Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی، چندی پیش در پی حوادث فلسطین اشغالی، سعید رضا عاملی، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با صدور پیامی به زبان عربی، پیروزی مقاومت فلسطین در جنگ ۱۲ روزه با رژیم غاصب صهیونیستی را به ملت فلسطین و اسماعیل هنیه رییس، دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین‌(حماس) تبریک گفت و تاکید کرد: مقاومت راهبردی و شجاعانه مجاهدان فلسطینی چراغ راهی برای آینده نبردهای منطقه است و چشم‌اندازی روشن را نمایان می‌سازد و راه پیروزی، مقاومت در مسیر الهی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسماعیل هنیه نیز در پاسخ به نامه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی نوشت: باید از تمام مواضع و نقش‌آفرینی‌های جمهوری اسلامی، رهبری گرانقدر ایران، مردم، سازمان‌ها و نهادهایی که در کنار پایداری و مقاومت ملت فلسطین شجاعانه ایستادند و حمایت کردند، قدردانی کرد؛ چرا که این حمایت‌ها مایه افتخار و اقتدار مقاومت فلسطین بوده و انگیزه ما را برای ادامه راه مقاومت تا زمان بازپس‌گیری تمام حقوق قانونی خود و آزادی سرزمین‌های اشغالی و پایان این اشغال بی‌رحمانه، دوچندان خواهد کرد.

متن نامه هنیه به شرح زیر است:‌

 با درود و احترام، ابتدا باید از طرف جنبش مقاومت اسلامی فلسطین‌(حماس) بابت ارسال نامه ارزشمندتان تشکر و قدردانی کنم. نامه شما حامل پیام همدردی و همبستگی جهان بزرگ اسلام با مسأله امت اسلامی فلسطین و در قلب آن شهر قدس و مسجد الاقصی بود.

 ما در جنبش حماس و همراه با ما ملت فلسطین، از احساسات صادقانه و مواضع شرافتمندانه‌ای که در نامه خود ابراز داشته‌اید بسیار قدردانی می‌کنیم و باید از تمام مواضع و نقش‌آفرینی‌های جمهوری اسلامی، رهبری گرانقدر ایران، مردم، سازمان‌ها و نهادهایی که در کنار پایداری و مقاومت ملت فلسطین شجاعانه ایستادند و حمایت کردند، قدردانی کرد؛ چرا که این حمایت‌ها مایه افتخار و اقتدار مقاومت فلسطین بوده و انگیزه ما را برای ادامه راه مقاومت تا زمان بازپس‌گیری تمام حقوق قانونی خود و آزادی سرزمین‌های اشغالی و پایان این اشغال بی‌رحمانه، دوچندان خواهد کرد.

این پیروزی بزرگ، ابتدا به لطف خدا و سپس تلاش و نوآوری جنبش مقاومت در نوار غزه و استواری مردم فلسطین حاصل شد و تمام امت اسلامی با همبستگی مداوم و حمایت مستمر خود از ملت فلسطین برای آزادی قدس شریف در برابر دشمن مشترک جهان اسلام، در تحقق این پیروزی بزرگ شریک هستند. ما اطمینان داریم با یاری خداوند پیروزی نزدیک است و به زودی شاهد نابودی و زوال اشغالگران خواهیم بود.

مجدداً از حضرتعالی در شورای عالی انقلاب فرهنگی جمهوری اسلامی ایران به خاطر ارتباط صمیمانه و ابراز احساسات صادقانه و خالصانه سپاسگزاریم و از درگاه خداوند متعال برای شما آرزوی سلامتی و توفیق داریم.

ارادت و احترام صمیمانه ما را پذیرا باشید.

اسماعیل هنیه
رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)

برچسب‌ها سید سعیدرضا عاملی جنبش مقاومت اسلامی حماس اسماعیل هنیه شورای عالی انقلاب فرهنگی فلسطین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سید سعیدرضا عاملی جنبش مقاومت اسلامی حماس اسماعیل هنیه سید سعیدرضا عاملی جنبش مقاومت اسلامی حماس اسماعیل هنیه شورای عالی انقلاب فرهنگی فلسطین شورای عالی انقلاب فرهنگی جنبش مقاومت اسلامی اسلامی فلسطین اسماعیل هنیه ملت فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۰۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی مقاومت بحرین به سرزمین‌های اشغالی

مقاومت اسلامی بحرین از حمله پهپادی به سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

به گزارش ایسنا، گردان‌های الاشتر بحرین امروز در بیانیه‌ای اعلام کرد که در حمایت از مردم مقاوم غزه روز پنجشنبه ۲ می در حملات پهپادی یک هدف حیاتی در شهر ام الرشاش واقع در سرزمین‌های اشغالی (ایلات) را هدف قرار داده است.

مقاومت بحرین اعلام کرد که تا زمان توقف تجاوزها علیه مردم غزه و پایان دادن به محاصره این باریکه، عملیات خود را متوقف نخواهد کرد.

مقاومت اسلامی بحرین (سرایا الاشتر) اخیرا نیز مسئولیت یک حمله پهپادی به بندر ایلات در تاریخ ۲۷ آوریل را بر عهده گرفت تا رسما وارد جبهه نبرد علیه رژیم صهیونیستی شود.

مقاومت اسلامی بحرین در بیانیه‌ای در این باره اعلام کرد که ۲۷ آوریل با چند پهپاد شرکت حمل و نقل زمینی «تراک نت» رژیم صهیونیستی در شهر ایلات در جنوب سرزمین‌های اشغالی را هدف قرار داده است.

مقاومت اسلامی بحرین در ادامه تاکید کرد: عملیات ما تنها با توقف تجاوزات دشمن صهیونیستی به نوار غزه، متوقف خواهد شد.

پیش از این جبهه‌های یمن، لبنان و عراق در پشتیبانی از ملت فلسطین در نوار غزه و مقاومت آنها به عملیات طوفان الاقصی ملحق شده بودند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تجلیل امیرعبداللهیان از ایستادگی ملت ‌و گروه‌های مقاومت فلسطینی در برابر صهیونیست‌ها
  • هنیه در گفتگو با النخاله: هرگز از مواضعمان کوتاه نخواهیم آمد
  • دومین حمله مقاومت اسلامی عراق به اراضی اشغالی درکمتر از۲۴ساعت
  • هیأت مذاکره‌کننده تل‌آویو در حال بررسی پاسخ حماس است
  • موافقت حماس با توافق پیشنهادی آتش‌بس
  • نامه حماس به گروه‌های فلسطینی پیرامون گفت‌وگوهای آتش‌ بس
  • نامه حماس به گروه‌های فلسطینی پیرامون گفت‌وگوهای آتش‌بس
  • هنیه: توافق باید جامع و دارای مراحل پیوسته باشد
  • بیانیه انجمن اسلامی فارغ‌التحصیلان آمریکا و کانادا در پی جنبش جهانی حمایت از فلسطین
  • حمله پهپادی مقاومت بحرین به سرزمین‌های اشغالی