی تا پایان هفته وضعیت جوی پایدار است، گفت: برای فردا پنج‌شنبه ۲۷ خرداد وزش بادهای نسبتاً شدید جنوبی را خواهیم داشت که در شهرهای بوئین‌زهرا، تاکستان و کوهین نمود بیشتری دارد.

مریم بهروزی در گفت‌وگو با ایسنا با اعلام اینکه بر اساس آخرین نقشه‌های پیش‌یابی تا پایان هفته وضعیت جوی پایدار است، اظهار کرد: به لحاظ دمایی تا فردا پنج‌شنبه ۲۷ خرداد روند افزایش نسبی دما را داریم که از این افزایش از روز سه‌شنبه ۲۵ خرداد آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برای فردا پنج‌شنبه ۲۷ خرداد وزش بادهای نسبتاً شدید جنوبی را خواهیم داشت که در شهرهای بوئین‌زهرا، تاکستان و کوهین نمود بیشتری دارد؛ همچنین برای روز جمعه کاهش نسبی را خواهیم داشت.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان قزوین اعلام کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته آوج با ۱۳ و رازمیان با ۳۹ درجه سلسیوس به ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین شهرهای استان بودند، دمای شهر قزوین نیز بین ۱۶ و ۳۷ درجه سلسیوس در نوسان بوده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی هواشناسي وزش باد قزوين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۸۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو برابر شدن بودجه شهرداری شهرکرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مصطفی حیدری افزود: ۱۱ طرح جامع در شهرکرد آغاز شده که مهمترین آن طرح کمربندی جنوبی است.
شهردار شهرکرد هم در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان گفت: عملیات اجرایی کمربندی جنوبی شهرستان شهرکرد آغاز شده که مرحله نخست ان خرداد به بهربرداری می‌رسد.
واحدیان افزود: کل طرح تا پایان امسال به بهره برداری می‌رسد.
کمربندی ۱۵ خرداد، کاهش بار ترافیکی در نقاط مختلف شهرستان شهرکرد از جمله تقاطع طالقانی کاشانی و کمربند غربی هم از طرح‌هایی است که امسال برای عملیاتی شدن آن برنامه ریزی شده است.

دیگر خبرها

  • دقیقی: شهرداری قزوین از پرسپولیس حمایت می‌کند از شمس‌آذر نه!
  • دو برابر شدن بودجه شهرداری شهرکرد
  • شروع باران شدید از فردا در ۷ استان
  • اطمینان توخل: نمی‌دانم چطوری اما گنابری به رئال مادرید گل خواهد زد!
  • وزش باد نسبتا شدید فردا و پس فردا در قم
  • احتمال رگبار تگرگ و وزش باد نسبتا شدید در لرستان
  • شرایط ناپایدار برای مناطق غربی و جنوبی لرستان
  • چهارمحال و بختیاری از سه‌شنبه تحث تاثیر سامانه بارشی است
  • پیش‌بینی جوی نسبتاً پایدار و آرام برای کرمان در هفته جاری
  • هشدار بارش شدید در ۵ استان/ رگبار و رعد و برق در مرکز و شرق کشور