Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-01@02:44:30 GMT

با مشارکت حداکثری مردم از پیج های سخت عبور می کنیم

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۴۹۰۶۹

با مشارکت حداکثری مردم از پیج های سخت عبور می کنیم

حجت الاسلام کریمی تبار با بیان اینکه سربازی ولایت و خادمی مردم افتخاری بزرگ است، گفت: با حضور پرشور و مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق های و انتخاب اصلح از پیچ های سخت عبور خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، صبح امروز چهار شنبه( ۲۶ خرداد) برای دیدار با مردم شهرستان چرداول، بزرگان و معتمدین، جوانان و شرکت در جلسه شورای اداری و دیدار با خانواده های شهدا به شهرستان چرداول سفر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حجت الاسلام «الله نور کریمی تبار» در بدو ورود بر مزار شهدای گمنام این شهرستان حاضر و  با نثار گل و قرائت فاتحه به مقام شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ادای احترام کرد.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در دیدار با مردم شهرستان چرداول، با تبریک دهه کرامت، اظهار کرد: مقام معظم رهبری به وضعیت فقر، تورم در کشور آگاه است و با ابراز امیدواری آینده خوبی را برای ملت پیش بینی می کند.

 

وی افزود: مشکلات و سختی های بسیاری در کشور وجود دارد اما نباید فراموش شود نظام جمهوری امروز در منطقه و جهان در وضعیتی قرار دارد که دشمن مقابله با نیروهای مسلح و رزمندگان ایران را ندارد و ما باید برای این نعمت خداوند متعال را شکرگذار باشیم.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه گفت: دشمن تمام ابزارهای شیطانی خود را جهت ناامید کردن ملت به کار گرفته است، اما  مردم نباید میدان  را خالی و زمینه سو استفاده دشمنان را فراهم کنند و با حضور باشکوه در انتخابات به منویات رهبری لبیک گفته و با مشارکت حداکثری امنیت کشور را تامین کنند.

حجت الاسلام کریمی تبار یادآور شد: نخبه های اتاق فکر آمریکا و موساد نظریه دادنند که تا سال ۲٠۲۵  اگر نظام حمهوری اسلامی زمین گیر نشد به هیچ عنوان قدرت کنترل ایران را ندارند، بنابراین مردم باید با شرکت در انتخابات این توطئه ها را مانند گذشته خنثی کنند‌.

 

امام جمعه ایلام خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب به نامزدهای انتخاباتی توصیه کرد با روحیه جهادی به دنبال حل مشکلات مردم باشند و داشتن برنامه و تیم کاری مجرب به دنبال حل مشکلات مردم باشند تا این وضعیت سخت کنونی نیز  به آسانی پشت سر گذاشته شود.

 

وی با دعوت از اقشار مختلف مردم برای مشارکت و حضور گسترده در پای صندوق های رای در ۲۸ خرداد سال جاری، گفت: دشمن با تمام توان خود در تلاش است که مردم پای صندوق های رای حاضر نشوند اما ملت ایران اسلامی با لبیک به ندای رهبری، بار دیگر توطئه های دشمنان را خنثی خواهند کرد.

 

امام جمعه ایلام با بیان اینکه افتخار بنده این است که سرباز ولایت و خادم مردم هستم، ابراز کرد: در سفر به شهرستان های مختلف استان و در دیدار با اقشار مختلف مردم، مسائل و مشکلات مردم را جویا و به عنوان زبان گویای آنان با رایزنی با مسئولان پیگیری و دنبال می شود.

پایان پیام/92

منبع: شبستان

کلیدواژه: پیچ های سخت مشارکت حداکثری امام جمعه انقلاب اسلامی امام جمعه ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۹۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»

دریافت 28 MB

تصویربردار: حسین نوری

کد خبر 6093468

دیگر خبرها

  • تجلیل امام جمعه شهرستان تکاب از معلمین پر تلاش مدرسه رضوان شهرستان تکاب
  • دشمنان نظام و ملت ایران مرعوب تربیت یافتگان مکتب شهدا هستند
  • تجلیل از ۲۲ خانواده شهید فرهنگی ایلام در «سه شنبه های شهدایی»
  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»
  • مشارکت ارتش در اجرای طرح مردم یاری در مناطق مرزی و محروم کرمانشاه
  • امام جمعه فردیس خواستار ارتقای سرانه‌های ورزشی شد
  • ظهور تحول در دانشگاه های جهان را باید نتیجه خون‌های ریخته شده در غزه دانست
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • راز عبور شورای شهر قشم از محدودیت منابع
  • روستاها آغازگر جهش تولید با مشارکت مردم هستند