Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از رودان، سرهنگ عبدالله صادقی در پاتوق مطالبه گری بسیج دانشجویی شهرستان رودان با گرامیداشت هفته کرامت، قرار گرفتن روز حماسه ملت ایران را در آن مبارک دانست و بر لزوم اهمیت  مشارکت حداکثری در انتخابات ۲۸ خرداد تاکید کرد.

فرمانده سپاه ناحیه رودان افزود: در روزهای اخیر شاهد تلاش بی وقفه بدخواهان نظام و انقلاب هستیم از رژیم غاصب اسرائیل گرفته تا ضد انقلاب، منافقین و رسانه های متعدد بیگانه برای تحقق این خواب پوچ در تکاپو هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این نشانه اهمیت و بزرگی یک رویداد بزرگ در جمهوری اسلامی ایران است.

صادقی در ادامه صندوق اخذ آرا و هر برگ رای دهندگان را مصداق  موشکی بر پیکره استکبار جهانی دانست.

وی گفت: جمهوری اسلامی در واقع یعنی مردمیت، یعنی همین صندوق رای، یعنی همان یک برگ رای رای دهندگان که چقدر ارزشمند است.

فرمانده سپاه ناحیه رودان با اشاره به دوران طاغوت بیان داشت: در آن دوران مردم کشور هرگز سرنوشت شان بدست خودشان رقم نمی خورد و خیلی راحت مناصب تقسیم بندی می شد بدون آنکه مردم هیچ نقشی داشته باشند.

وی اضافه کرد: نقش زنان در دوران طاغوت کاملا گم شده بود اما هم اکنون رای همه در مقابله قانون برابر است و به عینه می بینم که میزان رای ملت است.

وی ادامه داد: در جمهوری اسلامی حتی رای یک رای اولی در مقابل یک مرجع تقلید نیز یکسان و بدون تفاوت است.

صادقی در ادامه با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص مشارکت حداکثری گفت: ایشان همه اقشار را برای اقتدار ایران اسلامی به حضور در صحنه انتخابات دعوت می کنند.

وی یادآور شد: ان شا الله در ۲۸ خرداد فرد اصلح را با رای بسیار بالا و پشتوانه‌ای محکم انتخاب کنیم تا آن شخص در صحنه های جهانی به پشتوانه ملت ایران اسلامی از منافع آنان دفاع تمام قدی داشته باشد.

فرمانده سپاه ناحیه رودان خواستار استفاده از تمامی ظرفیت‌ها برای تحقق مشارکت حداکثری شد و گفت: تغییر شرایط موجود باید به دست خود مردم رقم بخورد.

وی تحقق رهنمود رهبر انقلاب برای روی کار آمدن یک دولت اسلامی با معیار هایی همچون حضور شخصی در راس امور که مدیر مدبر باشد، برنامه و کارنامه قابل قبولی داشته باشد و تیم قوی نیز به همراه داشته باشد در روز ۲۸ خرداد یک تکلیف دانست.

صادقی عدالت خواهی، ضد فساد بودن، معتقد بودن به ظرفیت ها داخلی نظام، معتقد بودن به جوانان، شجاعت، جسارت، جهادی و انقلابی بودن را از ویژگی ها بارز یک فرد اصلح برای در دست گرفتن امور کشور دانست.

انتهای پیام/۸۸۰۵۹

منبع: فارس

کلیدواژه: رودان انتخابات ۱۴۰۰ مشارکت حداکثری سرهنگ صادقی سپاه رودان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۹۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه جدید حزب الله درباره شلیک ده‌ها موشک به پایگاه میرون

به گزارش خبرگزاری مهر، المیادین از عملیات موشکی جدید مقاومت اسلامی لبنان در شلیک دستکم ۳۰ موشک از جنوب لبنان به منطقه اشغالی الجلیل در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

از سوی دیگر منابع صهیونیستی اذعان کردند که پایگاه نظامی میرون ارتش رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی با ده‌ها موشک از جنوب لبنان مورد حمله قرار گرفته است.

همچنین، حزب الله در بیانیه‌ای اعلام کرد که رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان در راستای حمایت از مردم مقاوم غزه و مقاومت شجاع و شریف آن و پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به روستاهای مقاوم جنوب لبنان ومنازل آن، شهرک میرون و شهرک‌های اطراف آن را با دهها موشک کاتیوشا درهم کوبیدند.

کد خبر 6090473

دیگر خبرها

  • یک بانک برای ۵۷ کشور | ایران وام جدید می گیرد؟
  • سد «آبریز» مطالبه مهم مردم کهگیلویه و بویراحمد است/ راه آهن یاسوج مورد توجه قرار گیرد
  • سردار تنگسیری: اگر نفتکشی از ایران ببرید جبران خواهیم کرد
  • برگزاری نشست رویداد خلیج فارس در خرمشهر
  • فرمانده ارشد سپاه : اسم خلیج فارس را با کسی قسمت نمی کنیم/ اگر نفتکشی از ایران ببرید جبران خواهیم کرد
  • اربعین حسینی برابر استکبار جهانی بازدارندگی ایجاد می‌کند
  • بیانیه جدید حزب الله درباره شلیک ده‌ها موشک به پایگاه میرون
  • خودکشی از رزیدنت‌ها به پزشکان رسیده؛ چرا دکتر سمیرا آل‌سعیدی خودکشی کرد؟/ «خودکشی پزشکان به‌مثابه یک انتحار اجتماعی است»
  • همیاران مهربان ترافیک به مثابه مشارکت مردم در جهش تولیدات فرهنگی هستند/روش‌های قهری در ارتباطات فرهنگی جوابگو نیست
  • محمد صادقی بازیگر جنجالی کجا به سر می‌برد؟