Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@14:54:46 GMT

۱۰هزار و ۹۲ نفر در طرح مسکن ملی دزفول ثبت نام کردند

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۴۸۶۸۷

۱۰هزار و ۹۲ نفر در طرح مسکن ملی دزفول ثبت نام کردند

ناصر ایزدی‌فر روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: نخستین واریزی طرح مسکن ملی ۴۰۰ میلیون ریال است که از متقاضیان ثبت نام شده یکهزار و ۳۷۴ نفر نخستین واریزی را پرداخت کردند و متقاضی موثر محسوب می‌شوند.
وی با بیان اینکه مسکن ۷۶۴ نفر از متقاضیان موثر در مهرشهر و ۶۱۰ نفر در زیباشهر است، ادامه داد: طرح مسکن ملی مهرشهر دزفول شامل پنج سایت و ۴۱ بلوک ۱۸ واحدی است که آماده سازی و زیرسازی ۲۹۶ واحد آن انجام شده و پروانه ساخت آنها صادر شده و پیمانکار شروع به کار کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس بنیاد مسکن شهرستان دزفول گفت: فاز نخست طرح مسکن ملی زیباشهر نیز در قالب ۹۳ بلوک چهار واحدی است که تاکنون حدود ۲۰۰ نفر از متقاضیان انصراف داده‌اند.
وی افزود: وام یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی مسکن به این واحدها اختصاص می‌یابد و مابقی آن در طول ۲ سال ساخت اخذ خواهد شد.
ایزدی‌فر با بیان اینکه متقاضی مسکن ملی تا زمان تکمیل واحد، علاوه بر وام مسکن باید بین ۲ میلیارد و ۵۰۰ تا سه میلیارد ریال آورده پرداخت کند، اظهارداشت: طرح مسکن ملی در شهرهای تابعه  دزفول نیز در حال اجرا است.
وی افزود: طرح مسکن ملی در سالند در قالب ۷۱ بلوک ۲ واحدی اجرا می‌شود که تاکنون پروانه ساخت برای ۱۴۲ نفر صادر شده است. 
رئیس بنیاد مسکن دزفول با بیان اینکه از طرح مسکن ملی در شهر امام استقبال نشد، گفت: مشکل تفکیک زمین برای اجرای طرح در میانرود به تازگی برطرف شده و زمین برای اجرای طرح در صفی‌آباد نیز در نظر گرفته شده است.

معاون عمرانی فرمانداری ویژه دزفول نیز در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: طرح اقدام ملی مسکن در دزفول با پیگیری‌های فرماندار و نماینده آغاز شد و متقاضیان از طریق سایت 
tem.mrud.ir ثبت نام خود را انجام دادند.

امیر احسانیان از شهروندان درخواست کرد درصورت تمایل  در مهلت باقیمانده برای ثبت نام اقدام کنند.

شهرستان دزفول با چهار بخش مرکزی، چغامیش، سردشت و شهیون حدود ۵۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

برچسب‌ها توسعه توسعه ایران دزفول خوزستان محرومیت مسکن مسکن ملی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: توسعه توسعه ایران دزفول توسعه توسعه ایران دزفول خوزستان محرومیت مسکن مسکن ملی طرح مسکن ملی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۸۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز برداشت چغندرقند از مزارع دزفول

به گزارش خبرنگار مهر، بهروز قمرزاده عصر امروز چهارشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: برداشت محصول چغندرقند از سطح پنج هزار و ۱۸۵ هکتار از مزارع کشاورزی شهرستان دزفول آغاز شده است.

مدیر جهاد کشاورزی دزفول اظهار کرد: همچنین تعداد ۲۹ ماشین‌آلات کار برداشت چغندرقند را در شهرستان دزفول انجام می‌دهند.

وی عنوان کرد: پیش بینی شده حدود ۳۵۰ هزار تن محصول چغندرقند از مزارع شهرستان دزفول برداشت و به ۱۲ کارخانه قند از جمله کارخانه قند بنیاد اصفهان، نقش جهان اصفهان، همدان، قزوین، مرودشت، چهارمحال، اهواز، شوش، اسلام آباد، کوار، فسا و اقلید منتقل ‏شود.

مدیر جهاد کشاورزی دزفول اظهار کرد: کشت چغندرقند در شهرستان دزفول همه ساله به صورت پاییزه کشت می‌شود.

کد خبر 6088141

دیگر خبرها

  • تجمع حمایت از طرح نور فراجا در دزفول
  • استفاده از ظروف چدنی برای این افراد مشکل‌ساز می‌شود
  • آبرسانی به واحدهای تولیدی سردشت دزفول+فیلم
  • بازدید استاندار خوزستان از هلدینگ کشاورزی در دزفول
  • آغاز برداشت چغندرقند از مزارع دزفول
  • برداشت چغندر قند در دزفول
  • معارفه امام جمعه جدید شهر میانرود دزفول
  • مراسم معارفه امام جمعه بخش سردشت دزفول
  • آموزش مهارت‌های دیجیتال به ۱۰هزار دانش‌آموز سنندجی
  • نمایی زیبا از چال کندی دزفول (فیلم)