Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، سردار دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی استان ایلام در گزارش ویژه خبری صدا و سیمای مرکز ایلام گفت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی با هیچ نیرنگ و دروغی نمی‌توانند مردم را از صحنه خارج کنند و ملت بصیر ایران با هدایت و رهبری امام خامنه‌ای (مدظله العالی) فریب نقشه‌های آنان را نخواهند خورد و با حضور پرشکوه خود اقتدار حکومت علوی را به رخ جهانیان خواهند کشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: انتخابات یکی از دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی است تا مردم در سرنوشت خود و کشور به صورت مستقیم نقش آفرینی کنند.

فرمانده انتظامی استان ایلام یادآور شد: حضور گسترده مردم در انتخابات موجب افزایش عزت عمومی کشور، تثبیت مردم سالاری، نشان دهنده مشارکت عمومی در اداره امور کشور و مهر تاییدی بر مقبولیت نظام است.

سردار القاصی مهر یادآور شد: نیروی انتظامی نیز به عنوان خادم مردم با اشرافیت اطلاعاتی و اجرای طرح‌های مختلف تمام تلاش خود را خواهد کرد تا با توان بیشتری در انتخابات پیش رو حضور داشته و با همکاری مردم نظم و امنیت و آرامش در انتخابات را برقرار کند.

او با بیان اینکه نیروی انتظامی برنامه ریزی لازم را از قبل، حین و بعد از انتخابات در راستای تامین امنیت این مهم را داشته است، عنوان کرد: تامین نظم و امنیت انتخابات یکی از آزمون‌های بسیار مهمی است که به حول و قوه الهی، پلیس استان ایلام در طول این چند سال موفق عمل کرده و کارنامه درخشانی از عملکرد خود بجا گذاشته است و در این برهه حساس نیز با کوله باری از تجربه اندوخته شده از چندین انتخابات قبلی پا به عرصه انتخاباتی بسیار مهم دیگری می‌گذارد.

فرمانده انتظامی استان ایلام به همکاری مردم با پلیس اشاره کرده و افزود: بدون همکاری وهمیاری شما مردم عزیز هیچ ماموریتی به نحو احسن انجام نخواهد شد و در همه ماموریت‌ها پلیس به همکاری و حمایت مردم نیاز داشته و خواهد داشت.

سردار القاصی مهر با اشاره به بکارگیری بیش از ۴ هزار نیروی پلیس در جهت تامین امنیت صندوق‌های اخذ رای در انتخابات پیش رو، ادامه داد:علاوه بر این همکاران بنده بصورت محسوس و نامحسوس با گشت زنی مداوم و مستمر در پیرامون شعب اخذ رای به مشکلات و هم چنین خواسته شهروندان رسیدگی می‌کنند و در صورت لزوم مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، آماده پاسخگوئی به شهروندان عزیز خواهد بود.

او با اشاره به اینکه تبلیغات نامزد‌های ریاست جمهوری از مدت‌ها قبل آغاز و تبلیغات شورا‌های اسلامی شهر و روستا نیز جدیدا شروع شده است از کاندیدا‌ها و هواداران آن‌ها خواست ضمن رعایت اخلاق در تبلیغات انتخاباتی، از تخریب رقبا در فضای حقیقی و مجازی خودداری کنند.

سردار القاصی مهر اضافه کرد: همان‌طور که مقام معظم رهبری "مدظله العالی" مدام در فرمایشات خود سفارش مؤکد می‌کنند باید همه افراد چه کاندیدا‌ها و چه مردم، اخلاق را رعایت کنند و به نتیجه انتخابات احترام بگذارند تا دشمنان نتوانند از این مسئله به نفع خود بهره برداری کنند چراکه تاریخ گواه این موضوع است که دشمنان این مملکت بار‌ها به صورت مختلف در صدد ضربه زدن به کشور ما بوده و هستند.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات 1400 فرمانده انتظامی استان ایلام القاصی مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۴۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری انتخابات الکترونیک در خرم‌آباد و چگنی

استاندار لرستان از برگزاری انتخابات در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی به‌صورت الکترونیکی خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، ابوطالب شفقت شامگاه چهارشنبه در جلسه هیئت استانی بررسی تبلیغات انتخابات لرستان، اظهار داشت: انتخابات در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات، اضافه کرد: تجهیزات برگزاری انتخابات به‌صورت الکترونیکی فراهم شده‌ است.

مشارکت 47درصدی مردم لرستان در انتخابات + جزئیات

استاندار لرستان عنوان کرد: فرآیند آموزشی برگزاری انتخابات الکترونیکی برای مردم و دست‌اندرکاران اجرایی با کمک مسئولان و صداوسیمای مرکز این استان انجام می‌شود.

وی بیان کرد: برنامه‌های لازم برای انجام مناظرات تخصصی و بیان توانمندی‌های کاندیداها با حضور ناظران اصلی عضو شورای تبلیغات انتخابات در صداوسیمای لرستان تدارک‌ دیده شده‌ است.

شفقت با اشاره به اهمیت دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: در دور نخست انتخابات مجلس شاهد حضور پرشور مردم بودیم و ان‌شاءالله در دور دوم نیز شاهد حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی خواهیم بود.

انتهای پیام/ 645/

دیگر خبرها

  • احترام به قانون، اصل رقابت انتخاباتی است
  • استقرار شعب رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • ضرورت همکاری نیروی انتظامی در توسعه بلوار شهید ابوالحسن خرمرودی
  • برگزاری دومین کنگره بین‌المللی سالمندی سالم در تبریز
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • برگزاری انتخابات الکترونیک در خرم‌آباد و چگنی
  • تشکیل یک استان جدید در کمیسیون سیاسی دولت تصویب شد
  • تصویب تشکیل استان تهرانِ شرقی در کمیسیون سیاسی دولت
  • وزیر کشور: اساس طرح نور اصلاح با تذکر است / مأموران فراجا برای نحوه برخورد توجیه شده‌اند
  • اساس طرح نور اصلاح با تذکر است/ ماموران فراجا برای نحوه برخورد توجیه شده‌اند